Forfatter Emne: Hvorfor er gule fagforeninger dårlige?  (Læst 1592 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Hvorfor er gule fagforeninger dårlige?
« Svar #45 Dato: December 31, 2017, 09:47:39 pm »
Godt nytår herfra også. Denne tråd har været spændende at læse.

Også godt nytår til dig.
Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: Januar 03, 2018, 07:23:42 pm »
Måneskid.
Intet er ændret ved dig, sørgeligt.
jeg er stadigt den samme, alle ved hvem jeg er, både med navn og adresse, dig?, du er bare en falsk skid som lukker lort ud som det passer dig, stå til ansvar for det du skriver vil du jo ikke, så et lille pjok er du, og det bliver du ved med at være.

JFK.
     Leger du til at det er mig der har oprettet olejensen profil , siden  du  har sat min email sammen med din profil , og ja du er stadig den samme , bare med en anden ip adresse  ,  :angry:

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: Januar 12, 2018, 07:40:27 pm »
Nå Olejensen , ved Gubbi godt at du er Poul Jørgensen , at du er kommet herind igen , efter at du havde truet Tørresnoren , og opsøgt ham på hans adresse . Ja så er sådan en banning jo lige meget når du er tilbage bare med ny ip adresse .  :yes:    Dine ord og Gubbi ved godt hvem jeg er . Også få slettet min email på din profil .  :bad:
« Senest Redigeret: Januar 12, 2018, 07:50:36 pm af måneskin »

Offline Massey

• Fuld medlem
  • Activity:
    20%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: Januar 12, 2018, 08:03:09 pm »
Nå Olejensen , ved Gubbi godt at du er Poul Jørgensen , at du er kommet herind igen , efter at du havde truet Tørresnoren , og opsøgt ham på hans adresse . Ja så er sådan en banning jo lige meget når du er tilbage bare med ny ip adresse .  :yes:    Dine ord og Gubbi ved godt hvem jeg er . Også få slettet min email på din profil .  :bad:
Det er vel bare at klage over indlægget, så kigger Gubbi nok nærmere på det når han kommer på.

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.4%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: Januar 12, 2018, 09:30:51 pm »
I den forløbne uge har der været to, der har udgivet sig for at være PJ. De kan i hvert fald næppe begge være den ægte vare. Om én af dem dog ER ægte eller begge er falske, er dog svært at sige. Der er også visse brugere, der kun skriver herinde, når PJ skriver. Så man kunne godt have disse mistænkt for at oprette en fake PJ for at få gang i Pølle-liret...

Men det er altsammen mindre vigtigt, så længe GuBBi tydeligt viser, at han "doesn´t  give shit about it". Det med at PJ var banned for evigt og at enhver, der udgav sig for at være ham (fake eller ej) ville blive banned med det samme, var vist bare tomme ord. GuBBi spiller lidt et dobbeltspil, hvor han på den ene side forsøger at bevare sin facade og autoritet som moderator ved helligt at erklære folk banned for evigt. Og på den anden side åbenlyst selv morer sig kosteligt over alt trolleriet og derfor i praksis ikke rigtigt gider bekæmpe det. Vi husker også, at Tigermanden under den ét år lange karantæne var tilbage med mindst et par alternative profiler, hvilket GuBBi valgte at ignorere, selvom han fik flere anmeldelser om, at Tigermanden var kommet tilbage under sin karantæne...

Well, GuBBi har ret til at køre forum, som han lyster. Bevares. Men jeg nævner blot det her, fordi det altsammen forklarer, hvorfor din-debat mest er et trolle-rolle-forum. :yes:
« Senest Redigeret: Januar 12, 2018, 09:41:28 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: Januar 12, 2018, 10:35:44 pm »
Lorem Ipsum

"Neque porro quisquam est qui dolorem ipsum quia dolor sit amet, consectetur, adipisci velit..."

"There is no one who loves pain itself, who seeks after it and wants to have it, simply because it is pain..."

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut vitae sapien mi. Ut sit amet neque auctor, tincidunt ex auctor, tincidunt libero. Fusce dignissim vel neque in eleifend. Sed iaculis diam urna, sed iaculis elit sodales non. Phasellus dictum urna augue, at placerat orci laoreet ut. Praesent et ornare mi. Curabitur condimentum porta sapien id malesuada. Maecenas id feugiat orci. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Suspendisse potenti.

