Citat af Phil: "Myanmar og Aung Suu Kyi viser bare den eneste mulige vej"Det er det samme som at sige, at Phil går ind for at skyde mændene og voldtage kvinderne - for det er jo det - de gør.Det er i orden at skyde nogen i selvforsvar og forståeligt - i visse tilfælde - at skyde nogen som hævn.Der er bare ikke nogen, som kan bilde mig ind, at man voldtager kvinderne som selvforsvar - så argumentationen er svag, og billedet af helte og skurke krakelerer.
Hvor ved du iøvrigt fra at de bliver voldtaget, - var du der selv ?
Citat fra: Phil efter Januar 02, 2018, 07:14:42 pmHvor ved du iøvrigt fra at de bliver voldtaget, - var du der selv ?De mange kommentarer, hvor du har kaldt voldtægterne i Myanmar for selvforsvar, er altså frastødende - og det bliver ikke mindre frastødende af, at dine kammerater bakker styret op.TROR DU VIRKELIG, AT DU KAN BILDE FOLK IND, AT VOLDTÆGT ER SELVFORSVAR?
Anklager, stiller du aldrig dig selv spørgsmålet om hvorfor muslimer altid kommer i koflikt med omgivelserne, overalt hvor de kommer frem? Er det omgivelserne der er racistiske? Eller har du aldrig skænket det en tanke, at der måske var muslimerne der skulle gribe i egen barm, og se om der var noget de selv kunne gøre bedre og anderledes?Jeg kender intet til Myanmar konflikten, men jeg ved at Jugoslavien-konflikten var der årtiers vrede og harme i befolkningen, der brød ud i lys lue.Nej, jeg synes ikke voldtægter er en god ting. I en ideel verden levede muslimerne adskilt fra alle andre.
Vi ønsker Myanmar held og lykke med oprydningen, - husk nu at få jeres kollaboratører, væmligboere og andre interne landsforrædere med, ellers laver de bare samme lort een gang til.
- men der er sørme ikke mange, som også er tåbelige nok til at ønske verden tillykke med flere flygtninge
Carlo stiller spørgsmålet om, hvorfor muslimer altid kommer i konflikt med omgivelserne, overalt hvor de kommer frem? Phil er på det samme spor, og det er også noget som alle islamkritikere siger.Jeg synes jo, at det er meget primitivt, og det vil jeg begrunde ved at se på kriminaliteten blandt indvandrere fra udvalgte muslimske lande
Citat fra: Anklageren efter Januar 03, 2018, 01:14:11 pmCarlo stiller spørgsmålet om, hvorfor muslimer altid kommer i konflikt med omgivelserne, overalt hvor de kommer frem? Phil er på det samme spor, og det er også noget som alle islamkritikere siger.Jeg synes jo, at det er meget primitivt, og det vil jeg begrunde ved at se på kriminaliteten blandt indvandrere fra udvalgte muslimske landeHvordan er den statistik fremkommet? Ved at have videoovervåget dem 24 timer i døgnet? Eller er det bare dem myndighederne har fået fat i og stillet for en dommer. Hvis det er det sidste, giver jeg ikke en dyt for det.Hold kæft hvor er jeg træt af det, for jeg har sq også øjne i hovedet. Det er galt med deres illegalitet og deres tèen sig overalt. I boligområderne. I trafikken. I næringslivet.
Statistikker er altid forældede, ofte bestillingsarbejde til propaganda brug og som regel ikke en dyt værd, da man altid kan finde nogle andre statistikker der siger noget andet.Men hvordan skulle man dog kunne kende noget til virkeligheden og muslimernes opførsel og teen sig overalt i hverdagen, hvis man lever som en hillbilly på Grønland og aldrig møder og oplever dem ?