Forfatter Emne: Reptiltossens profetier for 2018  (Læst 253 gange)

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    60.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Reptiltossens profetier for 2018
« Dato: December 31, 2017, 10:59:02 pm »
Nu blev emnet jo en succes sidste år, da det blev ret omdiskuteret. Så hvorfor ikke gentage successen i år? Jeg er sikker på, at Ieet vil holde mig op på samtlige profetier og håne mig, hvis jeg rammer bare to af dem forkert. :hyper:

Ieet mener jo, at jeg ikke ramte så godt plet sidste år. Jeg mener dog, at jeg fik  ca. 4 rigtige ud af 10. Det er ikke så ringe endda, da det statistisk set er svært at forudse fremtiden.

Men I er alle velkomne til at lege med på spøgen, så kan vi se, hvem der rammer mest præcist. :yes:

Her er Reptiltossens profetier for 2018. Jeg deler denne gang profetierne op i emner, så der er reelt flere profetier i én. Så reelt er der vist omkring 20-25 profetier i alt...:yes::

1. Fodbold: Danmark når 1/8-finalen ved VM, men taber der til Argentina. Bayern bliver tysk mester, Barcelona spansk mester, City engelsk mester og Juventus italiensk mester (knebent foran Napoli). Brøndby vinder langt om længe det danske mesterskab efter et tæt opløb med FC Midtjylland. Barcelona vinder Champions League og Atletico Madrid vinder Europa League.

2. Dansk politik: Anders Samuelsen træder af som formand for LA. Inger Støjberg involveres i en eller anden form for kontrovers eller skandale, så hun må trække sig.

3. USA: Trump bliver ved magten året ud, da han må indgå en del kompromisser for at undgå at blive myrdet af Illuminati. Hvis han kører sin egen stil, bliver han derimod myrdet.

4. Krige: USA aka Illuminati får på en eller anden facon afsat Nordkoreas leder, enten gennem en direkte krig eller et kup (evt. gennem en falsk flag operation).

5. Rummet: liv i rummet afsløres. Ok, det forudså jeg også for 2017. Men da vi i 2017 kom meget tæt på, i og med at flere jordlignende planeter blev afsløret, forventer jeg at liv i rummet VIL blive afsløret i 2018. En stor hemmelighed om Venus vil muligvis blive afsløret.

6. Vind og vejr: der kommer ligesom i januar 2017 også i 2018 et par alvorlige oversvømmelser i Danmark. Og på verdensplan flere alvorlige jordskælv. Værre end set i mange år.

7. Terrorisme: Illuminati fortsætter deres falsk flag terrorkampagne og vi vil i 2018 igen se et par terrorangreb i Europa. Hvor ved jeg ikke. Men gode bud kunne være Rom (som jo endnu ikke er blevet ramt), Hamburg (fordi Tyskland er et oplagt mål og det kan ikke være Berlin hver gang) eller London (igen).

8. Ubådssagen. Kim Wall vil fortsat ikke blive begravet og sagen mod Peter Madsen vil ende ud i den rene farse.

9. Din-debat: Poul Jørgensen vil forsøge flere undercover comebacks men vil fortsat blive bannet af GuBBi. Til Måneskins store fortrydelse, for uden PJ, ingen spændende debat for Måneskin. Både højre- og venstrefløjen vil fortsat oprette flere stråmandsprofiler, hvorfor de skændes videre også i 2018. Ieet vil fortsat skrive med fed skrift og forsøge at debunke alt og alle. Tigermanden vil igen blive banned i 2018.

10. Kendisser: Justin Bieber bliver myrdet i 2018. Jeg har selv set det i en drøm i sidste uge :ohmy:. Det samme bliver Jim Carrey. I Justin Bieber´s tilfælde vil det hævdes, at det var en overdosis eller et selvmord, for at dække over at Illuminati står bag. Jim Carrey vil dø ved et "uheld", som straf for at han i 2017 flere gange har udstillet Illuminati. Jeg ønsker jo ikke nogens død, så jeg håber at jeg tager fejl i denne profeti. TORSKen ramte jo også forkert på samtlige 10 kendis-dødsfald, han spåede sidste år. :yes:
« Senest Redigeret: December 31, 2017, 11:09:48 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.6%
    • Vis profil
Sv: Reptiltossens profetier for 2018
« Svar #1 Dato: December 31, 2017, 11:17:43 pm »
Så vil jeg da igen i år forsøge at forudsige ti dødsfald blandt kendte mennesker. Nu fik jeg godt nok ikke nogen rigtige sidste år, men jeg har da en god fornemmelse for at i hvert fald Troels Kløvedal vil være et sikkert gæt.

