Forfatter Emne: Der er ikke et stort marked, for gode nyheder  (Læst 1560 gange)

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    54.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Der er ikke et stort marked, for gode nyheder
« Svar #30 Dato: Januar 01, 2018, 06:33:40 pm »
Nazifobien hos Anklageren er tydlig her. Der går dårlig nok 5 indlæg ingen Anklageren viser sin nazifobi i tråden. Det er vel typisk ham?

Jeg synes, at du bør uddybe, hvad du mener med nazifobi.

Er det nazifobi, hvis man tager afstand fra nazistisk ideologi?

Det er nazifobi at man GYSER og får mange tråde til at handle om nazisme. Anklageren er besat af nazismen.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Januar 01, 2018, 06:36:04 pm »
Det er nazifobi at man GYSER og får mange tråde til at handle om nazisme. Anklageren er besat af nazismen.

Jeg spørger igen:  Er det nazifobi, hvis man tager afstand fra nazistisk ideologi?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    54.2%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Januar 01, 2018, 06:37:53 pm »
Anklageren tager ikke bare afstand, men er derimod fanatisk besat af nazismen. Derfor snakker han så meget om nazismen og GYSER hele tiden.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    90.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Selvfølgelig har du da ikke nævnt det
« Svar #33 Dato: Januar 01, 2018, 06:40:27 pm »
Nu har du snart i mange år ladet, som om jeg er tilhænger af AFA - selvom du ved, at jeg er Socialdemokrat.

Det skyldes vel, at du er ude af stand til at skifte spor, når du først du har fået lært nogen argumenter om AFA.

At der ikke er nogen tilhængere af AFA her på debatten, bliver du så nødt til at se stort på af intellektuelle årsager.

Ja, og da de skal helt til Greve for at finde et par nazister de kan overfalde, kalder de bare almindelige fredelige demonstranter i København for nazister og overfalder dem.

Kan vi få et bevis for, at Socialdemokrater har overfaldet demonstranter?

Hvem har nævnt socialkammeraterne andre end dig ?

Han skrev så vidt vi andre kan se Radikale venstre eller Enhedslisten.

Men det skulle såmænd ikke undre mig om der var et par af tumperne der stemmer på socialdemokratiet, - fordi det gjorde deres far og bedstefar.

Det plejer nemlig at være hovedbegrundelsen når man spørger nogen hvorfor de stemmer på det parti.

« Senest Redigeret: Januar 01, 2018, 06:56:21 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    5.8%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Januar 01, 2018, 06:41:11 pm »
Anklageren tager ikke bare afstand, men er derimod fanatisk besat af nazismen. Derfor snakker han så meget om nazismen og GYSER hele tiden.

Er det nazifobi, hvis man tager afstand fra nazistisk ideologi?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    90.8%
    • Vis profil
Hold da helt kæft - hvor dumt
« Svar #35 Dato: Januar 01, 2018, 06:46:27 pm »

Du har lavet reklame for nazismen i følgende tråde:

Flere fede kamprapporter fra NMR i Danmark af Licensnægteren

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7096.0

8 procent af den svenske befolkning kan tænke sig at stemme på NMR af Licensnægteren

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6877.0

Är medlemmar i Motståndsrörelsen mer kriminellt belastade än genomsnittet? af Licensnægteren

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6853.0

NWO-globalisterne har forbudt NMR i Finland af Licensnægteren

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7181.0

Licensnægteren har lavet mange flere debatoplæg om nazisterne end dem her - og så beskylder han andre for at være fanatiske - hvis de reagerer (hvad der ikke er nogen som har gidet på dem alle sammen).
« Senest Redigeret: Januar 01, 2018, 07:35:13 pm af Anklageren »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    90.8%
    • Vis profil
Du er bare så falsk nazi-Phil
« Svar #36 Dato: Januar 02, 2018, 03:13:36 pm »

Ja, og da de skal helt til Greve for at finde et par nazister de kan overfalde, kalder de bare almindelige fredelige demonstranter i København for nazister og overfalder dem.

AFA er ikke til stede på Din-Debat.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Du er bare så falsk kollaboratør og forrædder ankagler
« Svar #37 Dato: Januar 02, 2018, 03:18:10 pm »

AFA er ikke til stede på Din-Debat.

Det er Trump heller ikke

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    90.8%
    • Vis profil
Sludder og vrøvl
« Svar #38 Dato: Januar 02, 2018, 03:25:34 pm »

Det er Trump heller ikke

Trump har sine tilhænger her, så der er et debatemne.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Sludder og vrøvl
« Svar #39 Dato: Januar 02, 2018, 03:29:01 pm »

Det er Trump heller ikke

Trump har sine tilhænger her, så der er et debatemne.

Det har afa og de voldelige muslimer i Danmark også, - bl.a. dig.

Så det er altså også et debatemne der debatteres en hel del.

