Forfatter Emne: Jule hilsen  (Læst 1325 gange)

JoYo

• Gæst
Jule hilsen
« Dato: December 29, 2017, 06:26:26 pm »
Det har muligt været lidt kedeligt uden mig, men her er jeg igen, dog for en kortere periode, jeg kommer lidt inde i det nye år på dailup internet, og jeg ved ikke hvor sjovt det nu lige er, altså hvis jeg kan huske det fra de gode gamle dage ,o)

Selvom jeg har været fraværende, har jeg stadigvæk følget lidt med, og jeg må indrømme at være lidt stolt at mindst tre personer har prøvet (og prøver) at kopiere mig, med succes forøverigt hvis jeg husker nogen af de reaktioner, og naturligt håber jeg på at det er tre forskellige personer, o).
Men mistanker er der, at de er de samme person, "det trækker lidt ned" dårligt dansk er åbenbart vanskeligt at kopiere.

Jeg har som altid nydet at læse Anklagerens bedrifter, Anna,s humor, samt Desdicarlo, undskyldt hvis jeg har glemt nogen.
Carlo, gamle lumre dreng, skål til dig, (jeg har lige købt mig nogen god Whiskey) Licens nægteren som du nu hedder, "Trump kører stadigvæk derudad"

El Nino, godt at se du stadigvær er her, og den immer hjælpsomme Me/Fedt som altid er venligt, Luna og Landboen immer her, jeg har nok glemt nogen, (måske pga) den Whiskey som smager faktisk rigtigt godt" ,o)

Jeg planlægger at blænde mig på min egen måde, og finder mig i de sædvanlige hjælpsomme kommentarer om ædruelige tilbud, godt baghjul, og et rigtigt godt nytår til dem som gider at være positive, også til de stille, og gnaven personer her på DD.

Som sagt, det bliver et kort stund, (vi har lige købt et gammel gård ude på landet) der skal arbejdes.
Der er også en del fotografiske forpligtelser og arbejt som bare bliver ved at komme.

Nyd livet.
Nico

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Jule hilsen
« Svar #1 Dato: December 29, 2017, 08:17:58 pm »
God jul og godt nytår til dig.
 :santa2:

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 29, 2017, 08:25:20 pm »

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.2%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 29, 2017, 08:31:00 pm »
En forsinket god jul og et godt nytår til dig og fruen, JoYo. :smile1:
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 30, 2017, 08:28:50 pm »
Jamen SÅ skal der sandelig også lyde et Gelukkig Nieuwjaar fra mig..! :Laie_16:

- god arbejdslyst med det nye gamle bondehus.. - Har selv været i gang i et par år nu med sådan et 'brugt' hus.. - tro mig, jeg VED hvad der venter forude af blod, sved og... mere sved!! :hyper: :big_grin:

:big_grin:
'Uanset hvor mørkt livet til tider kan se ud, så husk at der altid er lys i køleskabet'....

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 30, 2017, 08:36:54 pm »
vi har lige købt et gammel gård ude på landet

Skal du så til at dyrke din egen cannabis?  :JC_spliff:

JoYo

• Gæst
« Svar #6 Dato: December 31, 2017, 03:44:57 pm »
God jul og godt nytår til dig.
 :santa2:
[/quote

Takker og lige over Torsten, men nej til dyrkning af tobak, jeg vil prøve mig frem med kartofler og løg
Godt nytår

JoYo

• Gæst
« Svar #7 Dato: December 31, 2017, 03:48:36 pm »
En forsinket god jul og et godt nytår til dig og fruen, JoYo. :smile1:
[/quote,

Tak og lige måde, fruen har det nogenlunde og glæder sig til nye udfordringer.

JoYo

• Gæst
« Svar #8 Dato: December 31, 2017, 03:57:06 pm »
Jamen SÅ skal der sandelig også lyde et Gelukkig Nieuwjaar fra mig..! :Laie_16:

- god arbejdslyst med det nye gamle bondehus.. - Har selv været i gang i et par år nu med sådan et 'brugt' hus.. - tro mig, jeg VED hvad der venter forude af blod, sved og... mere sved!! :hyper: :big_grin:

:big_grin:

Tak tørresnoren og de samme til dig.
Det er ikke første gang jeg har lagt mig ud med en gammelt gård, og du har ret, det kommer til at koste mange år med sved på panden, dog bliver det uden brændeovn den her gang.

Sjovt passende billede med de mursten, dem kommer jeg til at arbejde med meget, en af de første ting vil være at bygge en kælder, og den bliver muret dersom grundspejlet ligger på ca. 10 meter.

Men skulle tro du er hollænder, du skriver bedre end mig ,o)
Godt nytår til dig og dine kære

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #9 Dato: December 31, 2017, 08:46:12 pm »
Er du da selv hollænder, jojo/dada/jaja o.s.v.?

Jeg har også selv lidt hollandske aner. Min ene tipoldemor (for dem har man jo 8 af!) hed f.eks. Trein, som er et hollandsk pigenavn. Og det hed hun, fordi hendes slægt stammede fra Holland. Så LIDT hollænder er jeg også. Nogle generationer tilbage.

Men jeg vil dog sige Godt Nytår til alle (både venner og fjender), da det er lidt sent at sige God Jul. :yes:

JoYo

• Gæst
« Svar #10 Dato: December 31, 2017, 08:57:36 pm »
Er du da selv hollænder, jojo/dada/jaja o.s.v.?

Jeg har også selv lidt hollandske aner. Min ene tipoldemor (for dem har man jo 8 af!) hed f.eks. Trein, som er et hollandsk pigenavn. Og det hed hun, fordi hendes slægt stammede fra Holland. Så LIDT hollænder er jeg også. Nogle generationer tilbage.

Men jeg vil dog sige Godt Nytår til alle (både venner og fjender), da det er lidt sent at sige God Jul. :yes:

Tak for hilsen og også alt godt til dig.
Nej, jeg er ikke hollander, dog er jeg født der, og jeg brugte en del år der mellem 1986 og 93 hvorefter jeg flyttede til Danmark for en kort stund, som dog trækker bare ud og ud ,o)
Godt nytår

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 31, 2017, 09:50:16 pm »
Det har muligt været lidt kedeligt uden mig, men her er jeg igen, dog for en kortere periode, jeg kommer lidt inde i det nye år på dailup internet, og jeg ved ikke hvor sjovt det nu lige er, altså hvis jeg kan huske det fra de gode gamle dage ,o)

Godt nytår.
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: December 31, 2017, 10:12:11 pm »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

JoYo

• Gæst
« Svar #13 Dato: December 31, 2017, 10:19:16 pm »

Godt nytår.

Tak anklageren
DD ville ikke være de samme uden dig ,o)
Godt nytår

JoYo

• Gæst
« Svar #14 Dato: December 31, 2017, 10:22:23 pm »

Mange tak Me
Dig kan man altid regne med

Det starter med at larme her, jeg er godt  på vej inde i min Texas Mickey, vi ser en dejligt gamle traver på telly ogsover vel nok godt i nat ,o)

Godt nytår