Forfatter Emne: Trumps fede nytårstweet  (Læst 861 gange)

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Mindreværdskomplekser er ikke altid noget man kan undgå ...
« Svar #15 Dato: Januar 02, 2018, 04:32:03 pm »
Såså Anklager ... Det er sgu ikke morsomt at miste sit hår når man næsten hele livet har haft en stor kraftig manke ... :ermm:

Det er egentligt mærkeligt, Kvinder kan lave alle mUlige narrestreger med deres hår ... Men når en mand gør det sååå! ...   :tongue: :whistle:

Kommer alle fordommene som du så åbenbart også lider af ...

:JC_sneaky:

Det er vel ikke en fordom, at man bør undgå at gå rundt med mindreværdskomplekser?

Så har rødhårede vel også mindreværdskomplekser dem er der jo også nogen der ligefrem mobber ... :ermm:

Men hvad er din mening om at Kvinder kan style sig som de vil ?? og at mænd ikke kan tillade sig det ... :ahappy:

Og hvad er Feks. så  din mening om mænd der går med paryk har de også mindreværdskomplekser??

Lad os høre ... :ahappy:

Jeg tror qvinder har det værre hvis de af en eller anden grund har hårtab - har du nogensinde set en qvinde gå rundt i byen pilskaldet som et æg:girl_to_take_umbrage:

Nogle qvinder går også rundt med paryk selv om deres eget hår intet fejler de har måske bare lyst til langt hår for en periode der er jo også Hair extensions at vælge,  :girl_smile:

Begge køn kan da gå med paryk, for mit vedkommende ville jeg da ikke blive stødt, hvis jeg fandt ud af at en mand jeg kendte gik med sådan en, det skulle bare se ægte ud,  :girl_smile:
« Senest Redigeret: Januar 02, 2018, 04:35:25 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2: