Forfatter Emne: Danskerne skal tvinges til at holde ramadan  (Læst 496 gange)

Offline 12:30 (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Danskerne skal tvinges til at holde ramadan
« Dato: Januar 01, 2018, 01:02:27 pm »
Muslimske højtider som Ramadan og Eid bør i fremtiden markeres af hele det danske samfund.

https://www.b.dk/politiko/boer-danmark-fejre-muslimske-hoejtider-ja-mener-hver-tredje-indvandrer-og?utm_source=ni.dk&utm_medium=ni&utm_campaign=partners

NAZISLAM er lækkert - siger huleboeren på grønland.

:dash2: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Danskerne skal tvinges til at holde ramadan
« Svar #1 Dato: Januar 01, 2018, 01:16:26 pm »
De kan mene hvad de vil, men og tro det bliver en fest for rigtige danskere kan de skyde en hvid pind efter.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 01, 2018, 01:54:47 pm »
Muslimske højtider som Ramadan og Eid bør i fremtiden markeres af hele det danske samfund.

https://www.b.dk/politiko/boer-danmark-fejre-muslimske-hoejtider-ja-mener-hver-tredje-indvandrer-og?utm_source=ni.dk&utm_medium=ni&utm_campaign=partners

NAZISLAM er lækkert - siger huleboeren på grønland.

:dash2: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Jeg har aldrig i hele mit liv skrevet et positivt ord om islam - for der er ikke noget positivt at skrive.

Danskerne er ikke muslimer - og danskerne bliver heller aldrig muslimer

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 01, 2018, 04:17:26 pm »

Nej, vi bliver bare henrettet eller fordrevet fra vores land.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 01, 2018, 04:22:03 pm »

Kan du nævne nogen eksempler?

Antallet af drab er lavt i Danmark historisk set - og jeg har ikke hørt om nogen, der er blevet fordrevet - så det bliver nok også svært.

Nu kommer der nok snart igen en af de udenlandske undersøgelser, der udnævner Danmark til et af verdens fredeligste lande - hvis vi ikke bliver nummer et igen.

Ingen skal tvinge mig til at overholde nogen muslimske skikke på et så billigt grundlag.

« Senest Redigeret: Januar 01, 2018, 04:24:51 pm af Anklageren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 01, 2018, 04:30:45 pm »

Det burde ikke være så svært at forudse hvad den muslimske invasion vil medføre, da der er masser af lande, tidliger kristne eller budistiske, nu muslimske, at kigge efter. Så burde det heller ikke være så svært at udvise rettidig omhu hvis det er det man ønsker.

Der er flere afstemninger der viser at de fleste Europæere anser islam for en langt større trussel mod Europa og friheden end både nazisterne og Rusland.

Men at forsøge at opstille et falsk fjendebillede har altid været et yndet mål for en infiltrator.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 01, 2018, 04:34:29 pm »

Der er flere afstemninger der viser at de fleste Europæere anser islam for en langt større trussel mod Europa og friheden end både nazisterne og Rusland.

Nu lyver du igen.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 01, 2018, 04:39:44 pm »

I alle lande som i dag er muslimske er den oprindelige befolkning enten konverteret, udavlet, henrettet eller fordrevet.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.4%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 01, 2018, 04:48:08 pm »
Det burde ikke være så svært at forudse hvad den muslimske invasion vil medføre, da der er masser af lande, tidliger kristne eller budistiske, nu muslimske, at kigge efter.

Nej, det er der faktisk ikke. Islam havde sin største udbredelse i 1400-tallet og er blevet fordrevet både fra Europa og fra Indien.

Jeg synes dog også vi skulle fordrive islam med de samme midler som har været anvendt ved tidligere fordrivelser. Og jeg synes det skal gøres i tide, og jeg synes at fordrivelsen burde suppleres med at fordrive islam fra verden.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 01, 2018, 04:54:11 pm »

I alle lande som i dag er muslimske er den oprindelige befolkning enten konverteret, udavlet, henrettet eller fordrevet.

Hold nu op mand.

