Forfatter Emne: Özlem Cekic er glad for at barberbladet mishandle drenge  (Læst 1066 gange)

Offline 12:30 (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Özlem Cekic er glad for at barberbladet mishandle drenge
« Dato: Januar 10, 2018, 12:33:31 pm »
Den tidligere folketingspolitiker har skrevet en historie, der skal give børn forståelse for omskæring. Forening kalder den ubalanceret og faktuel forkert.

Özlem Cekic mener ikke, at det er forkert at kalde omskæring for ufarlig eller sammenligne det med barnedåben.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/novelle-af-ozlem-cekic-saetter-omskaering-paa-skoleskemaet

Muslimen ser jo glad og tilfreds ud - brobyggeren har vel ret!!!!

:hyper:

Offline Årgang40

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Özlem Cekic er glad for at barberbladet mishandle drenge
« Svar #1 Dato: Januar 10, 2018, 12:47:34 pm »
At nogen kan forsvare det svineri - Føj!
Rigtige socialdemokrater stemmer Dansk Folkeparti

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #2 Dato: Januar 10, 2018, 01:33:30 pm »
Jeg undrer mig over, at omskæring kan være lovligt. Jeg mener: Det er jo ikke logisk, at en voksen godt må tage en kniv og skære i en lille drengs diller, mens ungen skriger af smerte og får trauma af det. Men hvis en pædofil rører ved dilleren, giver det fængsel. Det er da værre at skære i dilleren end at røre ved den. Så derfor burde omskæring også være ulovligt. Så at forsvare omskæring, svarer til at forsvare pædofili. Da det er en påtvunget mishandling af ungen, som kan give trauma. Ligesom hvis en pædofil misbruger ungen.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 10, 2018, 01:39:03 pm »
Ja nærmest, det skulle forbydes - hørte i dagens news at det kan give traumer senere hen i voksenlivet og så bare for en religions skyld, ja det er jo ikke bare drenge, PIGER er jo også udsatte i 3die lande `operationen´ foregår for det meste med et møgbeskidt barberblad,  :girl_sad:

De skulle fan**** - ja det skulle de, :girl_mad:
« Senest Redigeret: Januar 10, 2018, 01:41:45 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 10, 2018, 09:56:03 pm »
Ja nærmest, det skulle forbydes - hørte i dagens news at det kan give traumer senere hen i voksenlivet og så bare for en religions skyld, ja det er jo ikke bare drenge, PIGER er jo også udsatte i 3die lande `operationen´ foregår for det meste med et møgbeskidt barberblad,  :girl_sad:

De skulle fan**** - ja det skulle de, :girl_mad:

Dejligt med lidt mere end bare en "one-liner" fra dig.

Og ja, jeg er enig. Heldigvis er omskæring af piger ulovligt i Danmark. At det samme ikke gør sig gældende for drenge er efter min mening ufatteligt.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 10, 2018, 11:01:11 pm »
Ja, det virker ulogisk, at drenge godt må blive omskåret, når piger ikke må. Er det ikke en slags omvendt kønsdiskrimination? Her bør loven da være lige for alle.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det er da ikke det samme
« Svar #6 Dato: Januar 10, 2018, 11:17:54 pm »
Ja, det virker ulogisk, at drenge godt må blive omskåret, når piger ikke må. Er det ikke en slags omvendt kønsdiskrimination? Her bør loven da være lige for alle.

Hos piger skærer man clitoris væk, så de mister en stor del af evnen til seksuel nydelse.

Nu skal du ikke tro, at jeg er tilhænger af omskæring af drenge - for det er jeg også imod - men det er altså ikke det samme.

« Senest Redigeret: Januar 10, 2018, 11:31:58 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Det er da ikke det samme
« Svar #7 Dato: Januar 11, 2018, 12:11:49 am »

Hos piger skærer man clitoris væk, så de mister en stor del af evnen til seksuel nydelse.

Nu skal du ikke tro, at jeg er tilhænger af omskæring af drenge - for det er jeg også imod - men det er altså ikke det samme.

Meget vel. Men trods alt er drengene udsat for mere eller mindre samme smerte og ydmygelse, så jeg synes også drengeomskæring bør forbydes.

I øvrigt har jeg ikke prøvet at være kvinde. Så jeg ved ikke, hvordan det føles med eller uden klitoris. :blum:

Omvendt har jeg heller ikke prøvet at være omskåret, så jeg ved heller ikke hvordan det føles. Men jeg ved dog, at omskårede mænd godt kan dyrke sex og nyde det. Det hævder de i hvert fald selv. :yes:

Eller jeg vil egentlig ikke have et forbud. Men jeg mener bare, at folk bør være myndige, før de siger ja til omskærelse. Fordi små drenge og piger har ikke noget valg. De bliver tvunget. Hvis de nu er 18 år eller ældre, så kan de dog selv bestemme. Så omskæring behøver ikke forbydes totalt. Kun for børn.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #8 Dato: Januar 11, 2018, 12:45:05 am »
Jeg er enig i din konklusion, Viggo Kurt. Omskæring er også ok i min bog, så længe det er voksne, der bliver omskåret. Men ikke børn.

Jeg konstaterer, at du ikke lider af blufærdighed, siden du poster din diller her. Det er da godt, at du er stolt af den. Hvis jeg ikke vidste bedre, ville jeg tro, du var muhammz, for den ligner en muhammzdiller. Men siden du hævder at bo i Krønge, går jeg ud fra at du er pæredansk.

