Forfatter Emne: Så lyver Özlem Cekic atter  (Læst 1752 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Så lyver Özlem Cekic atter
« Dato: Januar 09, 2018, 03:23:39 pm »
Så har Özlem Cekic igen løjet offentligt!
Hun har i DRs P1 slynget en påstand ud, som var der tale om ubestridelige kendsgerninger - uden iøvrigt at angive hvor hun måtte have sine "kendsgerninger" fra.

"97 pct. af nydanskerne er ikke kriminelle!"

Og Cekic skal endda have udtalt denne løgn tidligere, nemlig i DR2s Debatten med Clement Kjersgaard, som jeg ikke så.

Sandheden: 42 pct. af ikke-vestlige, mandlige indvandrere og 37 pct. af ikke-vestlige efterkommere født i 1987 - for nu at tage et tilfældigt tal, dem der blev 20 år i det forgangne år - er dømt for at have overtrådt straffeloven. (Danske mænd ligger på 17 pct.) Det kan man finde i Danmarks Statistiks "Indvandrere i Danmark 2017" (side 97 og følgende sider.)

Straffeloven!
Ikke færdselsloven.....

Børn af ikke-vestlige indvandrere er den mest kriminelle gruppe i Danmark.

For efterkommere fra Somalia er kriminaliteten syv gange højere end for alle mænd samlet.

Som forfatteren Mikael Jalving skriver:
"Myten om de 97 pct. skal ikke blåstemples af et medie, der hævder at tjene offentligheden, og som vi alle er tvunget til at betale til."

https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/mikaeljalving/ECE10185487/myten-om-de-97-pct-oezlem-cekic-boer-undskylde-offentligt/
Jalving skriver myten. Han kunne godt have skrevet en fed, beskidt løgn!
« Senest Redigeret: Januar 09, 2018, 03:30:24 pm af J. Langgaard-Nielsen »
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    29%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Så lyver Özlem Cekic atter
« Svar #1 Dato: Januar 09, 2018, 04:18:27 pm »
Alene med at bruge udtrykket ''nydanskerne'' lyver hun. De bliver ALDRIG danskere ligesom en ko aldrig bliver til en hest ligemeget hvor lang tid den er i en hestestald.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Så lyver Langgaard-Nielsen atter
« Svar #2 Dato: Januar 09, 2018, 04:21:59 pm »
Du lyver med statistik, fordi du plukker noget ud

Citat fra "Indvandrere i Danmark 2017" (side 113).

Når den ti år yngre generation – 1997 – betragtes, er der for alle herkomstgrupper sket et betragteligt fald i andelen med dom som 18-årig. Både for indvandrere og personer med dansk oprindelse er andelen halveret til henholdsvis 14 pct. og 5 pct.  Også for efterkommerne er der sket et fald, men ikke i helt samme omfang.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 09, 2018, 04:27:14 pm »
Alene med at bruge udtrykket ''nydanskerne'' lyver hun. De bliver ALDRIG danskere ligesom en ko aldrig bliver til en hest ligemeget hvor lang tid den er i en hestestald.

Er det dem her du mener ? 

Jeg vil til enhver tid mene at fisken Pjuske virker mere velintegreret og har tilpasset sig den vestlige verden bedre end den anden.

« Senest Redigeret: Januar 09, 2018, 04:32:06 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    29%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 09, 2018, 04:32:13 pm »
Pjuske ønsker heller ikke halal eller sharia i Danmark.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    9%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Pjuske er en fisk,
« Svar #5 Dato: Januar 09, 2018, 04:37:08 pm »
Det tror jeg på, - Den har da været igennem en tørretumpler for at komme til at se sådan ud,  :girl_blum2:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Årgang40

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Så lyver Langgaard-Nielsen atter
« Svar #6 Dato: Januar 10, 2018, 10:38:04 am »

Når den ti år yngre generation – 1997 – betragtes, er der for alle herkomstgrupper sket et betragteligt fald i andelen med dom som 18-årig. Både for indvandrere og personer med dansk oprindelse er andelen halveret til henholdsvis 14 pct. og 5 pct.  Også for efterkommerne er der sket et fald, men ikke i helt samme omfang.

Tja! Du mener det er et tegn på faldende kriminalitet, at 20 årige muslimer ikke har nået at begå lige så meget kriminalitet som 30 årige muslimer - go'dag mand, økseskaft!

Bare vent til om ti år, så har de 20 årige nok indhentet deres ti år ældre brødre og har fået ligeså mange domme eller flere!
Rigtige socialdemokrater stemmer Dansk Folkeparti

Online dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 10, 2018, 11:28:36 am »
Som med alle religiøse ekstremister så bryder jeg mig ikke om Cekic. Hun har lige udgivet en børnebog, hvor hun forsvarer mishandling af drengebørn.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvor svag i ånden kan man blive?
« Svar #8 Dato: Januar 10, 2018, 11:35:51 am »
Du må selv skrive til Danmarks Statistik og beklage dig

Jeg har bare lavet et direkte citat fra Danmarks Statistik med kildeangivelse.

Det som jeg har citeret står på side 113 - og jeg har hverken rettet i det - eller tilføjet noget.

