Forfatter Emne: Flere katte i huset.  (Læst 156 gange)

Online Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    38.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Flere katte i huset.
« Dato: Januar 03, 2018, 06:11:35 pm »
Jeg kender en vestlig gut her i området hvor jeg bor. Han har i mange år deltaget fodring af et pr gadehunde, og det er gået godt. Mdn nu begyndte han at fodre nogle herreløse katte. Ikke vilde, for de var tamme og kælne nok. Men når man begynder på det med katte, der finder ud af, hvor der er noget at score, kommer der flere og flere til. Til sidst var der 12 - 15 stykker, og med hans dyrevenlige hjerte, fodrede han bare løs. Indtil han så hvad han brugte af penge på kattefoder. Så blev hans dør lukket for dem alle.

Kan man det - sådan dyreetisk. Jeg mener selv, at hvis man begynder at fodre en kat, så forpligter det etisk for dyrets fremtid.

Det er derfor jeg aldrig selv ville fodre en vildkat, som jeg alligvel ikke vil tage mig af. Det er moralsk mere fair at overlade den til naturens benhårde orden, end at trække pinen ud.

Der er et par hunde her, som løber efter mig og gør arrigt, når jeg kommer gående eller cyklende. Jeg kan ikke fordrage det, og pønser på at jage dem ud foran en bil næste gang.
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."

Offline huHU

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.8%
  • Country: dk
  • Verdenen er så god som du selv vil det.
    • Vis profil
Sv: Flere katte i huset.
« Svar #1 Dato: Januar 03, 2018, 08:53:33 pm »
Her har vi haft et par vildkat løbende de røder i skraldet og får lidt at spis der. Det gener mig ikke dersom rodet er til at over se.

Mit kone ligger noget gange lidt kød ud men det gør jeg ikke.
How about being in family with Einstein?