Efter det flotte billede, så lur mig om ikke Albert Johansen logger ind snart og kommer med et frækt tilbud til dig. :hyper:
« Senest Redigeret: Januar 11, 2018, 12:47:40 am af politisk ukorrekt »

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 13, 2018, 07:57:30 am »
En ny bogidé til Özlem Cekic:

Hun kan skrive en børnebog om at håndgranater er en hel naturlig del af den islamiske verden og vi vesterlændinge ikke bør være bange, men derimod omfavne denne farverige kulturberigelse.
Der kan være flotte, pædagogiske tegninger af brugen af håndgranater så børn kan lære det tidligt. Derudover selvfølgelig måder at anvende den som fælde ved at placere under legetøj så man kan drive gæk med sine venner, som værn mod indbrudstyve og andre praktiske anvendelser.
Ydermere kan man give bud på forskellige lege med håndgranater, f.eks. selskabslege, hvor børnene kaster den til hinanden og ser hvem der kommer til at stå med sorteper.

Bogen skal selvfølgelig i første omgang rettes mod det svenske marked, men mon ikke det inden længe også bliver aktuelt på det danske.

Offline Katten

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 14, 2018, 03:50:02 pm »
Ja hun prøver at stille omskæring og en normal Dansk barnedåb lige, det er bare en lille spøg, lidt vand i hovedet, eller et lille rask snit med kniven, ja så er alle glade, det gælder måske også den barbariske perverse måde, piger bliver omskåret på i centralafrika, arme EUropa, der er allerede nu 17 mill afro/muslimer i inde unionen, D Trump sagde jo også de lortehul lande, vil han ikke ville have indvandre fra, gid det var hele EU som sagde det samme, ingen muslimer ind overhovedt, skal nogen have hjælp og etv asyl, bliver det de kristne der må flygte fra trusler vold og forføgelse i de muslimske reservater.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Özlem Cekic
« Svar #11 Dato: Januar 14, 2018, 04:20:56 pm »
Hun blev gift som 20-årig, men brød efter seks år ud af det arrangerede ægteskab og blev skilt fra sin tyrkiske mand. Hun blev igen gift d. 12. august 2006, denne gang med en kurdisk mand, som hun selv havde valgt, og som hun i oktober 2007 fik en datter med.

Cekic er muslim, men har udtalt, at hun mener, man bør adskille religion og politik - og det kan jeg godt lide.

Er det ikke meget underligt, at hun ikke blev sendt på genopdragelse i Tyrkiet - eller dræbt, da hun blev skilt?

Det hører vi ellers om hele tiden - igen og igen - her på debatten.

Nu får jeg at vide, at jeg forsvarer islam - men det er da helt naturligt at undre sig over det, når muslimerne nægter at adlyde islamofober (hvis man læser, hvad de skriver).

Det skulle ellers være en lovmæssighed ifølge Carlo, som ved alt om, hvad der foregår bag lukkede døre.

« Senest Redigeret: Januar 14, 2018, 04:35:19 pm af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Özlem Cekic
« Svar #12 Dato: Januar 14, 2018, 05:07:28 pm »
Hun blev gift som 20-årig, men brød efter seks år ud af det arrangerede ægteskab og blev skilt fra sin tyrkiske mand. Hun blev igen gift d. 12. august 2006, denne gang med en kurdisk mand, som hun selv havde valgt, og som hun i oktober 2007 fik en datter med.

Hun var altså stadigt under at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand. Hvorfor giftede hun sig ikke med en dansker, tysker, svensker, amerikaner eller russer? Hvorfor partout en anden muslim?

Citér
Cekic er muslim, men har udtalt, at hun mener, man bør adskille religion og politik - og det kan jeg godt lide.

Jeg ville nu bedre kunne lide at hun forlod den islamiske livsform.

Citér
Er det ikke meget underligt, at hun ikke blev sendt på genopdragelse i Tyrkiet - eller dræbt, da hun blev skilt?

Nådadadada. Og du ved hvad der foregår bag lukkede muslimske døre, og at der ikke har gået snak om hvordan æren kan opretholdes?

Citér
Nu får jeg at vide, at jeg forsvarer islam - men det er da helt naturligt at undre sig over det, når muslimerne nægter at adlyde islamofober (hvis man læser, hvad de skriver).

Når du kalder et tvangsægteskab for et arrangeret ægteskab, forsvarer du islam.

Når ÖZ selv kalder det et arrangeret ægteskab, så er det fordi hun selv har planer om hendes datters fremtid, når den tid kommer.

Der er nok en fætter i Tyrkiet i tankerne og så ærgrer hun sig over de stramme danske udlændingelove.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Özlem Cekic
« Svar #13 Dato: Januar 14, 2018, 06:12:11 pm »

Når du kalder et tvangsægteskab for et arrangeret ægteskab, forsvarer du islam.

Når ÖZ selv kalder det et arrangeret ægteskab, så er det fordi hun selv har planer om hendes datters fremtid, når den tid kommer.

Der er nok en fætter i Tyrkiet i tankerne og så ærgrer hun sig over de stramme danske udlændingelove.

Det lyder altså meget underligt, når hun blev skilt uden at himlen faldt ned over hendes hoved - men jeg forventede mig nu heller ikke overvældende meget logik på forhånd  :blum:

Enten er muslimer ens - eller også er muslimer ikke ens - og Özlem Cekic er da mindre ens end andre - som bliver genopdraget til at leve i et tvangsægteskab.