Nå, så forklar det for os andre, Blondie! Eller venter du på dit store idol Anklageren da skam kommer og rager kastanjerne ud af ilden for dig?Kærlig hilsen Albert Johansen
Citat fra: Albert Johansen. efter Januar 01, 2018, 12:06:20 pmNå, så forklar det for os andre, Blondie! Eller venter du på dit store idol Anklageren da skam kommer og rager kastanjerne ud af ilden for dig?Kærlig hilsen Albert JohansenMisundelse er en grim ting.
Jo da, jeg forstår rigtig udmærket,
Du er vel sådanne en slatten, lille mandsling, der da skam knap nok kan slæbe dit eget sølle skrog af sted! Nå, Anklageren, alligeveller ønsker jeg dig da skam et godt nytår.Kærlig hilsen Albert Johansen
Hvad er da skam det for noget bavl at fyre af - da det skam da alle tider er mig, der får de unge drenge til at sprælle hjælpeløst, mens jeg bukker dem sammen under mig Kærlig hilsen Albert Johansen
Jo, mindst 6000 og måske halvdelen under 20 år - men det er så mange, så det skam da er svært at holde rede på. De helt unge mødes man sjældent med flere gange, mens de voksne mænner ofte gerne vil lege gentagende gange. 'Det kan skam da blive til gode voksenvenskaber, der ofte kan strække sig mange år i tid. Kærlig hilsen Albert Johansen
Citat fra: Albert Johansen. efter Januar 02, 2018, 09:51:10 pmJo, mindst 6000 og måske halvdelen under 20 år - men det er så mange, så det skam da er svært at holde rede på. De helt unge mødes man sjældent med flere gange, mens de voksne mænner ofte gerne vil lege gentagende gange. 'Det kan skam da blive til gode voksenvenskaber, der ofte kan strække sig mange år i tid. Kærlig hilsen Albert JohansenJeg har langt op til dig. Er kun nået til nr. ca. 1000.
Det skal du ej være ked af, min dreng. 1000 er et flot tal, det er meget få, der når op på siden af mine bedrifter - og jeg er jo også langt ældre
Citat fra: Albert Johansen. efter Januar 02, 2018, 09:59:56 pmDet skal du ej være ked af, min dreng. 1000 er et flot tal, det er meget få, der når op på siden af mine bedrifter - og jeg er jo også langt ældre Nogen bøsser er den aktive part, mens du elsker at sprælle hjælpeløs under en stor tyr på to meter og 110 kilo.Du behøver ikke skamme dig over, at du er en lille passiv, bly viol - vi er meget accepterende
Du har skam da ret al den stund at den aktive er den, der boller - mens den passive er den, der bliver bollet.Når det så er sagt, så er det mig, der bukker de unge drenge sammen under mig og boller dem - mens de spræller hjælpeløst Langt de fleste er i bund og grund glade for, at jeg indvier dem i alt det dejlige, to mænner kan gøre med hinanden - og de der ikke er, finder ud af, at det da ej er noget for dem.Altså win-win for alle parter. Kan du tage det, Anklageren? Kærlig hilsen Albert Johansen