« Senest Redigeret: Januar 02, 2018, 03:30:48 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    90.8%
    • Vis profil
Du er bare så falsk nazi-Phil
« Svar #40 Dato: Januar 02, 2018, 03:34:57 pm »

Du kan ikke bestemme, hvad jeg går ind for

Jeg er Socialdemokrat, og jeg har aldrig haft noget til overs for AFA eller islam.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Du er bare så falsk kollaboratør ankagler
« Svar #41 Dato: Januar 02, 2018, 03:53:28 pm »

Du kan ikke bestemme, hvad jeg går ind for

Jeg er Socialdemokrat, og jeg har aldrig haft noget til overs for AFA eller islam.

Du kalder dig socialkammerat, selvom enhver anstændig soicalkammerat græmmes når de læser dine nedvurderinger og hån af ofrene for muslimernes voldtægter og røverier, - "var du der selv" og "fremmede lande" og lignende.

Vi ved udmærket had du står for og hvilken lejr du hører til i, - hvis du var i danmark og ikke var for gammel ville du fare rundt sammen med de hujende idioter fra ungdomshuset og lignende, uanset om de tilfældigvis kalder sig afa eller autonome.

Vi har aldrig set dig komme med een eneste kritik af muslimernes eller afacisternes opførsel, tværtimod har vi flere gange set dig forsvare deres overfald og angreb på demokrati og ytringsfrihed med "at det er hvad man må forvente når man har sådanne meninger"-

Så dit hykleri med at du aldrig har skrevet noget positivt om islam kan du stikke samme sted hen som dine socialkammerater.

Hos os kalder vi sådan en for en kollaboratør.
« Senest Redigeret: Januar 02, 2018, 04:06:36 pm af Phil »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    90.8%
    • Vis profil
Du er bare så falsk
« Svar #42 Dato: Januar 02, 2018, 04:08:44 pm »
Du kalder dig socialkammerat, selvom enhver anstændig soicalkammerat græmmes når de læser dine nedvurderinger og hån af ofrene for muslimernes voldtægter og røverier, - "var du der selv" og "fremmede lande" og lignende.

Vi ved udmærket had du står for og hvilken lejr du hører til i, - hvis du var i danmark og ikke var for gammel ville du fare rundt sammen med de hujende idioter fra ungdomshuset og lignende, uanset om de tilfældigvis kalder sig afa eller autonome.

Vi har aldrig set dig komme med een eneste kritik af muslimernes eller afacisternes opførsel, tværtimod har vi flere gange set dig forsvare deres overfald og angreb på demokrati og ytringsfrihed med "at det er hvad man forvente når man har sådanne meninger"-

Så dit hykleri med at du aldrig har skrevet noget positivt om islam kan du stikke samme sted hen som dine socialkammerater.

Hos os kalder vi sådan en for en kollaboratør.

Det interesserer nok ikke ret mange, hvad du og dine ekstreme, voldelige venner mener.

Tilhængere af kalifatet hører ikke hjemme i danmark, fordi de ønsker at erstatte lovgivningen med sharia.

Kriminelle indvandrere bør også udvises - og vi har selvfølgelig ikke plads til hele verden.

Det betyder ikke, at jeg er enig med dig i at bruge voldtægt som våben - som du f.eks. er tilhænger af, at de gør i Burma.

Du er alt for voldelig anlagt.
« Senest Redigeret: Januar 02, 2018, 04:15:06 pm af Anklageren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Du er bare så falsk
« Svar #43 Dato: Januar 02, 2018, 05:36:33 pm »

Det interesserer nok ikke ret mange, hvad du og dine ekstreme, voldelige venner mener.

Tilhængere af kalifatet hører ikke hjemme i danmark, fordi de ønsker at erstatte lovgivningen med sharia.

Kriminelle indvandrere bør også udvises - og vi har selvfølgelig ikke plads til hele verden.

Det betyder ikke, at jeg er enig med dig i at bruge voldtægt som våben - som du f.eks. er tilhænger af, at de gør i Burma.

Du er alt for voldelig anlagt.

Sikke noget misundeligt vrøvl, - mine venner er skam ikke spor voldelige, - med mindre selfølgelig de bliver betalt for det - jeg vil gerne bede jer andre kigge på mit profilfoto og spørge om mine venner ser særlig voldelige ud ?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    54.2%
    • Vis profil
Gyldent Daggry går fremad i seneste meningsmåling
« Svar #44 Dato: Januar 02, 2018, 05:50:26 pm »
Den seneste meningsmålling gav Gyldent Daggry 8,6%
https://en.wikipedia.org/wiki/Opinion_polling_for_the_next_Greek_legislative_election

Gyldent Daggry fik 7,0 ved det forrige valg. Og der er rigtig mange der ikke vil indrømme de stemmer på Gyldent Daggry i en meningsmåling, så der er gode chancer for at de kommer over 10% næste gang.
« Senest Redigeret: Januar 02, 2018, 05:53:11 pm af Licensnægteren »