Forfatter Emne: Smerten  (Læst 87 gange)

Offline Rogn (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
Smerten
« Dato: Januar 07, 2018, 12:16:32 pm »
Nogen-dage kan jeg slet ikke komme "ud" af sengen - det er smerten den-er for overvældende. 6-8 1985 var jeg ude for en ulykke, jeg havde arbejdet en halv-dag på et smedeverksted, mester havde ikke gjort mine papirer færdig.

Klokken 10 fik jeg et jern-rør i hovedet, det er meget ubehageligt sådanne lige at "få" 2-tons i hovedet fra morgen-stunden, men i skal være glad for I ikke har perøvet det! :)

Men jeg vågnede ved at de alle sammen "stod" bøjet ind over mig. Jeg hørte en råbe "nu vågner han, hold ham for helvede"! Og så blev der sort. Jeg vågnede op igen "inde" på oberationsbordet ved at en masse læger "stod" omkring mig, men de fik mig hurtigt bedøvet. Prøv i "andre" lige at vågne op mens de står og roder inde-i hovedet på jer, ikke så sjovt.

Mester påstod jeg aldrig havde været der? Sådanne kunne jeg alligevel aldrig være "som menneske" - sådanne at løbe fra al ansvaret. Nå, men det går jo nok alligevel, nu har det været jul, og en masse mennesker har sidet hjemme alene - så nogen har det alligevel værre end mig, selvom det er et helvede med de smerter nogen gange :)