Afstemning

Ville du lade dit barn passe af en homoseksuel mand?

Ja
3 (60%)
Nej
2 (40%)

Totale antal stemmeafgivende: 4

Afstemingen er lukket: December 02, 2017, 10:31:59 pm

Forfatter Emne: Ville du lade dit barn passe af en homoseksuel mand?  (Læst 1455 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Ville du lade dit barn passe af en homoseksuel mand?
« Svar #15 Dato: November 28, 2017, 06:31:17 pm »
Er denne tråd ikke snart exausted - for he....., I fylder sq hele skærmsider - klaphatte med jeres "Ville du lade dit barn passe af en homo mand" - ævl , bræk , og savl - nej hvis man (jeg) vidste det, men I har sq bruge flere dage på dette emne herinde - Det må for he..... da nu være uddebatteret - eller ????

Hvis du gad dig tid til at læse tråden (men jeg ved godt, at du er allergisk overfor indlæg, der er mere end 5 linier lange), så ville du opdage, at stort set ingen egentlig har diskuteret selve trådstarters oplæg. Så derfor er det noget vrøvl at skrive, at emnet er uddebateret.

Men jeg vil gerne høre, hvorfor du ikke ville lade en homo passe dit barn?

Hvad så med alle de liderlige heteroseksuelle kvinder, der går og lægger an på unge drenge? Skal DE have lov at passe børn? :hyper:

Jævnfør sagen fra et dansk asylcenter, hvor to kvindelige ansatte blev anklaget for at have dyrket sex med mindreårige drenge.

Offline Frederico (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: November 28, 2017, 09:53:44 pm »
Jeg er helt enig med dig i at vi to ikke er den sammen person, og det er noget jeg ved med sikkerhed. :yes: Det er også derfor jeg hurtigt gik ud og skrev det, så der ikke var nogen der skulle bygge videre på den idé af vi skulle være den samme.

Alligevel så siger man jo, at alle har en tvilling gående et sted i verden. Altså ikke en fysisk tvilling, som man deler mor og far med, men en fremmed, som man ligner på en prik. Det kan for mit vedkommende være i England eller Argentina - jeg ved det ikke. Eller det kan være her i Danmark, hvor vi to måske ligner hinanden fysisk  :yes: Og måske er det det, nogen kan fornemme, og så tror de, at vi er den samme. Det kunne da være lidt sjovt, hvis man lige rendte på hinanden og så var det som at gå imod sit eget spejlbillede.

Ja, ok, det virker nok usandsynligt, men vi kan da aldrig vide, og sådan er det jo i virkeligheden med alting. Det er også derfor det er så åndssvagt med alt det profilgætteri herinde, som bliver dyrket både på højrefløjen og på venstrefløjen, for der er jo ingen, der kan vide det alligevel. Selvfølgelig kan jeg godt se, det er påfaldende, når Anklageren, Dommeren, Tigermanden og Venstrefløjens Hævner alle forsvarer islams rolle i Danmark, og logger ind efter hinanden og liker hinandens indlæg.

Omvendt så ser vi også at Rudi, Helle, Åse, Dane, Langgaard, Sturmbannfører og solkorset og alle de andre, der måske ikke er aktive i flere dage, og så når en af dem først har skrevet et indlæg, så kommer alle de andre heeeelt tilfældigt på lige efter og skal give den første ret og like det, han/hun har skrevet.

Så jeg tror i virkeligheden alle på begge fløje er lige gode om det. For det virker alligevel for påfaldende, når alle logger på samtidig selvom de ikke har været der i en uge eller sådan noget. Så skulle det være noget med at de skrev mails til hinanden om at "nu skriver jeg et indlæg på din-debat, kom og bak mig op". Ja, ok, det kan da ikke udelukkes, men lyder det ikke lidt skørt, hvis der skulle være nogen, der går så meget op i debatten. Så skulle det da vist kun være sådan nogle pensionister, der ikke havde noget at lave i hverdagen, men Anklageren gik jo også på pension for noget tid siden, så det kan vel i teorien ikke udelukkes.  :hyper:

Faktisk kan jeg afsløre, at jeg er født som tvilling. Men min tvillingebror døde tre dage efter fødslen. Nu tror jeg jo på reinkarnation, så jeg tror han lever igen et eller andet sted. Men for at det skal kunne være dig, kræver det jo at du er yngre end mig for at pengene passer. :yes:

Bortset fra det, så synes jeg nu der er en del tvillingesjæle herinde. Anklageren og Venstrefløjens Hævner. Rudi og Langgaard-Nielsen samt et par andre fra højrefløjen. Krønge-banden, som alle har samme pudsige besættelse af en vis hr. Pøllemand. Trådløse og hende drilletrollen genuine Troll o.s.v. Så er det jeg tænker, om det mon nu kan passe, at vi alle har en dobbeltgænger/tvillingesjæl herinde, eller om der bare er en spøgefugl, der laver sjov med os alle og laver en parodi på hver af os?! Det kunne f.eks. være spøgefuglen Trollsen/Trollerik. Eller en af de andre spøgefugle, der med garanti også er herinde.

Men parodier kan nu også være meget sjove. Som ung lavede jeg selv ofte parodier på de kendte og underholdt et par gange nogle børn på skolen med at efterligne de kendte. Dronningen, Prins Henrik, Glistrup o.s.v. var nogle af dem, jeg efterlignede. Desværre har jeg ikke øvet mig siden dengang, så det er stadig de samme, jeg kan efterligne.

