Forfatter Emne: Hvor meget vejer Trump?  (Læst 867 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    71.6%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Hvor meget vejer Trump?
« Dato: December 31, 2017, 12:24:14 am »
Trump har tit kommenteret andres kroppe, især kvinders - som han mener, har vejet for meget - eller med hans egne ord har været "fede".

Miss Universe - Alicia Machado - har Trump f.eks. kaldt "Miss Piggy"

Derfor behøver du ikke at skamme dig over at beskæftige dig med hans vægt. Det betyder også meget for hans overlevelses chancer, fordi han er en gammel mand.

Trump taler meget om sig selv, så selvfølgelig har han fortalt offentligheden, hvor høj han er, og hvad han vejer. I "The Dr. Oz Show" fremlagde Trup papirer fra hans personlige læge, der viste, at han vejer 236 pounds og er 6-foot-3 høj. Det svarer til 106,5 kg og 188 cm i højden.

Det er stærk overvægtig ifølge BMI indekset, som du kan se her: http://www.beregnbmi.dk/

Trump har måske vejet 106,5 kg engang, men mange tror, at han vejer mere i dag.

Her er nogen at sammenligne med.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
Sv: Hvor meget vejer Trump?
« Svar #1 Dato: December 31, 2017, 12:41:10 am »

Albert er muligvis overvægtig.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    71.6%
    • Vis profil
Trump er meget federe
« Svar #2 Dato: December 31, 2017, 06:15:21 pm »

Selv hvis Trump ikke har pyntet på sine data, så ser det slemt ud.

Sandsynligheden for, at han skulle overleve så længe, at han får to præsidentperioder er ikke særlig stor, når han er født i 1946, er stærkt overvægtig og har en dårlig kondition - selv ikke - hvis det skulle lykkes for ham at blive populær inden valget.

Hans vælgere bør nok overveje at sende en masse mails, hvor de kræver, at han taber sig.

Det må bare være surt at stemme på en, som stiller træskoene i utide - fordi han æder uhæmmet

« Senest Redigeret: December 31, 2017, 06:32:25 pm af Anklageren »

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 31, 2017, 11:32:57 pm »
Du er vist en af dem Naser Khader omtaler i dette indlæg i JyllandsPosten.
https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/naserkhader/ECE10152890/den-forudsigelige-trumpbashing-er-saa-traettende/

Jeg tror faktisk mere og mere på at Trump kan blive genvalgt. For et halvt års tid siden havde jeg svært ved at se det.
Jeg er desuden ret enig i stort set alt det Khader kommer ind på.

Trump har tit kommenteret andres kroppe, især kvinders - som han mener, har vejet for meget - eller med hans egne ord har været "fede".

Derfor behøver du ikke at skamme dig over at beskæftige dig med hans vægt. Det betyder også meget for hans overlevelses chancer, fordi han er en gammel mand.

Trump taler meget om sig selv, så selvfølgelig har han fortalt offentligheden, hvor høj han er, og hvad han vejer. I "The Dr. Oz Show" fremlagde Trup papirer fra hans personlige læge, der viste, at han vejer 236 pounds og er 6-foot-3 høj. Det svarer til 106,5 kg og 188 cm i højden.

Det er stærk overvægtig ifølge BMI indekset, som du kan se her: http://www.beregnbmi.dk/

JoYo

• Gæst
« Svar #4 Dato: December 31, 2017, 11:45:57 pm »
https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/naserkhader/ECE10152890/den-forudsigelige-trumpbashing-er-saa-traettende/

Jeg tror faktisk mere og mere på at Trump kan blive genvalgt. For et halvt års tid siden havde jeg svært ved at se det.

'
Der er bare et mindre problem.

Trump har indtil videre kørt alle hans fortagende i sink, altså gik konkurs med alt han har rørt ved.
Sjovt ?

Godt nytår

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    71.6%
    • Vis profil
Naser Khader er heller ikke populær
« Svar #5 Dato: Januar 01, 2018, 12:25:40 am »

Så skulle Trump nå at blive 78 år gammel som præsident  :big_grin:

Jeg tror, at han vil blive senil længe før den tid, og at det vil blive meget tydeligt - hvis han ikke får en blodprop, fordi han lever så usundt.

Naser Khader fik kun 4041 personlige stemmer ved sidste valg, og det er godt nok ikke mange for en kendt kandidat.

Jeg har læst en af hans bøger, så det forstår jeg godt  :smile1:

Trump er meget upopulær herhjemme - også på højrefløjen - så det kan i to lige så godt vænne jer til  :yes:

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
Sv: Naser Khader er heller ikke populær
« Svar #6 Dato: Januar 01, 2018, 05:52:21 pm »

Så skulle Trump nå at blive 78 år gammel som præsident  :big_grin:

Jeg tror, at han vil blive senil længe før den tid, og at det vil blive meget tydeligt - hvis han ikke får en blodprop, fordi han lever så usundt.

Naser Khader fik kun 4041 personlige stemmer ved sidste valg, og det er godt nok ikke mange for en kendt kandidat.

Jeg har læst en af hans bøger, så det forstår jeg godt  :smile1:

Trump er meget upopulær herhjemme - også på højrefløjen - så det kan i to lige så godt vænne jer til  :yes:

Om han når at blive senil er svært at sige, men jeg tvivler på det. En blodprop kan sikkert nemt nok støde til.

Hvor mange stemmer Naser Khader får er irrelevant. Det gør det ikke hverken mere eller mindre rigtigt hvad han skriver.

