er du forresten stadig jomfru?
vi har lige købt et gammel gård ude på landet
God jul og godt nytår til dig. [/quoteTakker og lige over Torsten, men nej til dyrkning af tobak, jeg vil prøve mig frem med kartofler og løgGodt nytår
En forsinket god jul og et godt nytår til dig og fruen, JoYo. [/quote,Tak og lige måde, fruen har det nogenlunde og glæder sig til nye udfordringer.
Jamen SÅ skal der sandelig også lyde et Gelukkig Nieuwjaar fra mig..! - god arbejdslyst med det nye gamle bondehus.. - Har selv været i gang i et par år nu med sådan et 'brugt' hus.. - tro mig, jeg VED hvad der venter forude af blod, sved og... mere sved!!
Er du da selv hollænder, jojo/dada/jaja o.s.v.?Jeg har også selv lidt hollandske aner. Min ene tipoldemor (for dem har man jo 8 af!) hed f.eks. Trein, som er et hollandsk pigenavn. Og det hed hun, fordi hendes slægt stammede fra Holland. Så LIDT hollænder er jeg også. Nogle generationer tilbage.Men jeg vil dog sige Godt Nytår til alle (både venner og fjender), da det er lidt sent at sige God Jul.
Det har muligt været lidt kedeligt uden mig, men her er jeg igen, dog for en kortere periode, jeg kommer lidt inde i det nye år på dailup internet, og jeg ved ikke hvor sjovt det nu lige er, altså hvis jeg kan huske det fra de gode gamle dage ,o)
Citat fra: JoYo efter December 29, 2017, 06:26:26 pmDet har muligt været lidt kedeligt uden mig, men her er jeg igen, dog for en kortere periode, jeg kommer lidt inde i det nye år på dailup internet, og jeg ved ikke hvor sjovt det nu lige er, altså hvis jeg kan huske det fra de gode gamle dage ,o)Godt nytår.