Tja! Du mener det er et tegn på faldende kriminalitet, at 20 årige muslimer ikke har nået at begå lige så meget kriminalitet som 30 årige muslimer - go'dag mand, økseskaft!

Bare vent til om ti år, så har de 20 årige nok indhentet deres ti år ældre brødre og har fået ligeså mange domme eller flere!

« Senest Redigeret: Januar 10, 2018, 11:46:33 am af Anklageren »

Offline Årgang40

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Hvor svag i ånden kan man blive?
« Svar #9 Dato: Januar 10, 2018, 11:53:27 am »

Det som jeg har citeret står på side 113 - og jeg har hverken rettet i det - eller tilføjet noget.

Tja! Det er jeg da godt klar over - men det ændrer ikke en tøddel på, at de unge 20 årige har ti år til at indhente de 30 årige hvad angår kriminalitet

Det kan blive til mange domme på den tid, ikke?

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 10, 2018, 12:18:23 pm »

En statistik fortæller hvordan det var en gang, - ikke meget om fremtiden, og for dem der gerne vil udvise rettidig omhu eller gerne vil lægge en nogen lunde sikker kurs for deres fremtid, betyder det der evt. ligger foran betydeligt mere end det der ligger bag.

Hvordan den vil udvikle sig afhænger ikke af statistikker, men om og hvordan politikerne reagerer på nutidens signaler, og hvis de reagerer som de plejer ser det mere ud til at årgang 40 vil få ret.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Der er ingen reel erstatning for viden
« Svar #11 Dato: Januar 10, 2018, 12:35:07 pm »
Tja! Det er jeg da godt klar over - men det ændrer ikke en tøddel på, at de unge 20 årige har ti år til at indhente de 30 årige hvad angår kriminalitet

Det spekulerer jeg ikke over, for jeg har ikke andre ønsker end at indsamle viden.

Jeg tror ikke på, at indvandrerne bliver smidt ud, for man kan ikke skrue tiden tilbage. Jeg interesserer mig derfor for at undgå, at der kommer mange nye indvandrere til landet.

Det er ikke frugtbart at tænke på, hvordan livet havde været, hvis der ikke havde været indvandring, for det løb er jo kørt.

Hvis jeg var Langgaard-Nielsen - som tror på at indvandrerne engang kan blive smidt ud - og at danskerne så bliver lykkelige - så ville jeg ikke forsøge at snakke problemerne i vejret - for det kan alle indse, at han gør - så han virker ikke troværdig i den almindelige danskers øjne.

Derfor vil han altid blive ude på sidesporet.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 10, 2018, 12:39:10 pm »

En statistik fortæller hvordan det var en gang, - ikke meget om fremtiden, og for dem der gerne vil udvise rettidig omhu eller gerne vil lægge en nogen lunde sikker kurs for deres fremtid, betyder det der evt. ligger foran betydeligt mere end det der ligger bag.

Det er klart, for ingen kan se ud i fremtiden - der er noget meget religiøst at være spåmand - så det har intet med videnskab at gøre.

Offline Årgang40

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Der er ingen reel erstatning for viden
« Svar #13 Dato: Januar 10, 2018, 12:42:08 pm »

Det spekulerer jeg ikke over, for jeg har ikke andre ønsker end at indsamle viden.

Jeg tror ikke på, at indvandrerne bliver smidt ud, for man kan ikke skrue tiden tilbage. Jeg interesserer mig derfor for at undgå, at der kommer mange nye indvandrere til landet.

Det er ikke frugtbart at tænke på, hvordan livet havde været, hvis der ikke havde været indvandring, for det løb er jo kørt.

Hvis jeg var Langgaard-Nielsen - som tror på at indvandrerne engang kan blive smidt ud - og at danskerne så bliver lykkelige - så ville jeg ikke forsøge at snakke problemerne i vejret - for det kan alle indse, at han gør - så han virker ikke troværdig i den almindelige danskers øjne.

Derfor vil han altid blive ude på sidesporet.

Nu har jeg jo ikke skrevet noget om hvorvidt muslimerne bliver smidt ud - så hvorfor skriver du om det i dit svar til mig?

Jeg skriver, at statistikken ikke viser at de unge muslimer er blevet mindre kriminelle - fordi de 20 årige har ti år til at indhente de ti år ældre muslimer med hensyn til begået kriminalitet.

Jeg vil som udgangspunkt sige: Stol aldrig på en muslim!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 10, 2018, 12:51:47 pm »

Det er klart, for ingen kan se ud i fremtiden - der er noget meget religiøst at være spåmand - så det har intet med videnskab at gøre.

Der er vel heller ingen der leger spåmand og f.eks. siger at Trump chancer for at vinde valget er under 20 % , eller at DF aldrig kommer over 12 %.

Tror du forretningsfolk eller militæret leger "spåmand" når de prøver at tage højde for hvilke 4-5 scenarier der har størst chance for vil udspille sig fremover og tage højde for dem, - eller tror du det er en del af deres arbejde og rutiner ? - og at landets/firmaets fremtidige succes eller fiasko i høj grad afhænger af hvor dygtige deres eksperter er til netop det ?

- den slags hedder heller ikke "spåmænd" som ham i første linje gør, men firmaet/landets strateger.

« Senest Redigeret: Januar 10, 2018, 01:02:11 pm af Phil »