At Trump er upopulær herhjemme er jeg udmærket klar over. Jeg bryder mig heller ikke om ham så der er såmænd ikke noget at vænne sig til for mit vedkommende. Khader skriver desuden det samme så der er heller ikke noget at vænne sig til for hans vedkommende formoder jeg. Men det er irrelevant hvad vi i Danmark mener. Spørgsmålet er hvad amerikanerne mener når Trump skal til valg igen. På trods af hans umådelige store upopularitet under valget var der alligevel ikke nogen som var gode nok til at vinde over ham. Det siger også noget om hvor dårlige alle hans modstandere var.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    29.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 01, 2018, 06:04:06 pm »
Og Trump har forsat ingen modstander der har en chance for at vinde over ham. Det er ikke uden grund at bookmakerne giver Trump de bedste odds for at vinde valget i 2020.

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 01, 2018, 06:07:28 pm »
Trump forstår steaks, det er hans livret.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 01, 2018, 06:12:27 pm »

Amerikanerne har det med steaks som tyskerne har det med pølser.

Jensens bøfhus ville ikke have mange chancer der.
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    71.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 01, 2018, 06:13:22 pm »
Om han når at blive senil er svært at sige, men jeg tvivler på det. En blodprop kan sikkert nemt nok støde til.

Hvor mange stemmer Naser Khader får er irrelevant. Det gør det ikke hverken mere eller mindre rigtigt hvad han skriver.

At Trump er upopulær herhjemme er jeg udmærket klar over. Jeg bryder mig heller ikke om ham så der er såmænd ikke noget at vænne sig til for mit vedkommende. Khader skriver desuden det samme så der er heller ikke noget at vænne sig til for hans vedkommende formoder jeg. Men det er irrelevant hvad vi i Danmark mener. Spørgsmålet er hvad amerikanerne mener når Trump skal til valg igen. På trods af hans umådelige store upopularitet under valget var der alligevel ikke nogen som var gode nok til at vinde over ham. Det siger også noget om hvor dårlige alle hans modstandere var.

Det næste amerikanske valg ved vi ikke noget om. Mange amerikanere har jo fundet ud af, at han lyver.

Når atomkrigen mellem USA og Nordkorea starter, så finder Naser Khader vel ud af, at Trumps underlige sind også betyder noget for en dansk politiker i Danmark.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    71.6%
    • Vis profil
Du har nogen underlige tanker
« Svar #11 Dato: Januar 01, 2018, 06:18:58 pm »

Amerikanerne har det med steaks som tyskerne har det med pølser.

Jensens bøfhus ville ikke have mange chancer der.

Torsken har da ikke skrevet noget om Jensens Bøfhus.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 01, 2018, 07:56:07 pm »
Og Trump har forsat ingen modstander der har en chance for at vinde over ham. Det er ikke uden grund at bookmakerne giver Trump de bedste odds for at vinde valget i 2020.

Jeg ved ikke, om du er dummere end vådt bølgepap, eller hvad der går galt for dig.
Det normale er, at de fleste kandidater vælger at meddele deres kandidatur til præsidentposten efter midtvejsvalgene, som denne gang finder sted i november 2018.

Midtvejsvalgene under forrige præsidentperiode fandt sted 4. november 2014, men først den 16. juni 2015 meddelte Trump sit kandidatur. Forinden var der 11 republikanere, som havde meddelt deres kandidatur.
https://www.b.dk/globalt/donald-trump-vil-vaere-praesident-i-usa

Så alt dit ævl og bævl om, at der fortsat ingen modstander er, som har en chance for at vinde over Trump, kan du putte skråt op. De skal nok komme.
I'm a Troll

JoYo

• Gæst
« Svar #13 Dato: Januar 01, 2018, 08:09:15 pm »

Jeg ved ikke, om du er dummere end vådt bølgepap, eller hvad der går galt for dig.
Det normale er, at de fleste kandidater vælger at meddele deres kandidatur til præsidentposten efter midtvejsvalgene, som denne gang finder sted i november 2018.

Midtvejsvalgene under forrige præsidentperiode fandt sted 4. november 2014, men først den 16. juni 2015 meddelte Trump sit kandidatur. Forinden var der 11 republikanere, som havde meddelt deres kandidatur.
https://www.b.dk/globalt/donald-trump-vil-vaere-praesident-i-usa

Så alt dit ævl og bævl om, at der fortsat ingen modstander er, som har en chance for at vinde over Trump, kan du putte skråt op. De skal nok komme.

Tumpen har selv nomineret  hans værste fjende via twitter

https://www.washingtonpost.com/news/monkey-cage/wp/2018/01/01/it-sure-looks-as-if-kirsten-gillibrand-is-running-for-president/

Offline dna

• Senior medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 01, 2018, 10:46:54 pm »

Det næste amerikanske valg ved vi ikke noget om. Mange amerikanere har jo fundet ud af, at han lyver.

Når atomkrigen mellem USA og Nordkorea starter, så finder Naser Khader vel ud af, at Trumps underlige sind også betyder noget for en dansk politiker i Danmark.

Nej, næste valg ved vi ikke noget om, men jeg giver mit bud. Til gengæld virker du helt sikker på at der kommer atomkrig mellem USA og Nordkorea siden du skriver når og ikke hvis. Der vil jeg da godt komme med mit bud også og det er at der ikke kommer atomkrig. Skulle jeg tage fejl giver jeg en kvajebajer.  :big_grin: