Forfatter Emne: Indvandrerangeb omkring nytår  (Læst 445 gange)

Offline Klondyke Carl (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Indvandrerangeb omkring nytår
« Dato: Januar 03, 2018, 11:46:27 am »
Jeg synes, det er mærkeligt, at der er så mange mennesker, der fornægter, at indvandrere fra Mellemøsten og visse afrikanske lande, synes at have til hensigt at føre krig mod os indfødte i de vestlige lande.

Dem, der har travlt med at bagatellisere disse indvandreres handlinger, må da have kigget sig omkring ved nytårstid?
Hvad synes de mon om angrebene på politiet i Frankrig? En kvindelig betjent forsøgtes ligefrem lynchet. Imens filmede nogle indvandrere det.

I Tyskland havde myndighederne advaret mod sex-chikane, men det fratog ikke de mellemøstlige mænd lysten til at angribe. Der var masser af den slags i for eksempel Berlin og Köln.

Danmark? Ja, der så vi, at politi og brandvæsen blev angrebet.

I Rinkeby uden for Stockholm blev en ung mand myrdet i lørdags. Ifølge efterforskere skulle han tilhøre en såkaldt dødspatrulje, som ernærer sig ved bl.a. lejemord og narkosalg.
Her er muligt tale om noget internt. På den måde kan vi se, at udlændingekriminaliteten importeres, hvorefter det bliver et svensk problem. Og hvem ved, om det ikke bliver et dansk. Politiet har flere gange fastslået, at Øresundsbroen befordrer tæt kontakt mellem kriminelle fra begge sider af sundet.
Og der var meget, meget mere, der kunne nævnes.

Men nogen har det vist bedst med at kigge den anden vej. 
« Senest Redigeret: Januar 03, 2018, 11:49:56 am af Klondyke Carl »

Hjerter ES

• Gæst
Sv: Indvandrerangeb omkring nytår
« Svar #1 Dato: Januar 03, 2018, 01:05:15 pm »
Jeg undrer mig også tit og ofte.
Men det handler nok om, at mange stadig den dag i dag helst hygger sig i deres daglige trummerum. Hvis man forstyrrer dem ved at snakke om den ret tydelige fare, som islamismen udgør for os alle, kan de godt finde på at se skeptiske ud i ansigterne. Og ligefrem kalde os noget med "-fober."

Forfatter og dr. jur., Ole Hasselbalch:

"En af morgenerne efter (angrebet på World Trade Center, 11. september 2001) var medarbejderne på min arbejdsplads samlet til den sædvanlige morgenkaffe. For en gang skyld gik samtalen ikke på puslingene, puddelhunden og parcelhuset. Der havde bredt sig den fornemmelse, som indfinder sig en vintermorgen, når man efter at have sovet i sin lune seng slår vinduet op, og den klare frost vælter ind.
For mig kom begivenheden ingenlunde som nogen overraskelse, så vidt som at den slags kun er, hvad man kan vente sig fra folk i en desperat situation styret af en religion, der retfærdiggør vanvittige handlinger i troens tjeneste. Derfor venter jeg mig sådan set også, at tilsvarende vil ske igen. Virkeligheden er, at der er krig, og at kun den omstændighed, at vestverdenen råder over altødelæggende militære magtmidler, forhindrer, at denne krig antager tilsvarende former som traditionelle krige. Det samme begyndte i hvert fald nok visse af kollegerne om morgenbordet at forestille sig.
Foreholdt, at en massakre som den i New York jo ifølge mine uovervejede, uansvarlige, menneskefjendske og ubegrundede advarsler gennem årevis havde været på enhver måde forudseelig, svarer en af de søde piger: "Jamen jeg vidste det jo ikke!"
Vidste det ikke????
Reaktionen er karakteristisk. Pigen "vidste" det ikke. For hun interesserede sig ikke for at vide.
Det, der "vidstes ", var et glansbillede skabt med beredvillige menneskevenners og en ukritisk presses hjælp, båret af den vildfarelse, at folk fra andre dele af verden tænker på samme måde, som vi selv gør, og at de har samme forudsætninger."