Der kan du bare se, der er virkelig noget om det der med tvillinger - så måske er der bare mere mellem himmel og jord. Vi kan i hvert fald ikke vide det. Men nu har jeg kigget på din profil - og vi er faktisk lige gamle  :hyper: Det er da lidt skørt, synes jeg, når der nu har været de dersens skriverier om, at vi skulle være den samme.

Det er så sjovt med sådan nogle tilfælde, som vi jo aldrig kan planlægge eller styre - så kan man rigtig se, hvor meget tilfældet egenlig betyder for vores liv og hverdag. Men jeg tror nu ikke at vi er sådan en slags kosmiske tvillinger - men igen: Man kan da ikke udelukke det :yes:

Nej, spøg til side, det er jo bare fis og ballade det hele - med undtagelse at det der med at vi er lige gamle, for det er vi, hvis du har oplyst korrekt på din profil, så det er nu meget sjovt synes jeg. Men jeg har nu alligevel ikke noget imod at blive lidt ældre, for der er egentlig ikke noget, der er blevet dårligere ved at blive ældre - ENDNU!  :blum:

Jeg kan da i hvert fald de samme ting som altid, og så har jeg brugt meget tid på at fordybe mig i forskellige emner om blandt andet moderne arkitektur og om oldtidens civilisationer, så der kan man da lære meget forskellige - ved at åbne en bog, noget som de yngste i dag måske slet ikke ved hvad er.  :yes: Ja, ok nu lyder jeg måske så lige lidt ældre end jeg er, for jeg er nu ikke sådan en sur gammel mand. Det er fint at de unge gør det anderledes, end vi gjorde - der var jo også forskel på os og vores forældre, så det er nok bare naturens gang.

Men ja, nu det der med tvillinger og din-debat, så er det rigtigt at man ser mange "tvillingepar" eller hvad vi nu skal kalde dem, for er det i virkeligheden én eller flere personer?`Nu Anklageren, der skriver præcis som et par af de andre debattører - og det samme med Rudi - hvordan mon de ville forklare, at der er fire-fem andre profiler på debatten, der lyder præcis som dem?  :hyper:

Altså, enten er det dem selv, der opretter en masse ekstra profiler fordi de vil virke som om, de repræsenterer den mest almindelige holdning. Eller også så er det hr. Trollerik, der har gjort sig til en mester i af efterligne ikke bare en, men mange forskellige fra debatten. Eller der er flere om det, og i så fald er det hele jo et kæmpe svindelnummer  :yes:. Så hvem ved, måske havde Poul Jørgensen virkelig ret, når han nævnte et helt kobbel af stalkere, der lå og jagede ham  :hyper:

Ej, det er altså lige til at blive helt skør af at tænke på, for måske er din-debat slet ikke det, vi tror, men det er også det der er så spændende. Jeg elsker den slags mysterier, hvor man først til aller sidst ved, hvad det er, der er foregået.

Det lyder da sjovt det med, at du efterligner de kongelige. Jeg har selv spillet mange forskellige roller i teaterstykker gennem tiden. Det synes jeg nu er sjovt, og det har været både i min skoletid og studietid. Så der var lige et punkt mere, hvor vi måske ligner hinanden lidt - så hvem ved, måske er vi virkelig sådan et par kosmiske tvillinger - hvad det så end skal betyde.  :hyper:
« Senest Redigeret: November 28, 2017, 09:56:05 pm af Frederico »

Offline Frederico (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: November 28, 2017, 10:05:40 pm »
Er denne tråd ikke snart exausted - for he....., I fylder sq hele skærmsider - klaphatte med jeres "Ville du lade dit barn passe af en homo mand" - ævl , bræk , og savl - nej hvis man (jeg) vidste det, men I har sq bruge flere dage på dette emne herinde - Det må for he..... da nu være uddebatteret - eller ????

Jamen goddaws med dig hr. Nino - du er da rigtigt blevet lidt aftensur her til aften, hvad? Jeg synes da ikke, man kan feje det væk med at det skulle være bræk og alt det andet, du skriver om, og hvis det bare skulle være bræk - hvorfor svarer du så selv på, hvad du synes? Det må da være fordi du mener, at det er en debat der er værd at deltage i :yes: Hvorfor skulle du ellers skrive.

Men Nino nu er det ikke for at provokere dig, men man siger jo, at dem der skjuler deres homoseksualitet også er dem, der udad til har mest mod andre homoseksuelle. Nino? Er der noget, du vil fortælle os andre?  :hyper:

Ej, nu begynder jeg snart at lyde som herr Albert, når han sender slibrige tilbud til andre her på debatten om da skam og skam da at mødes i en parkeringskælder  :hyper: Men det er bare fis og ballade det hele. Du er sikkert ikke bøsse, og hvis du er så rager det ikke mig  :blum:

Jeg ville bare stikke lidt til dig, når du skulle skælde ud på os andre, fordi vi har skrevet her i tråden. For man kan jo bare lade være med at skrive i en tråd, hvis man ikke synes den er så spændende igen. Jeg selv ville da heller ikke læse i en tråd om romanske stumfilm fra perioden 1925-30, fordi det ikke er noget, der interesserer mig.

Så ville jeg hellere finde en debat, som jeg alligevel syntes var relevant og så bruge noget af min tid der. Men vi har selvfølgelig demokrati her i landet, så Nino selvfølgelig godt skrive, at han synes min tråd er ligegyldig. Men så vil jeg også benytte mig af demokratiet og så sige, hvad jeg synes om, at Nino synes dårligt om min tråd.

Ej ok, nu bliver det nok lige lovligt langhåret, men det er fint nok, at du ikke synes om emnet, Nino. Det må du godt synes.  :blum: