Forfatter Emne: Jeg ønsker ikke et ekkokammer  (Læst 142 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Jeg ønsker ikke et ekkokammer
« Dato: December 31, 2017, 07:25:28 pm »
En ting jeg godt kan lige med Din-Debat er ytringsfriheden og at der er debat mellem socialdemokrater, ''ultranationalister'' nationalister og andre ting på en relativ sober måde på dansk. Der er nogen på begge sider der ønsker et ekkokammer, men jeg ville syntes at det ville blive kedligt her hvis Anklageren stoppede med at skrive. Hvis man ønsker et ekkokammer så er der rigtig mange forums der er 1000 gange mere aktiv end din-debat. Men det er blandningen af ytringsfriheden og det at der er en god blanding af debattørerholdninger på Din-Debat der gør at jeg godt kan lige dette forum.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    61%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Jeg ønsker ikke et ekkokammer
« Svar #1 Dato: December 31, 2017, 08:30:39 pm »
Enig. Der skal være plads til alle holdninger, så længe de udtrykkes nogenlunde sobert.

Desværre er der enkelte, der vil bestemme, hvad andre må mene. Ikke alle går jo lige meget ind for ytringsfrihed.

Jeg vil til hver en tid forsvare folks ret til at udtrykke hvad de mener, inden for rimelighedens grænser. Hvor der er nogle, som jo udtrykkeligt giver udtryk for, at de mener, at bestemte holdninger bør censureres.

Heldigvis synes moderator også at have den grundholdning, at der bør være plads til skæve indslag og anderledes standpunkter og argumenter herinde. Hvor på visse andre fora er der alt for megen censur. F.eks. på DR gider jeg ikke debattere, da der er alt for megen moderation. Man må slet intet mene, som stikker en smule ud fra flertallets holdninger. På Nationen er der også for megen censur, hvor ens indlæg står som PENDING, bare man bruger bestemte ord.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.