Forfatter Emne: Der er ikke et stort marked, for gode nyheder  (Læst 958 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Skyd mændene og voldtag kvinderne
« Svar #45 Dato: Januar 02, 2018, 05:54:59 pm »
Citat af Phil: "Myanmar og Aung Suu Kyi viser bare den eneste mulige vej"

Det er det samme som at sige, at Phil går ind for at skyde mændene og voldtage kvinderne - for det er jo det - de gør.

Det er i orden at skyde nogen i selvforsvar og forståeligt - i visse tilfælde - at skyde nogen som hævn.

Der er bare ikke nogen, som kan bilde mig ind, at man voldtager kvinderne som selvforsvar - så argumentationen er svag, og billedet af helte og skurke krakelerer.

« Senest Redigeret: Januar 02, 2018, 06:00:09 pm af Anklageren »
Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.6%
  • Country: ph
    • Vis profil
skrid eller vi skyder, - det er alt hvad der er nødvendigt
« Svar #46 Dato: Januar 02, 2018, 07:14:42 pm »
Citat af Phil: "Myanmar og Aung Suu Kyi viser bare den eneste mulige vej"

Det er det samme som at sige, at Phil går ind for at skyde mændene og voldtage kvinderne - for det er jo det - de gør.

Det er i orden at skyde nogen i selvforsvar og forståeligt - i visse tilfælde - at skyde nogen som hævn.

Der er bare ikke nogen, som kan bilde mig ind, at man voldtager kvinderne som selvforsvar - så argumentationen er svag, og billedet af helte og skurke krakelerer.

Det er så din sædvanlige syge måde selv at ville digte og "fortolke" det folk skriver på, det har jeg også set dig gøre ved andres indlæg - dig om det.

Da jeg er sikker på de mere normale debattører også udmærket forstår meningen i det både jeg og andre skriver, får den slags outrerede fortolkninger dig blot til at virke endnu mere barnlig og hysterisk.

I en international verden med mange sprog er jeg vant til at man gør alt hvad man kan for at forstå hinanden, uanset hvor gebrokken et sprog folk taler - du har gjort en kunstart ud af det modsatte.

Hvor ved du iøvrigt fra at de bliver voldtaget, - var du der selv ?

« Senest Redigeret: Januar 02, 2018, 07:20:25 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du skal ikke give mig skylden
« Svar #47 Dato: Januar 02, 2018, 09:46:21 pm »

De mange kommentarer, hvor du har kaldt voldtægterne i Myanmar for selvforsvar, er altså frastødende - og det bliver ikke mindre frastødende af, at dine kammerater bakker styret op.

TROR DU VIRKELIG, AT DU KAN BILDE FOLK IND, AT VOLDTÆGT ER SELVFORSVAR?
« Senest Redigeret: Januar 02, 2018, 09:51:25 pm af Anklageren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.6%
    • Vis profil
Sv: Du skal ikke give mig skylden
« Svar #48 Dato: Januar 02, 2018, 09:59:23 pm »

De mange kommentarer, hvor du har kaldt voldtægterne i Myanmar for selvforsvar, er altså frastødende - og det bliver ikke mindre frastødende af, at dine kammerater bakker styret op.

TROR DU VIRKELIG, AT DU KAN BILDE FOLK IND, AT VOLDTÆGT ER SELVFORSVAR?

Er du ikke lidt tumpet og høre på ?

Den eneste der nogen sinde har forsvaret voldtægter her er dig, når du forsvarer muslimernes racistiske voldtægter af europæiske kvinder ved at finde på alle mulige dumme undskyldninger.

Det er selvfølgelig rigtig at vi  bakker op om styrets beslutning om endelig at smide muslimerne ud, -
 samme vej som de kom ind.

Men både min logik og kendskab til verden siger mig at selvfølgelig er der voldtægter i krig, det er der altid, og jo mere primitive soldaterne er, jo mere brutalitet er der normalt også. Soldaterne i Myanmar er ikke særlig civiliserede. Det tror jeg de fleste selv kan regne ud.

Men herregud da, der bliver jo voldtaget så mange rundt om i verden, Sverige, Køln, Manchester og resten af Europa også, hvorfor så absolut beskæftige sig med nogle voldtægter der foregår i krig og helt omme på den anden side af jorden ?

« Senest Redigeret: Januar 02, 2018, 10:03:04 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du behøver ikke lyve
« Svar #49 Dato: Januar 03, 2018, 05:42:17 am »
Din følelseskulde om den planlagte massevoldtægt i Myanmar er hvad man kan forvente, når du støtter nazisterne i Gyldent Daggry.

De voldtægter, som du så frastødende er ligeglad med, har alle læst om.