Det er ikke ret længe siden en debattør her på DD beskrev hvordan hans ellers fredelige villavej var blevet indvaderet, og at folk nu følte sig terroriseret væk og huspriserne var faldet. Han ville gerne væk, men kunne ikke længere komme af med huset. Det har han åbenbart "glemt".

Der er også masser af andre eksempler, ikke kun fra udlandet , men også på at ikke-muslimer bliver terroriseret væk fra muslimske områder i Europa. Er der nogen der har hørt om no-go zoner i Europa inden den muslimske invasion ?

Men du spilder din tid, om nogen tid vil han alligevel stille de samme spørgsmål og komme med nøjagtig de samme fraser igen og igen

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 01, 2018, 04:56:38 pm »

Der er nu heller ikke mange ASA troende i Danmark i dag.

"Europæerne" har underlagt sig Amerika, Afrika, Østen (bortset fra Japan), Australien - OG hovedparten af de muslimske lande (som var kolonier) - siden muslimernes seneste erobringstogter i femten hundrede og hvidkål.

- så jeg ved snart ikke. Gedehyrder er ikke krigere.

Det er også Danmark, som har haft soldater i muslimske lande - ikke omvendt.

« Senest Redigeret: Januar 01, 2018, 05:00:23 pm af Anklageren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 01, 2018, 04:58:20 pm »
Det burde ikke være så svært at forudse hvad den muslimske invasion vil medføre, da der er masser af lande, tidliger kristne eller budistiske, nu muslimske, at kigge efter.

Nej, det er der faktisk ikke. Islam havde sin største udbredelse i 1400-tallet og er blevet fordrevet både fra Europa og fra Indien.

Jeg synes dog også vi skulle fordrive islam med de samme midler som har været anvendt ved tidligere fordrivelser. Og jeg synes det skal gøres i tide, og jeg synes at fordrivelsen burde suppleres med at fordrive islam fra verden.

Jamen det kan jeg da kun være helt enig i, - desuden vil en total fordrivelse af islam også vise sig at være eneste mulige løsning, - det skal de nok opdage hen ad vejen, men det er der bare ikke så mange der kan/vil indse endnu.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 01, 2018, 05:00:58 pm »

Jamen det kan jeg da kun være helt enig i, - desuden vil en total fordrivelse af islam også vise sig at være eneste mulige løsning, - det skal de nok opdage hen ad vejen, men det er der bare ikke så mange der kan/vil indse endnu.

Nej - det er bare en nazistisk drøm.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 01, 2018, 05:16:23 pm »

Nej - det er bare en nazistisk drøm.

Nu bliver buddhisterne i Myanmar gudhjælpemig også kaldt nazister, - hvad med Australierne, eller Thaierne der ligger i krig med muslimerne i de sydlige provinser, -  er de ikke også nazister ?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
    • Vis profil
Ord er billige i dag
« Svar #14 Dato: Januar 01, 2018, 05:24:40 pm »
Jeg synes, det er meget underligt, at kalde faldende huspriser for at være fordrevet fra sit land - men sådan er islamofoberne  :tatice_03:

For Phil er der ikke forskel på, at nogen unger går på æbleskud - og på - at nogen flygter, fordi kvinderne bliver voldtaget og mændene myrdet.

Hold nu op mand.

Det er ikke ret længe siden en debattør her på DD beskrev hvordan hans ellers fredelige villavej var blevet indvaderet, og at folk nu følte sig terroriseret væk og huspriserne var faldet. Han ville gerne væk, men kunne ikke længere komme af med huset. Det har han åbenbart "glemt".

Der er også masser af andre eksempler, ikke kun fra udlandet , men også på at ikke-muslimer bliver terroriseret væk fra muslimske områder i Europa. Er der nogen der har hørt om no-go zoner i Europa inden den muslimske invasion ?

Men du spilder din tid, om nogen tid vil han alligevel stille de samme spørgsmål og komme med nøjagtig de samme fraser igen og igen

« Senest Redigeret: Januar 01, 2018, 05:30:44 pm af Anklageren »