(O. Hasselbalch: Opgøret med indvandringspolitikken - en personlig beretning. Holkenfeldt, Kbh. 2003.)

Jeg synes, det er så godt skrevet.
Der er også mange, blandt andet på Din-debat, der "ikke ved", hvor stort det islamiske had til vesten er, og derfor ikke fatter, hvad det fører til af angreb.

De lever i en lulleverden, og nogle af dem bliver ligefrem aggressive, hvis man forsøger at vække dem.
Nu sov de lige så godt i deres lune senge. 

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.2%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 03, 2018, 02:17:15 pm »
I Tyskland havde myndighederne advaret mod sex-chikane, men det fratog ikke de mellemøstlige mænd lysten til at angribe. Der var masser af den slags i for eksempel Berlin og Köln.

Intet i tyske medier om det.

Citér
I Rinkeby uden for Stockholm blev en ung mand myrdet i lørdags. Ifølge efterforskere skulle han tilhøre en såkaldt dødspatrulje, som ernærer sig ved bl.a. lejemord og narkosalg.

Og så LEJEMORD. GYYYYYYYS. Mon han fik afleveret sin selvangivelse før han blev myrdet?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.2%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 03, 2018, 05:03:32 pm »
Hvis vi skal være ærlige, så består "krigen" i Danmark af Angrebet på Krudttønden og ved Synagogen i Krystalgade den 15. februar 2015 - som blev udført af  Omar Abdel Hamid El-Hussein.

Jeg synes, det er mærkeligt, at der er så mange mennesker, der fornægter, at indvandrere fra Mellemøsten og visse afrikanske lande, synes at have til hensigt at føre krig mod os indfødte i de vestlige lande.

Dem, der har travlt med at bagatellisere disse indvandreres handlinger, må da have kigget sig omkring ved nytårstid?
Hvad synes de mon om angrebene på politiet i Frankrig? En kvindelig betjent forsøgtes ligefrem lynchet. Imens filmede nogle indvandrere det.

Danmark? Ja, der så vi, at politi og brandvæsen blev angrebet.

Her er muligt tale om noget internt. På den måde kan vi se, at udlændingekriminaliteten importeres, hvorefter det bliver et svensk problem. Og hvem ved, om det ikke bliver et dansk. Politiet har flere gange fastslået, at Øresundsbroen befordrer tæt kontakt mellem kriminelle fra begge sider af sundet.
Og der var meget, meget mere, der kunne nævnes.

Men nogen har det vist bedst med at kigge den anden vej.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Katten

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 06, 2018, 11:57:22 am »
Ja de radikale aviser, så som politiken og Information, skriver jo nødigt om virkligheden i ghettoerne, bl.a om kriminaliteten volden terrortruslen og det helvede, mange oprindlige europære, `af økonomiske årsager`, må finde sig i, ved at bo og leve samme sted som disse afro/muslimer, som intet har at gøre i EU`landende, dog er problemerne nu så store at det ikke ikke længer kan fejes ind under bedetæppet.

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 06, 2018, 04:46:58 pm »
Jeg tror nu, at det er både hvide og farvede unge, der har optrådt uforsvarligt med fyrværkeri.

I vores gård på Nørrebro, som er forsvarligt aflåst med en port, er der affyret raketter i vores meget lille gård, og det kan næsten kun være hvide unge, der har gjort det, da der ikke bor farvede i vores ejendom. Vi har også overvågningkameraer, og det plejer at holde unge muslimer langt væk.

Ville det ikke være en god ide at forbyde raketter, som i Sverige og Norge?

https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj9rZeC18PYAhUiDJoKHbsHAvUQFgg0MAE&url=https%3A%2F%2Fekstrabladet.dk%2Fnyheder%2Fsamfund%2Fnu-bliver-det-forbudt-at-saelge-nytaars-raketter-i-sverige%2F6479372&usg=AOvVaw1QoA0A3G1jLwoT5v0kM3TJ