Forfatter Emne: Top 5 GYSEhændelser der skete i 2017  (Læst 303 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    61%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Top 5 GYSEhændelser der skete i 2017
« Dato: December 29, 2017, 09:49:52 pm »
GYSEkulturen havde et rigtigt godt år i år med masser af hændelser og ting der gav et stort GYS i løgnemedierne. Her er min top 5 liste over de største GYSEhændelser

5. De rigtig mange mord på narkobanderne i Filipinerne. Duterte underkaster sig ikke blindt menneskerettighedskonventionen som Danmark gør men gør hvad der er bedst for Filipinerne. Det giver naturligvis lidt GYS i løgnemedierne

4. GYSEreklamer fra godhedsindustrien. Vi kender dem alle sammen, børn (da der jo er ekstra GYS når det er børn der er med) har det rigtigt dårligt i et sted i et lav-iq lorteland. Men giv nogle penge hver måned og så hjælper du rigtig meget. Hvis man virkelig ville hjælpe så skulle de blive koloriseret af hvide som i Afrika, da det skete der havde afrikanerne det meget bedre end i dag. Grunden til at den er så langt nede på min top 5 er fordi at man efterhånden har set disse reklamer så meget at man ikke rigtig GYSER mere.

3. NMR i Göteborg. En fed demonstration med masser af GYS, politi og nogle der kom til skade på begge sider. Den kostede 20 millioner svenske kroner hvilket siger noget om hvor meget politi der var. Med alt den medieomtale og GYS
så kommer den på en flot tredjeplads
https://www.google.dk/search?q=demonstrationer+g%C3%B6teborg&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi9tMmrhrDYAhUCM5oKHfCnDmoQ_AUICygC&biw=1920&bih=949

2. Forfølgelsen af muslimer i Myanmar. Bare læs denne artikel og se om du ikke også GYSER

Politiken mener: Tragedie i Myanmar
Mindretal fordrives på Aung San Suu Kyis vagt.
Ganske rædselsvækkende er 150.000 mennesker fra det muslimske mindretal af rohingyaer de to seneste uger drevet ud af Myanmar.

Og ganske skammeligt sker det, mens landets politiske leder, Aung San Suu Kyi – modtager af Nobels Fredspris – ser den anden vej.

Landsbyer brændes ned til grunden. Flere end 1.000 rohingyaer er dræbt på få uger. Med koldt blod skydes de ned, tæves, får halsen skåret over.

https://politiken.dk/debat/art6099390/Tragedie-i-Myanmar

GYS? Hvis de ikke var fordi at der er så mange der er ligeglad med et land som mange ikke kan pege på et landkort og fordi at det er muslimer så ville der være mange flere der GYSER (og så ville den være på førstepladsen på listen)

1. Charlottesville
Det siger jo sig selv at Charlottesville ville komme på en førsteplads i GYS. Demonstrationen skabte masser af GYS og løgnemedierne skrev om demonstrationen mange uger efter demonstrationen fandt sted. Hele den vestlige verden GYSEDE efter Charlottesville og demonstrationen er uden tvivl mere kendt end selve byen.

Er i enig med min top 5 eller hvad er jeres top 5 GYSEhændelser?
« Senest Redigeret: December 29, 2017, 09:53:15 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Top 5 GYSEhændelser der skete i 2017
« Svar #1 Dato: December 29, 2017, 10:36:10 pm »
Gysehændelser anser jeg som begivenheder, der pustes kunstigt op i medierne for at skabe frygt eller fordi der er en agenda bag. Og de begivenheder er der jo masser af hvert år i mainstreammedierne.

Jeg har svært ved at lave en top 5. Men lad mig nævne 5 tilfældige, som trådstarter ikke allerede HAR nævnt:

- ubådssagen. Hver dag dør tusinder af børn af sult verden over. Og i trafikken o.s.v. Derfor mener jeg, at ubådssagen fik uforholdsmæssigt stor opmærksomhed. Det virkede som om, at det enten var fake news (et rent hoax) eller et falsk flag eller en eller anden form for distraktion.

- diverse terrorangreb. Også i 2017 var der flere falsk flag terrorangreb og de rene hoaxes, hvor medierne og magthaverne spillede på den frygt, som disse begivenheder skaber hos befolkningen. Det handler om problem, reaktion og løsning (problem, reaction, solution). Man skaber et kunsigt problem og kommer med en løsning. Nemlig unødvendige lovstramninger.

- stenkasteri fra motorvejsbroer. Jeg ved ikke, om det har været hoaxes. Eller falske flag. Eller måske rigtige begivenheder? MEN jeg mener, at man gør sagen en bjørnetjeneste ved at give sagen så megen opmærksomhed. Fordi det som unge lømler går efter er netop det kick de får ud af at se sig selv (indirekte) omtalt i medierne.

- Klimaforandringshoaxet. Også i år har der været et par historier i medierne om, at isen smelter åh, så meget på Antarktis. Men de fortæller ikke, at det skyldes en helt normal cyklus, som jorden alle tider har gennemgået. Klimaforandringerne, hvis de findes, er ikke menneskeskabte. Men naturlige. Dermed er klimaforandringerne et gys. Eller et hoax.

- MeToo-gyset. Al respekt for kvinder (og andre), der er blevet voldtaget o.s.v. Men det tog overhånd med det MeToo-gys, da der pludselig dukkede en masse ligegyldige historier op i medierne om både kvinder og mænd, der for 20-30 år siden har fået et klap bagi. Det virkede for som det rene hysteri. Og medieskabte gys. Hvor den reelle agenda bag, som jeg opfatter det, har været at mistænkeliggøre den mandlige seksualitet.
« Senest Redigeret: December 29, 2017, 10:37:53 pm af politisk ukorrekt »

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    61%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 29, 2017, 10:42:06 pm »
Enig i at ubådssagen også havde alt for meget et GYS i sig. Det var slemt men i forhold til så meget andet i Danmark som tilfældige trafikuheld så gad jeg ikke følge med i det.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

JoYo

• Gæst
« Svar #3 Dato: December 29, 2017, 11:36:53 pm »
GYSEkulturen havde et rigtigt godt år i år med masser af hændelser og ting der gav et stort GYS i løgnemedierne. Her er min top 5 liste over de største GYSEhændelser

5. De rigtig mange mord på narkobanderne i Filipinerne. Duterte underkaster sig ikke blindt menneskerettighedskonventionen som Danmark gør men gør hvad der er bedst for Filipinerne. Det giver naturligvis lidt GYS i løgnemedierne

4. GYSEreklamer fra godhedsindustrien. Vi kender dem alle sammen, børn (da der jo er ekstra GYS når det er børn der er med) har det rigtigt dårligt i et sted i et lav-iq lorteland. Men giv nogle penge hver måned og så hjælper du rigtig meget. Hvis man virkelig ville hjælpe så skulle de blive koloriseret af hvide som i Afrika, da det skete der havde afrikanerne det meget bedre end i dag. Grunden til at den er så langt nede på min top 5 er fordi at man efterhånden har set disse reklamer så meget at man ikke rigtig GYSER mere.

3. NMR i Göteborg. En fed demonstration med masser af GYS, politi og nogle der kom til skade på begge sider. Den kostede 20 millioner svenske kroner hvilket siger noget om hvor meget politi der var. Med alt den medieomtale og GYS
så kommer den på en flot tredjeplads
https://www.google.dk/search?q=demonstrationer+g%C3%B6teborg&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi9tMmrhrDYAhUCM5oKHfCnDmoQ_AUICygC&biw=1920&bih=949

2. Forfølgelsen af muslimer i Myanmar. Bare læs denne artikel og se om du ikke også GYSER

Politiken mener: Tragedie i Myanmar
Mindretal fordrives på Aung San Suu Kyis vagt.
Ganske rædselsvækkende er 150.000 mennesker fra det muslimske mindretal af rohingyaer de to seneste uger drevet ud af Myanmar.

Og ganske skammeligt sker det, mens landets politiske leder, Aung San Suu Kyi – modtager af Nobels Fredspris – ser den anden vej.

Landsbyer brændes ned til grunden. Flere end 1.000 rohingyaer er dræbt på få uger. Med koldt blod skydes de ned, tæves, får halsen skåret over.

https://politiken.dk/debat/art6099390/Tragedie-i-Myanmar

GYS? Hvis de ikke var fordi at der er så mange der er ligeglad med et land som mange ikke kan pege på et landkort og fordi at det er muslimer så ville der være mange flere der GYSER (og så ville den være på førstepladsen på listen)

1. Charlottesville
Det siger jo sig selv at Charlottesville ville komme på en førsteplads i GYS. Demonstrationen skabte masser af GYS og løgnemedierne skrev om demonstrationen mange uger efter demonstrationen fandt sted. Hele den vestlige verden GYSEDE efter Charlottesville og demonstrationen er uden tvivl mere kendt end selve byen.

Er i enig med min top 5 eller hvad er jeres top 5 GYSEhændelser?

I dag.
Nasdaq minus 50%