Forfatter Emne: Lars Løkkes gentagne vrøvl  (Læst 202 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Lars Løkkes gentagne vrøvl
« Dato: Januar 03, 2018, 02:45:19 pm »
Statsminister Lars Løkke Rasmusen har det med at slynge noget forfærdeligt vås ud, når han snakker om indvandring af muslimer. Også i nytårstaler.
Man kan spekulere over, om han gør det for at tækkes de radikale?

"Det har ikke noget med religion at gøre."

Dette sludder har Martin Henriksen (DF) kommenteret: - Vi har diskuteret det i mange år. Det er tankevækkende, at man i toppen af Venstre ikke har forstået det. De problemer, vi har med undertrykkelse af kvinder, handler i høj grad om islam og det kvindesyn, man har i islam. Når man taler om, at folk lever i parallelsamfund med egne regler, så taler vi om sharia. Så er det islam.
Venstre tror, at hvis bare du får en højtuddannet pakistaner ud til Novo Nordisk, så er alt per definition godt, men sådan hænger det ikke sammen.

https://www.b.dk/politisk-morgenpost/venstre-tror-at-hvis-bare-du-faar-en-hoejtuddannet-pakistaner-ud-til

Henriksen har ret i sin kritik, og det er forstemmende, at det største regeringsparti cykler løs med sådanne forældede idéer. Det lyder som noget fra Poul Nyrup/Marianne Jelved-epoken!

Så er der Inger Strøjberg. Hun siger, at Danmark har fået lukket gaveboden (tror jeg nok, det lød.)
Tjaaa, har vi nu det, hvis man går det nærmere efter i sømmene?
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    88.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Lars Løkkes gentagne vrøvl
« Svar #1 Dato: Januar 03, 2018, 02:51:32 pm »
Vi når aldrig til Danskernes-Parti-epoken, eller til Dansk-Samlings-epoken, så det siger næsten sig selv.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Hjerter ES

• Gæst
Sv: Lars Løkkes gentagne vrøvl
« Svar #2 Dato: Januar 04, 2018, 12:31:44 pm »
Statsminister Lars Løkke Rasmusen har det med at slynge noget forfærdeligt vås ud, når han snakker om indvandring af muslimer. Også i nytårstaler.
Man kan spekulere over, om han gør det for at tækkes de radikale?

"Det har ikke noget med religion at gøre."

Dette sludder har Martin Henriksen (DF) kommenteret: - Vi har diskuteret det i mange år. Det er tankevækkende, at man i toppen af Venstre ikke har forstået det. De problemer, vi har med undertrykkelse af kvinder, handler i høj grad om islam og det kvindesyn, man har i islam. Når man taler om, at folk lever i parallelsamfund med egne regler, så taler vi om sharia. Så er det islam.
Venstre tror, at hvis bare du får en højtuddannet pakistaner ud til Novo Nordisk, så er alt per definition godt, men sådan hænger det ikke sammen.

https://www.b.dk/politisk-morgenpost/venstre-tror-at-hvis-bare-du-faar-en-hoejtuddannet-pakistaner-ud-til

Henriksen har ret i sin kritik, og det er forstemmende, at det største regeringsparti cykler løs med sådanne forældede idéer. Det lyder som noget fra Poul Nyrup/Marianne Jelved-epoken!

Så er der Inger Strøjberg. Hun siger, at Danmark har fået lukket gaveboden (tror jeg nok, det lød.)
Tjaaa, har vi nu det, hvis man går det nærmere efter i sømmene?

Ja, det er trist at høre på en Venstre-statsminister, der pludrer som en radikal ind imellem.

Nu er der blevet søsat en venligbo-aktion i Thisted for at hjælpe en ung somalier, der arbejder på byens slagteri. I TV2News i morges ved godt 7-tiden blev en af ophavsmændene interviewet indgående, og nøhj hvor det løb ud af hans ører, mens han glorificerede somalieren og himlede op om, at det er umuligt at skaffe en dansk erstatning.
Heldigvis var der også en linje igennem til Martin Henriksen (DF) - ham kan jeg nu godt lide. Han holdt fast på, at når somalieren efter gældende regler står til at blive hjemsendt, skal han naturligvis det.

Og så alt det savl modparten hældte ud om, at somalieren også har spillet lidt fodbold i en klub på egnen....
Er det det, nogen kalder "integrationisme" ?