Forfatter Emne: Så lyver Özlem Cekic atter  (Læst 1564 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Der er ingen reel erstatning for viden
« Svar #15 Dato: Januar 10, 2018, 12:56:10 pm »

Nu har jeg jo ikke skrevet noget om hvorvidt muslimerne bliver smidt ud - så hvorfor skriver du om det i dit svar til mig?

Jeg ved ikke, hvad du tænker, før du har skrevet det.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Årgang40

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Der er ingen reel erstatning for viden
« Svar #16 Dato: Januar 10, 2018, 12:58:22 pm »

Nu har jeg jo ikke skrevet noget om hvorvidt muslimerne bliver smidt ud - så hvorfor skriver du om det i dit svar til mig?

Jeg ved ikke, hvad du tænker, før du har skrevet det.

Du kan vel læse, hvad der står i det indlæg du svarer på, menneske.
Rigtige socialdemokrater stemmer Dansk Folkeparti

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
    • Vis profil
Det nu ret sjovt
« Svar #17 Dato: Januar 10, 2018, 01:11:36 pm »
Der er ikke mange, som tror så fuldt og fast på statistik, som du gør.

Verdensbefolkningen er firedoblet i det sidste århundrede - og det udleder du bare meget af ...

Der er vel heller ingen der leger spåmand og f.eks. siger at Trump chancer for at vinde valget er under 20 % , eller at DF aldrig kommer over 12 %.

Tror du forretningsfolk eller militæret leger "spåmand" når de prøver at tage højde for hvilke 4-5 scenarier der har størst chance for vil udspille sig fremover og tage højde for dem, - eller tror du det er en del af deres arbejde og rutiner ? - og at landets/firmaets fremtidige succes eller fiasko i høj grad afhænger af hvor dygtige deres eksperter er til netop det ?

- den slags hedder heller ikke "spåmænd" som ham i første linje gør, men firmaet/landets strateger.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Det nu ret sjovt
« Svar #18 Dato: Januar 10, 2018, 01:37:13 pm »

Verdensbefolkningen er firedoblet i det sidste århundrede - og det udleder du bare meget af ...

Der er vel heller ingen der leger spåmand og f.eks. siger at Trump chancer for at vinde valget er under 20 % , eller at DF aldrig kommer over 12 %.

Tror du forretningsfolk eller militæret leger "spåmand" når de prøver at tage højde for hvilke 4-5 scenarier der har størst chance for vil udspille sig fremover og tage højde for dem, - eller tror du det er en del af deres arbejde og rutiner ? - og at landets/firmaets fremtidige succes eller fiasko i høj grad afhænger af hvor dygtige deres eksperter er til netop det ?

- den slags hedder heller ikke "spåmænd" som ham i første linje gør, men firmaet/landets strateger.

Jeg har vist aldrig henvist til en statistik, derimod lader det til det meste af dit liv er baseret på de gamle statistikker du kommer med hele tiden. Men din mani med at give andre skyld for din egen idioti kender vi jo til hudløshed.

Det andet vrøvl om befolkningstilvæksten er kendt af alle  - det har jeg så vidt jeg kan se ikke udledt noget af, - så hvad vil du med den kommentar ?

Din kommentar om at Langgård Nielsen ikke virker troværdig "i den almindelige danskers øjne" virker også underlig. Skulle Langgård eller andre være "mindre almindelige" danskere end du er ? Det tror jeg ikke, - hvor mange "almindelige danskere" kender du egentlig, - jeg er lige ved at tro der bor flere "almindelig danskere" i både Thailand og på Philippinerne end der gør på Grønland.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
    • Vis profil
Det er da statistik mand
« Svar #19 Dato: Januar 10, 2018, 01:49:11 pm »
I det øjeblik du siger, at jordens befolkning vokser, så laver du statistik.

Det kan godt være, at du selv laver statistikken på baggrund af de få kilometer, du kan se ud øjnene - men det er stadig en form for statistik - for du er jo ikke en Gud, som kan se alle 7 milliarder på en gang og følge med i deres udvikling.

Jeg har vist aldrig henvist til en statistik, derimod lader det til det meste af dit liv er baseret på de gamle statistikker du kommer med hele tiden. Men din mani med at give andre skyld for din egen idioti kender vi jo til hudløshed.

Det andet vrøvl om befolkningstilvæksten er kendt af alle  - det har jeg så vidt jeg kan se ikke udledt noget af, - så hvad vil du med den kommentar ?

Din kommentar om at Langgård Nielsen ikke virker troværdig "i den almindelige danskers øjne" virker også underlig. Skulle Langgård eller andre være "mindre almindelige" danskere end du er ? Det tror jeg ikke, - hvor mange "almindelige danskere" kender du egentlig, - jeg er lige ved at tro der bor flere "almindelig danskere" i både Thailand og på Philippinerne end der gør på Grønland.
« Senest Redigeret: Januar 10, 2018, 02:09:55 pm af Anklageren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Det er da statistik mand
« Svar #20 Dato: Januar 10, 2018, 02:04:55 pm »
I det øjeblik du siger, at jordens befolkning vokser, så laver du statistik.

