Forfatter Emne: Er Langgaard-Nielsen og Phil det nye makkerpar her på debatten?  (Læst 6110 gange)

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Gisninger og hypoteser i en Uendelighed ...
« Svar #60 Dato: Januar 07, 2018, 08:04:07 pm »
Bortset fra alt det så fokuserer man vist lidt for meget på hvem debattørene er og hvor mange Profiler de har end selve den egentlige debat ... :ermm:
« Senest Redigeret: Januar 07, 2018, 08:13:07 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Anklageren

• Gæst
Jeg må erklære mig enig med dig i, nogen amerikanere bruger utiltalende metoder til at tjene penge på.

Du har også let ved at sætte dig ind i det, når Trump argumenterer for, at han selv er et geni - og ordet "geni" er Trumps eget ordvalg  :big_grin:

Han er bare narcissist.

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Gisninger og hypoteser i en Uendelighed ...
« Svar #62 Dato: Januar 07, 2018, 08:56:04 pm »
Bortset fra alt det så fokuserer man vist lidt for meget på hvem debattørene er og hvor mange Profiler de har end selve den egentlige debat ... :ermm:

Du har måske også flere profiler da? :blum:

Nå, men bortset fra det, så er jeg enig i, at selve debatten er det væsentligste. MEN jeg mener, at det er at manipulere med en god debat, når folk opretter stråmandsprofiler for at fremme deres egne argumenter og deres egen sag. Jeg kunne jo f.eks. også oprette 3-4 stråmænd (altså fake identiteter) for at støtte mig i debatten, når jeg argumenterer for, at Illuminati og reptilians eksisterer. Men jeg vil vædde med, at I andre i så fald ville mene, at jeg manipulerede med debatten. Eller?

Rudi opretter stråmandsprofiler for at give indtryk af, at der er mange, der har samme ekstreme synspunkter som ham selv. Når det reelt er meget få, der har så ekstreme holdninger, som han har. Derfor mener jeg, at det er forsøg på manipulation af debatten, når han kører 3-4 samtidige stråmandsprofiler for give sig selv Thumbs Up og for at bakke sig selv op i debatten. Jeg synes det er irriterende, fordi det er meget svært at debattere på lige fod i en debat, hvor der står en hel flok sammen (uanset at det så er stråmænd allesammen).

Men altså, hvis I andre synes, at det er ok med den slags kneb, så kan jeg da hurtigt oprette en 3-4-5 stråmænd til at give mig ret i alt, jeg skriver. :yes:

Eksempel:

Politisk Ukorrekt: Reptilians eksisterer, jeg ved det!

Stråmandsprofil 1: Du har ret, Politisk Ukorrekt. Jeg ved også at de eksisterer! :yes:

Stråmandsprofil 2: I har begge to ret. Jeg har selv mødt reptilians! :yes:

Stråmandsprofil 3: I har alle tre ret. Jeg er en reptilian. Skal jeg skifte ham nu? :hyper:

- Det er jo det samme, Rudi gør. Det er ikke seriøst.

Ligesom jeg heller ikke kan tage alt Poul Jørgensen-fiset seriøst. Det er nemt at se, at MariS, Måneskin, Flixtor og Olsen er den samme. Ligesom de PJ´ere, der huserer herinde lige nu, også er fakes begge to. Ganske givet oprettet af den samme, som har oprettet Krønge-tosserne.  :yes:

Poul Jørgensen-fiset er jeg dog mere overbærende overfor, da det er SÅ tydeligt, at det bare er én gang lir og fjolleri. Så det generer mig nu ikke så mege, fordi jeg tager det som det rene Anders And. Altså det rene fiktion. Mens Rudi i højere grad bevidst forsøger at manpulere med debatten for at fremme sine synspunkter og sin egen sag.
« Senest Redigeret: Januar 07, 2018, 09:05:13 pm af politisk ukorrekt »

Anklageren

• Gæst
Sv: Gisninger og hypoteser i en Uendelighed ...
« Svar #63 Dato: Januar 07, 2018, 09:17:10 pm »

Det kommer man let til, hvis man tit bliver stalket af profiler, som virker opfundet til formålet.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.4%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Er Langgaard-Nielsen og Phil det nye makkerpar her på debatten?
« Svar #64 Dato: Januar 08, 2018, 04:11:15 am »
Nu er Politisk Ukorrekt sladderkælling igen. Stikker sit store, lange snydeskaft ned i sager, hvor hans store, lange snydeskaft intet har at gøre.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Er Langgaard-Nielsen og Phil det nye makkerpar her på debatten?
« Svar #65 Dato: Januar 08, 2018, 10:58:26 am »
Nu er Politisk Ukorrekt sladderkælling igen. Stikker sit store, lange snydeskaft ned i sager, hvor hans store, lange snydeskaft intet har at gøre.

Det er meget sødt af dig, at du forsvarer Phil, når han politisk er en af dine fjender. :yes:

Men hvem styrer egentlig dig, Carlo? Er du også bare en af Rudi´s mange marionetdukkker, siden du hele tiden forsvarer folk med mange profiler? :blum:

Du er jo en parodi på en kommunist, så jeg kunne godt forestille mig, at du var oprettet af Højrefløjen til at tage pis på den yderste venstrefløj. :yes: