Forfatter Emne: Forsøgte at voldtage hundelufter  (Læst 890 gange)

Offline Danish (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Forsøgte at voldtage hundelufter
« Dato: Januar 02, 2018, 10:57:56 pm »
Under voldtægtsforsøget gik kvindens hund til modangreb på manden, og bed ham angiveligt i ansigt eller på halsen.

Han var mørk i huden og af en anden etnisk oprindelse end dansk.

https://www.avisen.dk/forsoegte-at-voldtage-hundelufter-hund-angreb-gernin_478005.aspx?redir=eniro&utm_campaign=eniro&utm_medium=Eniro&utm_source=eniro

Go vovse, der skal lære at spise penisser istedet.

:ROFL:

Offline Albert Johansen.

• Fuld medlem
  • Activity:
    3.2%
  • De skal ud, skal de!
    • Vis profil
Sv: Forsøgte at voldtage hundelufter
« Svar #1 Dato: Januar 02, 2018, 11:03:32 pm »
Godt indlæg, Junior :drool:

De stakkels væmligboere går hjem og surmuler - i arrigskab over, at niddingen ej lykkedes i sit foretagende.

Om lige kommer Anklageren og fortæller os, at de ej gør os noget - muhamzerne - men blot tror på noget andet, og bagefter skriver han da skam det samme fra tre-fire andre profiler :drool: :drool: :drool:

Kærlig hilsen Albert Johansen
Forbandede abekatte!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    55.4%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 03, 2018, 08:47:11 am »
De stakkels væmligboere går hjem og surmuler - i arrigskab over, at niddingen ej lykkedes i sit foretagende.

Vi har da lige fået at vide at mulimerne skal redde vore syge gener. Vi ved jeg at europæerne kravler rundt på kanten af graven p gr a indavl, mens muslimerne strutter af sundhed. Så der er kun en vej frem, og det er at de vantroende kvinder derfor skulle sprede noget mere ben for de muslimske hanner. Og vil de ikke med det gode, må de tvinges, for at styrke generne.

Men du får da lige at se hvordan det foregår når vi skal ud og se, med DSB i år 2070.

Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Klondyke Carl

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 03, 2018, 11:29:42 am »
Under voldtægtsforsøget gik kvindens hund til modangreb på manden, og bed ham angiveligt i ansigt eller på halsen.

Han var mørk i huden og af en anden etnisk oprindelse end dansk.

https://www.avisen.dk/forsoegte-at-voldtage-hundelufter-hund-angreb-gernin_478005.aspx?redir=eniro&utm_campaign=eniro&utm_medium=Eniro&utm_source=eniro

Ja, mørk i huden og af anden etnisk osv. Det slår sjældent fejl, når der er tale om voldtægter eller voldtægtsforsøg i Danmark af i dag.
Der har været offentliggjort to tilfælde her omkring nytår, et på Aalborg Havn og det her nævnte i Glostrup. Og sædvanen tro var gerningsmændene "af anden etnisk..."

Disse "niddinge", som en skriver - jeg vil hellere sige sataner - kan slet ikke styre sig. Det er vi danskere vidner til året igennem.
Jeg er enig med dem her på debatten, som ønsker dem smidt ud, men indtil da var det mindste man kunne gøre da at kastrere dem, der allerede har forbrudt sig, medicinsk. Jeg læste på et tidspunkt om en af "anden etnisk..." ovre i Sønderjylland. Han havde voldtaget fem ganske unge danske piger. Men udvist? Nej, ne-ej!
Jeg tænker, han sidder i dette "udrejsecenter" i Midtjylland. 

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 03, 2018, 12:05:07 pm »
Da haben Wir ja Der Rudi noch einmal... die Wörterstellung und die Ausdrücke sind genau dieselben die vom Dänischen Patriot aus dem Nordjutlandischen Insel benutzt werden....:blum:
« Senest Redigeret: Januar 03, 2018, 12:10:58 pm af politisk ukorrekt »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 03, 2018, 12:10:18 pm »
Jeg går nu ind for kirurgisk kastration fremfor medicinsk. Det er mere effektivt, og så virker det permanent.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #6 Dato: Januar 03, 2018, 12:11:26 pm »
Jeg går nu ind for kirurgisk kastration fremfor medicinsk. Det er mere effektivt, og så virker det permanent.

Er det kun bollerne du vil have skåret af eller også Der Gynther?

Offline Klondyke Carl

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 03, 2018, 12:12:09 pm »
Da haben Wir ja Der Rudi noch einmal... :blum:

??  Nej, jeg tror bestemt ikke, at gerningsmændene er tyskere!   :wacko:
« Senest Redigeret: Januar 03, 2018, 12:14:26 pm af Klondyke Carl »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 03, 2018, 12:12:20 pm »

Er det kun bollerne du vil have skåret af eller også Der Gynther?

