Alene med at bruge udtrykket ''nydanskerne'' lyver hun. De bliver ALDRIG danskere ligesom en ko aldrig bliver til en hest ligemeget hvor lang tid den er i en hestestald.
Du lyver med statistik, fordi du plukker noget udCitat fra "Indvandrere i Danmark 2017" (side 113).Når den ti år yngre generation – 1997 – betragtes, er der for alle herkomstgrupper sket et betragteligt fald i andelen med dom som 18-årig. Både for indvandrere og personer med dansk oprindelse er andelen halveret til henholdsvis 14 pct. og 5 pct. Også for efterkommerne er der sket et fald, men ikke i helt samme omfang.
Citat fra: Anklageren efter Januar 09, 2018, 04:21:59 pmDu lyver med statistik, fordi du plukker noget udCitat fra "Indvandrere i Danmark 2017" (side 113).Når den ti år yngre generation – 1997 – betragtes, er der for alle herkomstgrupper sket et betragteligt fald i andelen med dom som 18-årig. Både for indvandrere og personer med dansk oprindelse er andelen halveret til henholdsvis 14 pct. og 5 pct. Også for efterkommerne er der sket et fald, men ikke i helt samme omfang.Tja! Du mener det er et tegn på faldende kriminalitet, at 20 årige muslimer ikke har nået at begå lige så meget kriminalitet som 30 årige muslimer - go'dag mand, økseskaft!Bare vent til om ti år, så har de 20 årige nok indhentet deres ti år ældre brødre og har fået ligeså mange domme eller flere!
Du må selv skrive til Danmarks Statistik og beklage digJeg har bare lavet et direkte citat fra Danmarks Statistik med kildeangivelse.Det som jeg har citeret står på side 113 - og jeg har hverken rettet i det - eller tilføjet noget.Citat fra: Årgang40 efter Januar 10, 2018, 10:38:04 amCitat fra: Anklageren efter Januar 09, 2018, 04:21:59 pmDu lyver med statistik, fordi du plukker noget udCitat fra "Indvandrere i Danmark 2017" (side 113).Når den ti år yngre generation – 1997 – betragtes, er der for alle herkomstgrupper sket et betragteligt fald i andelen med dom som 18-årig. Både for indvandrere og personer med dansk oprindelse er andelen halveret til henholdsvis 14 pct. og 5 pct. Også for efterkommerne er der sket et fald, men ikke i helt samme omfang.Tja! Du mener det er et tegn på faldende kriminalitet, at 20 årige muslimer ikke har nået at begå lige så meget kriminalitet som 30 årige muslimer - go'dag mand, økseskaft!Bare vent til om ti år, så har de 20 årige nok indhentet deres ti år ældre brødre og har fået ligeså mange domme eller flere!
Du må selv skrive til Danmarks Statistik og beklage digJeg har bare lavet et direkte citat fra Danmarks Statistik med kildeangivelse.Det som jeg har citeret står på side 113 - og jeg har hverken rettet i det - eller tilføjet noget.
Tja! Det er jeg da godt klar over - men det ændrer ikke en tøddel på, at de unge 20 årige har ti år til at indhente de 30 årige hvad angår kriminalitetDet kan blive til mange domme på den tid, ikke?
En statistik fortæller hvordan det var en gang, - ikke meget om fremtiden, og for dem der gerne vil udvise rettidig omhu eller gerne vil lægge en nogen lunde sikker kurs for deres fremtid, betyder det der evt. ligger foran betydeligt mere end det der ligger bag.
Citat fra: Årgang40 efter Januar 10, 2018, 11:53:27 amTja! Det er jeg da godt klar over - men det ændrer ikke en tøddel på, at de unge 20 årige har ti år til at indhente de 30 årige hvad angår kriminalitetDet kan blive til mange domme på den tid, ikke?Det spekulerer jeg ikke over, for jeg har ikke andre ønsker end at indsamle viden.Jeg tror ikke på, at indvandrerne bliver smidt ud, for man kan ikke skrue tiden tilbage. Jeg interesserer mig derfor for at undgå, at der kommer mange nye indvandrere til landet.Det er ikke frugtbart at tænke på, hvordan livet havde været, hvis der ikke havde været indvandring, for det løb er jo kørt.Hvis jeg var Langgaard-Nielsen - som tror på at indvandrerne engang kan blive smidt ud - og at danskerne så bliver lykkelige - så ville jeg ikke forsøge at snakke problemerne i vejret - for det kan alle indse, at han gør - så han virker ikke troværdig i den almindelige danskers øjne.Derfor vil han altid blive ude på sidesporet.
Citat fra: Phil efter Januar 10, 2018, 12:18:23 pmEn statistik fortæller hvordan det var en gang, - ikke meget om fremtiden, og for dem der gerne vil udvise rettidig omhu eller gerne vil lægge en nogen lunde sikker kurs for deres fremtid, betyder det der evt. ligger foran betydeligt mere end det der ligger bag.Det er klart, for ingen kan se ud i fremtiden - der er noget meget religiøst at være spåmand - så det har intet med videnskab at gøre.