Forfatter Emne: Så lyver Özlem Cekic atter  (Læst 1280 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    82%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Jeg peger bare på det indlysende
« Svar #30 Dato: Januar 10, 2018, 05:04:52 pm »

De fleste af dem jeg kender har gudskelov lært mere uden for skolen end de gjorde i de 9 - 18 år de gik i skole.

Men nogen har sikkert ikke, - det afhænger nok af hvordan folk har brugt resten af deres liv uden for skolen.

Ja - der er stor intersubjektiv enighed om, at akademikere er de dummeste - og det dækker de over ved at bruge fremmedord.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Jeg peger bare på det indlysende
« Svar #31 Dato: Januar 10, 2018, 05:14:13 pm »

De fleste af dem jeg kender har gudskelov lært mere uden for skolen end de gjorde i de 9 - 18 år de gik i skole.

Men nogen har sikkert ikke, - det afhænger nok af hvordan folk har brugt resten af deres liv uden for skolen.

Ja - der er stor intersubjektiv enighed om, at akademikere er de dummeste - og det dækker de over ved at bruge fremmedord.

Det må jeg sige - nu opper du dig godt nok.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Årgang40

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Så lyver Özlem Cekic atter
« Svar #32 Dato: Januar 10, 2018, 06:28:29 pm »
Phil noget siger mig, det ikke hjælper en dyt at blive ved med at diskutere med Anklageren... Hvis du siger til ham at jorden er rund, ville han uden tøven holde på, at den er flad! Magen til Rasmus Modsat skal man lede længe efter!
Rigtige socialdemokrater stemmer Dansk Folkeparti

Offline Årgang40

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: A pro pos at have en skrue løs
« Svar #33 Dato: Januar 10, 2018, 06:33:13 pm »
Du har sku da en skrue løs, - det er det eneste jeg kan sige til den gang vrøvl.

Jeg synes ellers, at man må have en skrue løs, hvis man tror, man er en slags Gud - som helt selv - evner at se alle 7 milliarder mennesker på en gang og følge med i deres udvikling.

Velkommen til Kong Pukkelrygs Rige!  :wacko (2):
Rigtige socialdemokrater stemmer Dansk Folkeparti

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    82%
    • Vis profil
Endnu et orakel
« Svar #34 Dato: Januar 10, 2018, 07:41:57 pm »
Du har sku da en skrue løs, - det er det eneste jeg kan sige til den gang vrøvl.

Jeg synes ellers, at man må have en skrue løs, hvis man tror, man er en slags Gud - som helt selv - evner at se alle 7 milliarder mennesker på en gang og følge med i deres udvikling.

Det er indlysende, at det ikke siger spåmænd en skid, som tydeligt kan se Europas skæbne 50 år ud i fremtiden

Havde verden bare haft sådan nogen spåmænd i 1930 - hvad kunne vi så ikke have været sparet for af ufattelige lidelser (som nationalisterne kastede verden ud i)  :tatice_03:
« Senest Redigeret: Januar 10, 2018, 07:49:54 pm af Anklageren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Endnu et orakel
« Svar #35 Dato: Januar 10, 2018, 07:48:24 pm »

Det er indlysende, at det ikke siger spåmænd en skid, som tydeligt kan se Europas skæbne 50 år ud i fremtiden.

Havde verden bare haft sådan nogen spåmænd i 1930 - hvad kunne vi så ikke have været sparet for af ufattelige lidelser (som nationalisterne kastede verden ud i).

Det havde de såmænd også, der var masser af advarsler, - men ingen ville lytte til dem.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    82%
    • Vis profil
Ser man det
« Svar #36 Dato: Januar 10, 2018, 07:56:42 pm »

Det havde de såmænd også, der var masser af advarsler, - men ingen ville lytte til dem.

Du har altid troet, at du var profet  :big_grin:  :big_grin: :big_grin:

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Så lyver Özlem Cekic atter
« Svar #37 Dato: Januar 10, 2018, 08:06:27 pm »
Nej det er Allan, men lad nu være med at snakke uden om

Var der ikke mange der advarede mod nazisterne og hvad det ville ende med, allerede fra Hitler kom til magten, ja selv før - jo, det var der mange der gjorde, både i taler og medier - lige indtil det blev farligt at gøre det også, - og hele vejen igennem var der ingen der ville lytte før det var for sent.

- og dem der ikke vil lære af historien er jo tvunget til at gentage den.

« Senest Redigeret: Januar 10, 2018, 08:15:12 pm af Phil »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    82%
    • Vis profil
Tag det som en udfordring
« Svar #38 Dato: Januar 10, 2018, 09:44:25 pm »
Nej det er Allan, men lad nu være med at snakke uden om

Var der ikke mange der advarede mod nazisterne og hvad det ville ende med, allerede fra Hitler kom til magten, ja selv før - jo, det var der mange der gjorde, både i taler og medier - lige indtil det blev farligt at gøre det også, - og hele vejen igennem var der ingen der ville lytte før det var for sent.

- og dem der ikke vil lære af historien er jo tvunget til at gentage den.

Man kan altid finde nogen, som har sagt hvad som helst.

Du kan ikke engang forudsige, hvad der vil ske i år.