For min skyld kan de fjerne det hele.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #9 Dato: Januar 03, 2018, 12:13:21 pm »
Da haben Wir ja Der Rudi noch einmal... :blum:

?? 
Nej, jeg tror bestemt ikke, at voldtægtsmændene er tyskere...  :wacko:

Das is aber auch nicht was ich geschrieben habe. Ja, wahrscheinlich sind die Täter wie immer Muslimen. Aber Kennen Sie zufälligerweise einen Mann mit dem Namen Rudi? Sind Sie vielleicht sein Zwilling? :ohmy:
« Senest Redigeret: Januar 03, 2018, 12:19:06 pm af politisk ukorrekt »

Online genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 03, 2018, 12:45:24 pm »
Da haben Wir ja Der Rudi noch einmal... die Wörterstellung und die Ausdrücke sind genau dieselben die vom Dänischen Patriot aus dem Nordjutlandischen Insel benutzt werden....:blum:

Oversat::>
`Her har vi Rudi igen ... ordene og udtrykkene er nøjagtigt de samme som dem, der anvendes af den danske patriot fra Nordjylland´

Det tror jeg også,  :girl_blum2:
Fake profil, :girl_blum2:

Hjerter ES

• Gæst
Sv: Vend ryggen til beskyldninger og personforfølgelse
« Svar #11 Dato: Januar 03, 2018, 01:22:31 pm »
 :connie_nutzo: !

Som forventet fortsætter politisk ukorrekt og genuine troll, som de forlod det gamle år. Ingen seriøse interesser/ingen argumenter i debatten/hadet til en god debattør = lallende personfnidder.

Der skal nok en jætte-indsats til fra dem, der virkelig vil debat her på siden, for at opnå den.

Det vil i hvert fald kræve, at vi fuldstændig ignorerer sandkasse-bladder, som det politisk korrekt og genuine troll leverer. Jeg går gerne forrest og sætter de to profiler på ignorér. Vend ryggen til alle de beskyldninger!
Får for en gangs skyld lyst til at nævne navnene på nogen, jeg ønsker vil fortsætte på Dd og ønsker, at de ligeledes vil ignorere dem, der ikke har evner for at debattere og derfor forfalder til det sædvanlige beskyldninger om at være identisk med snart den ene så den anden. Jeg tænker bl.a. på Debatsvinet, Lyjse, Phil, Licensnægteren, J. Langgaard-Nielsen og Anti-rød.

Og Klondyke Carl, der ikke skriver specielt Rudi-lignende, skal ikke tage notits af fjolserne fra venstrefløjen. Han skal fortsætte.  :smile1:
« Senest Redigeret: Januar 03, 2018, 01:25:36 pm af Hjerter ES »

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #12 Dato: Januar 03, 2018, 01:28:38 pm »
Also, so ganz dumm sind wir doch nicht. So es ist sehr einfach zu sehen, dass es derselben Mann ist, der sich hinter alle diesen Rechtextremischen Profilen steckt. Für alle, die nur ein Bisschen Intuition besitzen und in der lage sind zwischen den Linien zu lesen, ist dies offenbar... :yes:
« Senest Redigeret: Januar 03, 2018, 01:32:47 pm af politisk ukorrekt »

Online genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 03, 2018, 01:52:48 pm »
Also, so ganz dumm sind wir doch nicht. So es ist sehr einfach zu sehen, dass es derselben Mann ist, der sich hinter alle diesen Rechtextremischen Profilen steckt. Für alle, die nur ein Bisschen Intuition besitzen und in der lage sind zwischen den Linien zu lesen, ist dies offenbar :yes:

`Oversætter endnu engang´::>
Nå, vi er ikke så dumme. Så det er meget nemt at se, at det er den samme mand bag alle disse ekstremistiske profiler. For alle, der har en smule intuition og er i stand til at læse mellem linjerne, er dette indlysende,  :girl_smile:

Er det ikke 4 profiler der Rudi har her efterhånden? eller er det flere,?  :girl_blum2:
« Senest Redigeret: Januar 03, 2018, 01:57:43 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Sv: Vend ryggen til beskyldninger og personforfølgelse
« Svar #14 Dato: Januar 03, 2018, 01:58:17 pm »
Hjerter ES:
Citér
Som forventet fortsætter politisk ukorrekt og genuine troll, som de forlod det gamle år. Ingen seriøse interesser/ingen argumenter i debatten/hadet til en god debattør = lallende personfnidder.

Der skal nok en jætte-indsats til fra dem, der virkelig vil debat her på siden, for at opnå den.

Det vil i hvert fald kræve, at vi fuldstændig ignorerer sandkasse-bladder, som det politisk korrekt og genuine troll leverer. Jeg går gerne forrest og sætter de to profiler på ignorér. Vend ryggen til alle de beskyldninger!
Får for en gangs skyld lyst til at nævne navnene på nogen, jeg ønsker vil fortsætte på Dd og ønsker, at de ligeledes vil ignorere dem, der ikke har evner for at debattere og derfor forfalder til det sædvanlige beskyldninger om at være identisk med snart den ene så den anden. Jeg tænker bl.a. på Debatsvinet, Lyjse, Phil, Licensnægteren, J. Langgaard-Nielsen og Anti-rød.

Og Klondyke Carl, der ikke skriver specielt Rudi-lignende, skal ikke tage notits af fjolserne fra venstrefløjen. Han skal fortsætte.
 :smile1:

Helt enig. Lad os gøre den "jætte-indsats" og ignorere troll-idioterne. Bare skrive vore indlæg, som om de slet ikke var her med deres beskyldninger og tråd-obstruktioner.   :JC_doubleup:
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.