Fox News: Rape of Rohingya sweeping, methodical http://www.foxnews.com/world/2017/12/11/ap-investigation-rape-rohingya-sweeping-methodical.html

Fox News beskriver altså voldtægterne som metodiske - så det er ikke bare noget, som "selvfølgelig sker i krig". Metodisk betyder, at det er planlagt. Det er faktisk heller ikke en krig - men en etnisk udrensning, hvor voldtægterne altså er planlagt på forhånd.

De metodiske voldtægter kalder du - og det er et ordret citat: "Myanmar og Aung Suu Kyi viser bare den eneste mulige vej".

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Der er ikke et stort marked, for gode nyheder
« Svar #50 Dato: Januar 03, 2018, 05:47:49 am »
Anklager, stiller du aldrig dig selv spørgsmålet om hvorfor muslimer altid kommer i koflikt med omgivelserne, overalt hvor de kommer frem? Er det omgivelserne der er racistiske? Eller har du aldrig skænket det en tanke, at der måske var muslimerne der skulle gribe i egen barm, og se om der var noget de selv kunne gøre bedre og anderledes?

Jeg kender intet til Myanmar konflikten, men jeg ved at Jugoslavien-konflikten var der årtiers vrede og harme i befolkningen, der brød ud i lys lue.

Nej, jeg synes ikke voldtægter er en god ting. I en ideel verden levede muslimerne adskilt fra alle andre.
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: Januar 03, 2018, 06:00:07 am »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: Januar 03, 2018, 06:24:48 am »
Anklager, stiller du aldrig dig selv spørgsmålet om hvorfor muslimer altid kommer i koflikt med omgivelserne, overalt hvor de kommer frem? Er det omgivelserne der er racistiske? Eller har du aldrig skænket det en tanke, at der måske var muslimerne der skulle gribe i egen barm, og se om der var noget de selv kunne gøre bedre og anderledes?

Jeg kender intet til Myanmar konflikten, men jeg ved at Jugoslavien-konflikten var der årtiers vrede og harme i befolkningen, der brød ud i lys lue.

Nej, jeg synes ikke voldtægter er en god ting. I en ideel verden levede muslimerne adskilt fra alle andre.

Hvis du har voldtaget min kone, så giver det ikke mig ret til at voldtage din kone.

Jeg synes, det er en underlig tankegang.

- På mig virker det også underlig, når man skal bedømme, hvem af os to der er skurken - og hvem der er helten - hvis vi altså begge gjorde det.

Jeg kan ikke se, at det giver mening.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.6%
    • Vis profil
Myanmar viser vejen
« Svar #53 Dato: Januar 03, 2018, 11:50:47 am »

I en ideel verden er der slet ingen muslimer, kollaboratører eller gamle bitre landsforræddere.

Nej, den slags spørgsmål stiller ankagleren aldrig sig selv, - tværtimod, - der er vist heller ikke mange andre end tigermanden der er i tvivl om at ankagleren har en skrue løs, med alt det selvmodsigende nonsens og hjernedøde muslim-propaganda og røvslikkeri han hælder ud over siderne her.

Flere og flere lande lukker helt af for muslimerne, og siger rent ud de ikke vil have dem ind i landet, - visegrad landene, australien, USA, Japan m.fl. - og nogle få andre har efterhånden indset at der ikke findes anden effektiv løsning end den Myanmar bruger, - nemlig at smide muslimerne helt ud af landet hvis man ønsker at opbygge et fredeligt og civiliseret samfund igen.
Australien har indset det, men tør endnu ikke sige det højt.

Vi ønsker Myanmar held og lykke med oprydningen, - husk nu at få jeres kollaboratører, væmligboere og andre interne landsforrædere med, ellers laver de bare samme lort een gang til.

Ja, i Jugoslavien konflikten var det årtiers vrede over muslimske overfald og terror der brød ud i lys lue, - det samme er tilfældet i Myanmar.

Muslimerne i Myanmar er lige så lidt som i Europa en del af den oprindelige befolkning, men er indvandret fra Bangla Desh og buddisterne i Myanmar har været trætte af og demonstreret mod deres vold og terror længe.

« Senest Redigeret: Januar 03, 2018, 12:28:55 pm af Phil »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Den ideelle åndelige verden er ikke så primitiv
« Svar #54 Dato: Januar 03, 2018, 01:14:11 pm »
Carlo stiller spørgsmålet om, hvorfor muslimer altid kommer i konflikt med omgivelserne, overalt hvor de kommer frem?

Phil er på det samme spor, og det er også noget som alle islamkritikere siger.

Jeg synes jo, at det er meget primitivt, og det vil jeg begrunde ved at se på kriminaliteten blandt indvandrere fra udvalgte muslimske lande

Når man sammenligner, så sætter man kriminalitetsindekset til 100 for hele befolkningen. Er tallet over hundrede er man mere kriminel end gennemsnittet af danskerne osv.

