Forfatter Emne: Hvor meget vejer Trump?  (Læst 462 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Naser Khader er heller ikke populær
« Svar #15 Dato: Januar 02, 2018, 01:12:33 am »
Nej, næste valg ved vi ikke noget om, men jeg giver mit bud. Til gengæld virker du helt sikker på at der kommer atomkrig mellem USA og Nordkorea siden du skriver når og ikke hvis. Der vil jeg da godt komme med mit bud også og det er at der ikke kommer atomkrig. Skulle jeg tage fejl giver jeg en kvajebajer.  :big_grin:

Jeg er ikke sikker, men risikoen er ret stor. Jeg tror, at Trump allerede har villet bruge atomvåben, men at han er blevet snakket fra det af generalerne og sine rådgivere. Jeg tror også, at Trump tænker, at hvis USA ikke gør det nu, så bliver Nordkorea så stærke, at USA aldrig får den chance igen. Spørgsmålet er for mig at se, om han bliver ved med at lytte til dem.

Det kan godt være, at du tror, menneskeheden er blevet for klog til at føre krig, fordi våbnene er blevet for frygtelige.

Vi lærer jo alle sammen, at det er forkert at slå ihjel - så vi har let ved at tro på, at nu er man blevet for klog - men i det sidste århundrede har normale mennesker dræbt omkring 100 millioner andre normale mennesker i krige.

Hvorfor det?

I europa er grænserne nogenlunde de samme, som de altid har været - så hvad får man ud af det?

Det må være noget i menneskets natur, og jeg tror også, at jeg ved, hvad det er. Det ændrer bare ikke noget.

Mullen i går: Threat of nuclear war with North Korea heightened

https://www.politico.com/story/2017/12/31/mullen-north-korea-nuclear-war-319824
« Senest Redigeret: Januar 02, 2018, 01:29:31 am af Anklageren »
Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se