Troels Kløvedal
Stephen Hawking
Bent Fabrik
Ole Thestrup
Ritt Bjerregaard
Johannes Møllehave
Den norske konge
Bent Melchior
Peter Mygind
Robert Hansen

Mon ikke Poul Jørgensen også bliver udsat for et par mordforsøg igen i år, men mon ikke han overlever igen igen?

JoYo

• Gæst
« Svar #2 Dato: December 31, 2017, 11:40:35 pm »
Nu blev emnet jo en succes sidste år, da det blev ret omdiskuteret. Så hvorfor ikke gentage successen i år? Jeg er sikker på, at Ieet vil holde mig op på samtlige profetier og håne mig, hvis jeg rammer bare to af dem forkert. :hyper:

Ieet mener jo, at jeg ikke ramte så godt plet sidste år. Jeg mener dog, at jeg fik  ca. 4 rigtige ud af 10. Det er ikke så ringe endda, da det statistisk set er svært at forudse fremtiden.

Men I er alle velkomne til at lege med på spøgen, så kan vi se, hvem der rammer mest præcist. :yes:

Her er Reptiltossens profetier for 2018. Jeg deler denne gang profetierne op i emner, så der er reelt flere profetier i én. Så reelt er der vist omkring 20-25 profetier i alt...:yes::

1. Fodbold: Danmark når 1/8-finalen ved VM, men taber der til Argentina. Bayern bliver tysk mester, Barcelona spansk mester, City engelsk mester og Juventus italiensk mester (knebent foran Napoli). Brøndby vinder langt om længe det danske mesterskab efter et tæt opløb med FC Midtjylland. Barcelona vinder Champions League og Atletico Madrid vinder Europa League.

2. Dansk politik: Anders Samuelsen træder af som formand for LA. Inger Støjberg involveres i en eller anden form for kontrovers eller skandale, så hun må trække sig.

3. USA: Trump bliver ved magten året ud, da han må indgå en del kompromisser for at undgå at blive myrdet af Illuminati. Hvis han kører sin egen stil, bliver han derimod myrdet.

4. Krige: USA aka Illuminati får på en eller anden facon afsat Nordkoreas leder, enten gennem en direkte krig eller et kup (evt. gennem en falsk flag operation).

5. Rummet: liv i rummet afsløres. Ok, det forudså jeg også for 2017. Men da vi i 2017 kom meget tæt på, i og med at flere jordlignende planeter blev afsløret, forventer jeg at liv i rummet VIL blive afsløret i 2018. En stor hemmelighed om Venus vil muligvis blive afsløret.

6. Vind og vejr: der kommer ligesom i januar 2017 også i 2018 et par alvorlige oversvømmelser i Danmark. Og på verdensplan flere alvorlige jordskælv. Værre end set i mange år.

7. Terrorisme: Illuminati fortsætter deres falsk flag terrorkampagne og vi vil i 2018 igen se et par terrorangreb i Europa. Hvor ved jeg ikke. Men gode bud kunne være Rom (som jo endnu ikke er blevet ramt), Hamburg (fordi Tyskland er et oplagt mål og det kan ikke være Berlin hver gang) eller London (igen).

8. Ubådssagen. Kim Wall vil fortsat ikke blive begravet og sagen mod Peter Madsen vil ende ud i den rene farse.

9. Din-debat: Poul Jørgensen vil forsøge flere undercover comebacks men vil fortsat blive bannet af GuBBi. Til Måneskins store fortrydelse, for uden PJ, ingen spændende debat for Måneskin. Både højre- og venstrefløjen vil fortsat oprette flere stråmandsprofiler, hvorfor de skændes videre også i 2018. Ieet vil fortsat skrive med fed skrift og forsøge at debunke alt og alle. Tigermanden vil igen blive banned i 2018.

10. Kendisser: Justin Bieber bliver myrdet i 2018. Jeg har selv set det i en drøm i sidste uge :ohmy:. Det samme bliver Jim Carrey. I Justin Bieber´s tilfælde vil det hævdes, at det var en overdosis eller et selvmord, for at dække over at Illuminati står bag. Jim Carrey vil dø ved et "uheld", som straf for at han i 2017 flere gange har udstillet Illuminati. Jeg ønsker jo ikke nogens død, så jeg håber at jeg tager fejl i denne profeti. TORSKen ramte jo også forkert på samtlige 10 kendis-dødsfald, han spåede sidste år. :yes:

Flot arbejde, du har brugt tid kan jeg se.

Men de hele er lidt "mainstream".  jeg savner nogle overraskelser, såsom FB kommer i krise, Danmark fjerner EU,s sterner fra nummerplader, Vi dyrker vores egne bananas, Danmark kommer til at elske Trump, storebæltbroen bliver ikke bombed, osv.

Mit største ønske er at fjerne Fb fra hverdagen.