Jeg har udvalgt kriminalitetsindekset fra 4 nationer ud fra, at de viser min pointe.

Libanon                      277
Somalia                      222
Syrien                          78
Bosnien-Hercegovina     58

http://www.dst.dk/Site/Dst/Udgivelser/GetPubFile.aspx?id=20704&sid=indv2016

Som man kan se, er indvandrerne fra to af nationerne "mere kriminelle end danskerne" - som indvandrerne fra langt de fleste muslimske lande da også er - og indvandrerne fra de to andre er "mindre kriminelle end danskerne" - og de er så undtagelserne.

Jeg synes at det gør det helt tydeligt, at det er med hovedet under armen, når man påstår, at muslimer er på en bestemt måde, fordi de er muslimer.

Muslimerne stammer jo fra store dele af verden med forskellig kultur - og hvis man tror på raceteorier, så stammer muslimer fra forskellige racer - og hvis man tror på sludderet om lav-IQ-lande, så kommer muslimerne da også fra lande med forskellig IQ.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Myanmar viser vejen
« Svar #55 Dato: Januar 03, 2018, 01:17:35 pm »

Vi ønsker Myanmar held og lykke med oprydningen, - husk nu at få jeres kollaboratører, væmligboere og andre interne landsforrædere med, ellers laver de bare samme lort een gang til.

- men der er sørme ikke mange, som også er tåbelige nok til at ønske verden tillykke med flere flygtninge

Det gælder så også for de de katolske flygtninge, som Myanmar har produceret ved samme lejlighed,

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
Sv: Myanmar viser vejen
« Svar #56 Dato: Januar 03, 2018, 01:38:17 pm »
- men der er sørme ikke mange, som også er tåbelige nok til at ønske verden tillykke med flere flygtninge

Er du så ked af at de bliver fordrevet fra Myanmar, så forpligter det dig næsten til selv at tage imod dem. Og det vil du jo ikke, så hvorfor skulle andre? Nogle forsøger sig med skibe til Thailand, men Thailands flåde slæber dem ud på åbent hav for at de kan krepere.

Muslimerne skulle for længe siden have holdt op med at være så storsnudede. Det ville nok have fremmet tolerancen.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
Sv: Den ideelle åndelige verden er ikke så primitiv
« Svar #57 Dato: Januar 03, 2018, 01:45:02 pm »
Carlo stiller spørgsmålet om, hvorfor muslimer altid kommer i konflikt med omgivelserne, overalt hvor de kommer frem?

Jeg synes jo, at det er meget primitivt, og det vil jeg begrunde ved at se på kriminaliteten blandt indvandrere fra udvalgte muslimske lande

Hvordan er den statistik fremkommet? Ved at have videoovervåget dem 24 timer i døgnet? Eller er det bare dem myndighederne har fået fat i og stillet for en dommer. Hvis det er det sidste, giver jeg ikke en dyt for det.

Hold kæft hvor er jeg træt af det, for jeg har sq også øjne i hovedet. Det er galt med deres illegalitet og deres tèen sig overalt. I boligområderne. I trafikken. I næringslivet.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.6%
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: Januar 03, 2018, 02:01:55 pm »

Hvordan er den statistik fremkommet? Ved at have videoovervåget dem 24 timer i døgnet? Eller er det bare dem myndighederne har fået fat i og stillet for en dommer. Hvis det er det sidste, giver jeg ikke en dyt for det.

Hold kæft hvor er jeg træt af det, for jeg har sq også øjne i hovedet. Det er galt med deres illegalitet og deres tèen sig overalt. I boligområderne. I trafikken. I næringslivet.

Statistikker er altid forældede, ofte bestillingsarbejde til propaganda brug og som regel ikke en dyt værd, da man altid kan finde nogle andre statistikker der siger noget andet.

Men hvordan skulle man dog kunne kende noget til virkeligheden og muslimernes opførsel og teen sig overalt i hverdagen, hvis man lever som en hillbilly på grønland og aldrig møder og oplever dem ?

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: dk
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: Januar 03, 2018, 02:08:01 pm »
Phil:
Citér
Statistikker er altid forældede, ofte bestillingsarbejde til propaganda brug og som regel ikke en dyt værd, da man altid kan finde nogle andre statistikker der siger noget andet.
Men hvordan skulle man dog kunne kende noget til virkeligheden og muslimernes opførsel og teen sig overalt i hverdagen, hvis man lever som en hillbilly på Grønland og aldrig møder og oplever dem ?

:d_sunny:   Modtag en 'like' for den bemærkning!   :smile1:
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.