Det kan godt være, at du selv laver statistikken på baggrund af de få kilometer, du kan se ud øjnene - men det er stadig en form for statistik - for du er jo ikke en Gud, som kan se alle 7 milliarder på en gang og følge med i deres udvikling.

Det var da en underlig kommentar at komme med, du svarer ikke på noget, men drejer bare debatten over på noget med befolkningstilvækst som ingen ellers har nævnt ?

Forskellen er at du fortrinsvis skuer bagud, mens de fleste "almindelige mennesker" nok skuer fremad.

- og dine guddommelige spådomme om at danskerne aldrig bliver muslimer, og at muslimerne aldrig bliver smidt ud giver jeg heller ikke meget for, - der er mange "almindelige danskere" der anser begge dele for at kunne blive et særdeles realistisk scenarie i fremtiden med den vej udviklingen går i øjeblikket.

« Senest Redigeret: Januar 10, 2018, 02:16:23 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Januar 10, 2018, 02:10:59 pm »

Det var da en underlig kommentar at komme med, du svarer ikke på noget, men drejer bare debatten over på noget med befolkningstilvækst som ingen ellers har nævnt ?

Forskellen er at du fortrinsvis skuer bagud, mens de fleste "almindelige mennesker" nok skuer fremad.

- og dine guddommelige spådomme om at danskerne aldrig bliver muslimer, og at muslimerne aldrig bliver smidt ud giver jeg heller ikke meget for, - der er mange "almindelige danskere" der anser begge dele for at kunne blive et særdeles realistisk scenarie med den vej udviklingen går i øjeblikket.

Det er meget relevant for debatten, at du laver din egen helt private statistik - og at du tror - at du er bedre til at lave statistik end alle andre mennesker er.

Carlo laver også sin egen statistik - men han har ikke rejst så meget, som en sømand har - så han bruger billeder som kildemateriale i sin egen helt private statistik.

« Senest Redigeret: Januar 10, 2018, 02:14:29 pm af Anklageren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 10, 2018, 02:18:44 pm »

- og dine guddommelige spådomme om at danskerne aldrig bliver muslimer, og at muslimerne aldrig bliver smidt ud giver jeg heller ikke meget for, - der er mange "almindelige danskere" der anser begge dele for at kunne blive et særdeles realistisk scenarie med den vej udviklingen går i øjeblikket.

Det er meget relevant for debatten, at du laver din egen helt private statistik - og at du tror - at du er bedre til at lave statistik end alle andre mennesker er.

Carlo laver også sin egen statistik - men han har ikke rejst så meget, som en sømand har - så han bruger billeder som kildemateriale i sin egen helt private statistik.

Du har sku da en skrue løs, - det er det eneste jeg kan sige til den gang vrøvl.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
    • Vis profil
A pro pos at have en skrue løs
« Svar #23 Dato: Januar 10, 2018, 02:37:58 pm »
Du har sku da en skrue løs, - det er det eneste jeg kan sige til den gang vrøvl.

Jeg synes ellers, at man må have en skrue løs, hvis man tror, man er en slags Gud - som helt selv - evner at se alle 7 milliarder mennesker på en gang og følge med i deres udvikling.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: A pro pos at have en skrue løs
« Svar #24 Dato: Januar 10, 2018, 02:43:59 pm »

Jeg synes ellers, at man må have en skrue løs, hvis man tror, man er en slags Gud - som helt selv - evner at se alle 7 milliarder mennesker på en gang og følge med i deres udvikling.

Din vrøvle-kommentar bekræfter det kun.

« Senest Redigeret: Januar 10, 2018, 02:45:52 pm af Phil »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
    • Vis profil
Vær nu ærlig
« Svar #25 Dato: Januar 10, 2018, 03:21:58 pm »

Er dine evner nu pludselig ikke fabelagtigt meget bedre end sådan noget som Verdensbankens evner?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.8%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Januar 10, 2018, 03:53:15 pm »

En statistik. 100 % af de tyverier af handicappedes el-scootere, der er på Vestegnen, begås af muslimer.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Vær nu ærlig
« Svar #27 Dato: Januar 10, 2018, 04:36:52 pm »

Er dine evner nu pludselig ikke fabelagtigt meget bedre end sådan noget som Verdensbankens evner?

Hvad siger verdensbanken da om dine kommentarer ?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
    • Vis profil
Jeg peger bare på det indlysende
« Svar #28 Dato: Januar 10, 2018, 04:54:33 pm »

Ikke noget - men det er indlysende, at de klogeste har lært alt, hvad der er værd at vide på 9 år - og de ansatte i Verdensbanken er blevet nødt til at gå 18 år i skole  :smile1:

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Jeg peger bare på det indlysende
« Svar #29 Dato: Januar 10, 2018, 04:57:38 pm »

Ikke noget - men det er indlysende, at de klogeste har lært alt, hvad der er værd at vide på 9 år - og de ansatte i Verdensbanken er blevet nødt til at gå 18 år i skole  :smile1:

De fleste af dem jeg kender har gudskelov lært mere uden for skolen end de gjorde i de 9 - 18 år de gik i skole.

Men nogen har sikkert ikke, - det afhænger nok af hvordan folk har brugt resten af deres liv uden for skolen.