Forfatter Emne: Kim Møller indmeldt i Nye Borgerlige  (Læst 635 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Kim Møller indmeldt i Nye Borgerlige
« Dato: Januar 04, 2018, 01:06:06 pm »
Dette indlæg er henvendt til brugere af nationalkonservativ observans.
"Indlæg" fra Brovtekartellet + idiot-trolls vil blive ignoreret, hvad de forresten bliver i forvejen fra min side.
- - - - -

URIASPOSTENS stifter og mangeårige redaktør, Kim Møller, har meldt sig ind i Nye Borgerlige.

http://www.uriasposten.net/archives/90176

Møller understreger, at det ikke vil få nogen indflydelse på Uriaspostens linje, men det er en interessant handling, ikke?
Er det det, vi alle burde gøre på den nationalsindede fløj? Styrke et parti, der regnes for at have en strammere udlændingepolitik end DF.

Eller slet ikke?
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Kim Møller indmeldt i Nye Borgerlige
« Svar #1 Dato: Januar 04, 2018, 01:25:04 pm »
Og hvad så? de får jo alligevel aldrig indflydelse, hilsen idiot-trollen,  :girl_smile:  :girl_wacko:

:girl_wink:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Det ville trods alt være et fremskridt
« Svar #2 Dato: Januar 04, 2018, 01:29:31 pm »
Det ville være et kærkomment fremskridt, hvis  Langgaard-Nielsen melder dig ind i Nye Borgerlige - og dermed accepterer de indvandrere, som allerede er her i landet - og som passer det, de skal.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Hjerter ES

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 04, 2018, 07:27:53 pm »
Jeg føler mig ikke sikker på, at "det er det, vi alle burde gøre på den nationalsindede fløj", som du spørger.
Og under alle omstændigheder vil det være meget vanskeligt at samle de nationalsindede. Også herinde på et lille forum som dette er der enkelte, der har ytret sig om, at Pernille Vermund og partiet ikke har udtalt sig "stramt" nok.
Måske er det bare svært at få nationale mennesker til at forliges, det har man i hvert fald set historisk. (1930'erne især.)

Jeg føler mig fristet til at stemme på Nye Borgerlige ved næste folketingsvalg, da det nok er tvivlsomt, at Dansk Samling eller Stram Kurs kan magte at samle vælgererklæringer nok.

PS Fin bemærkning, den øverste i oplægget. Jeg har haft travlt i dag, men synes jeg kan se, at det går fint med at ignorere Brovtebanden/Idiot-trollene!
Det kan formentlig gøre Din-debat til et langt bedre sted på sigt at "ise" eller tie disse hadere af virkelig debat ihjel.    :big_grin:

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 04, 2018, 07:44:16 pm »
Jeg er ikke troll. Men kan ikke tage seriøst, når en eneste mand foregiver at være 3-4 forskellige personer. Det er manipulation af enhver god debat. Og det er irrelevant, om det er en højre- eller venstrefløjsdebattør, som opfører sig sådan. Jeg udstiller også, når venstrefløjen gør det samme!

Offline J. Langgaard-Nielsen (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 04, 2018, 08:44:07 pm »
Hjerter ES:
Citér
Jeg føler mig ikke sikker på, at "det er det, vi alle burde gøre på den nationalsindede fløj", som du spørger.
Og under alle omstændigheder vil det være meget vanskeligt at samle de nationalsindede. Også herinde på et lille forum som dette er der enkelte, der har ytret sig om, at Pernille Vermund og partiet ikke har udtalt sig "stramt" nok.
Måske er det bare svært at få nationale mennesker til at forliges, det har man i hvert fald set historisk. (1930'erne især.)

Jeg føler mig fristet til at stemme på Nye Borgerlige ved næste folketingsvalg, da det nok er tvivlsomt, at Dansk Samling eller Stram Kurs kan magte at samle vælgererklæringer nok.

PS Fin bemærkning, den øverste i oplægget. Jeg har haft travlt i dag, men synes jeg kan se, at det går fint med at ignorere Brovtebanden/Idiot-trollene!
Det kan formentlig gøre Din-debat til et langt bedre sted på sigt at "ise" eller tie disse hadere af virkelig debat ihjel.    :big_grin:

Du har nok ret i, at Dansk Samling ikke magter det for tiden, og det ærgrer mig. Formanden Morten Uhrskov er jo en fremragende skribent, som utallige gange har afklædt og spiddet de rød-radikale landsforrædere. Desværre har jeg på fornemmelsen, at der er alt for få til at hjælpe ham. Og af de få er en hel del vist noget oppe i årene.
Tror nok hellere jeg så Dansk Samling i folketinget end NB.

Nye Borgerlige? Tja, til tider bemærker man divergenser fra Thulesen Dahl-segmentet, og det skal Nye Borgerlige også sørge for at slå på. Ellers får folk bare et indtryk af et "Dansk Folkeparti II". Det er der ikke brug for.
Rigtigt nok at det ser ud til at være svært at samle de nationalsindede uden for DF. Det har tit ærgret mig, efter at jeg så, hvad den modsatte fløj lykkedes med fra 90'erne (EL).
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Troll på ignore-
« Svar #6 Dato: Januar 04, 2018, 08:58:46 pm »
Men i kan alligevel ikke modstå fristelsen til at læse hvad vi skriver,  :girl_smile: :girl_blum2:

« Senest Redigeret: Januar 04, 2018, 09:22:09 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.4%
    • Vis profil
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen
« Svar #7 Dato: Januar 04, 2018, 09:56:40 pm »
Langgaard-Nielsen har skrevet i sin Forumprofil:

Det er da alt andet end at ignorere

Det komisk, at en gammel mand med en politik, som danskerne ikke vil kendes ved, forsøger at dominere Internettet på den måde, som Langgaard-Nielsen gør.

Offline Venstrefløjens Hævner

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 04, 2018, 11:21:21 pm »
Dette indlæg er henvendt til brugere af nationalkonservativ observans.
"Indlæg" fra Brovtekartellet + idiot-trolls vil blive ignoreret, hvad de forresten bliver i forvejen fra min side.
- - - - -

URIASPOSTENS stifter og mangeårige redaktør, Kim Møller, har meldt sig ind i Nye Borgerlige.

http://www.uriasposten.net/archives/90176

Møller understreger, at det ikke vil få nogen indflydelse på Uriaspostens linje, men det er en interessant handling, ikke?
Er det det, vi alle burde gøre på den nationalsindede fløj? Styrke et parti, der regnes for at have en strammere udlændingepolitik end DF.

Eller slet ikke?

Hvad er du bange for din store kryster?!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 04, 2018, 11:33:30 pm »

Hvad er du bange for din store kryster?!

Vi er lidt i tvivl om du er klogere end en tomat?