Godt nytår

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    29%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 01, 2018, 12:17:42 am »
Danmark elsker Trump. Lad dig ikke narre af løgnemedierne til at tro andet.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

JoYo

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 01, 2018, 12:28:20 am »

Jeg tror på dig, mest fordi du skriver det om løgnemedierne.o)

Trump elskere, dem kender jeg ikke ret meget til, jeg har heller ikke ret mange venner, altså udover dem jeg kender fra golfbanen, fotovenner, naboer eller fruens familien

Men nu flytter vi snart, og det kan godt være at vi lærer dem at kende.
Nu ser vi ABBA og muligt bunden af min Texas Mickey .o)
Godt nat og skål til 2018

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    29%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 01, 2018, 12:35:18 am »
Håber 2018 er året hvor der kommer en YUGE mur omkring Mexico.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 01, 2018, 12:59:43 am »

Islamkritikernes holdning til Trump

Debatsvinet: Du kan da ikke mene at den galning skal være Præsident ????? ... :ermm:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3689.msg42535#msg42535

El_Nino: Det er jo kaos i "Det Hvide Hus" lige  nu - Trump - mit bare r.....

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6421.msg85096#msg85096

Tørresnoren: Idioten tér sig jo nærmest som en pattevissen, svagtseende flodhest i en overfyldt porcelænsbutik...

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6109.msg79796#msg79796

Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Offline politisk ukorrekt (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    60.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 01, 2018, 10:02:56 pm »
Så vil jeg da igen i år forsøge at forudsige ti dødsfald blandt kendte mennesker. Nu fik jeg godt nok ikke nogen rigtige sidste år, men jeg har da en god fornemmelse for at i hvert fald Troels Kløvedal vil være et sikkert gæt.

Troels Kløvedal
Stephen Hawking
Bent Fabrik
Ole Thestrup
Ritt Bjerregaard
Johannes Møllehave
Den norske konge
Bent Melchior
Peter Mygind
Robert Hansen

Mon ikke Poul Jørgensen også bliver udsat for et par mordforsøg igen i år, men mon ikke han overlever igen igen?

Kløvedal er oplagt. Men han har jo allerede overrasket ved at holde hele 2017 ud, så jeg tør ikke helt afskrive, at han også holder et år mere. Selvom det i så fald vil være i en stærkt svækket tilstand. Men folk med den sygdom kan godt holde sig i live i 2-3 år efter at de har fået diagnosen.

Hawking er også oplagt, men det har han jo været i årtier. Så han snyder vel profetierne igen og holder et par år mere. Eller fem måske. Eller ti. :ohmy: DOG er der konspirationsteoretikere, der hævder, at han er død for længst. Og at det er en standin eller skuespiller, der spiller rollen som ham.

Bent Fabrik er jo i en alder, hvor man aldrig ved. Men han er også nogenlunde frisk, så måske holder han yderligere et par år eller måske fem. Han er jo styrtende rig og en del af eliten og der er ingen tvivl om, at vi lever i et klasseopdelt samfund, hvor de rige, når de bliver gamle og svage, har bedre muligheder for at holde sig i live længe. På grund af at de kan købe sig til bedre behandling og også kan spise sundere, da de ikke behøver købe billigt og dårligt mad.

Ole Thestrup er jo syg. Så meget afhænger af, om han kommer sig eller ej. Jeg tør ikke spå om det, men jeg håber da han kommer sig.

Ritt Bjerregaard har været syg længe, men holder sig stadig nogenlunde frisk, så vidt jeg forstår. Men igen tager hun jo en dag ad gangen, så man ved aldrig. Jeg er dog ikke sikker på, at hun ikke holder lidt endnu.

Johannes Møllehave har været svækket i årevis, så han må have noget af et fighterhjerte. Om han holder et år mere eller måske to-tre, tør jeg ikke spå om. Da han jo før har stået med halvandet ben i graven og er kommet sig. Jeg tror hans lyse sind og optimisme er det, der gør, at han har holdt dig gående i så mange år selv i stærkt svækket tilstand.

Den norske konge er reptilian, så ham skal du ej undervurdere. Men en øgle kan jo føle behov for at skifte ham, så hvem ved?

Bent Melchior er ældgammel, så man ved aldrig. Han kan dog også holde lidt endnu. Den er svær at spå om.

Peter Mygind er for ung til at gå bort. Men han har også haft alvorlig sygdom. Jeg tror dog nok at han holder nogle år endnu. Han er jo også i behandling, så vidt jeg forstår.

Robert Hansen er også for ung til smide træskoene. Og da jeg synes han virker ok sympatisk, håber jeg da han har mange år i sig endnu. Men hans helbred er som bekendt skrøbeligt. Omvendt har han nu to gange overvundet kritisk sygdom, så det tyder på at han har et stærkt overlevelses- og fighterinstinkt. Så mit bud er at han nu nok skal klare sig en del år endnu. Håber jeg da.

« Senest Redigeret: Januar 01, 2018, 10:05:02 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.