Proin fringilla urna id posuere sollicitudin. Nam placerat viverra ex vitae imperdiet. Donec consectetur nisi egestas lorem rhoncus, et bibendum lectus tempus. Pellentesque at venenatis sem. Proin id massa non mauris efficitur suscipit id nec sapien. Aenean odio erat, aliquam vitae elit sit amet, finibus venenatis tellus. Vestibulum luctus tortor vitae nibh luctus malesuada.

Cras ullamcorper est turpis, id dapibus sem sollicitudin elementum. Etiam vel nulla non lorem auctor lacinia. Cras gravida suscipit tincidunt. Maecenas placerat lectus sapien, quis pellentesque lectus fermentum gravida. Maecenas auctor arcu quis aliquam blandit. Sed malesuada scelerisque lacus quis lobortis. Nunc tempus viverra mollis. Vivamus tristique dignissim leo faucibus volutpat. Ut et diam pellentesque odio sodales faucibus ac sed leo. Suspendisse potenti. Praesent rhoncus suscipit fermentum. Vestibulum tortor sem, tincidunt non sem aliquet, sollicitudin finibus odio. Vestibulum lacinia arcu a consectetur sollicitudin. Nullam porttitor metus metus, quis elementum massa feugiat eu. Aliquam ac lorem efficitur, sagittis leo sed, interdum lectus. Sed auctor tempor tortor vel dignissim.

Suspendisse rhoncus diam ante, imperdiet porta justo suscipit eu. Etiam gravida nisi nec nulla consectetur convallis. Aenean velit massa, dictum et nibh in, interdum pharetra diam. Suspendisse maximus nunc et augue ultrices porta. Nunc purus libero, faucibus id consequat nec, bibendum eu dui. Suspendisse et volutpat augue, et posuere neque. Mauris vel libero ut augue porta lacinia vitae vel est. Suspendisse et augue cursus, efficitur metus in, imperdiet risus. Ut tincidunt, purus eget porta vestibulum, ante est lacinia mauris, pellentesque molestie odio libero vitae justo. Donec auctor, nulla nec aliquam egestas, erat nisl mollis lacus, sed congue libero nisi quis quam. Curabitur id libero a mi aliquet iaculis. Phasellus enim augue, cursus et egestas ut, vulputate vel sem. In rhoncus quam tellus, efficitur laoreet neque malesuada at.

Integer sagittis lacus nec quam interdum mattis eget id diam. Pellentesque ultricies id nisi sed tempus. Integer varius malesuada eros, volutpat hendrerit ipsum laoreet at. Quisque vestibulum ex a massa interdum pretium. Donec non eros a quam tempus imperdiet. Donec sodales orci non velit mattis tristique. Ut consectetur et ipsum eu bibendum. Cras sollicitudin egestas nulla, vel bibendum erat. Curabitur lacus ex, interdum eget tincidunt in, rutrum ut lorem. Vestibulum volutpat porta pharetra.

Etiam nec lorem urna. Aenean cursus, augue non tincidunt condimentum, nulla sem porta mi, sed sagittis leo ex laoreet ipsum. Donec tincidunt consequat suscipit. Donec leo lacus, fringilla a magna eu, eleifend ornare enim. Vestibulum a lorem nunc. Etiam vitae nisi id ex ornare lobortis. Aenean vehicula ex eu condimentum ornare. Nam id finibus urna.

Curabitur ac vulputate odio. Pellentesque tincidunt euismod mauris id rutrum. Etiam id dolor sed ante condimentum iaculis. Pellentesque ultrices ex velit, et porta justo varius eu. Pellentesque sed justo ut enim malesuada dictum. Mauris sit amet magna sed leo facilisis mollis. Morbi porttitor odio eget elit tempus, aliquet tempor mauris molestie. Mauris non urna in quam blandit sodales. In ut dictum erat, non mattis leo.

Pellentesque dictum est nunc. Nulla augue mauris, pellentesque sed eleifend eu, congue sed purus. Phasellus auctor tortor elit, vel pulvinar elit dapibus vitae. Nam elit massa, porttitor pulvinar dapibus nec, semper in orci. Nam facilisis risus vitae consectetur ornare. Fusce facilisis nunc vitae tellus commodo, in rhoncus massa molestie. Aenean dignissim, orci et sollicitudin varius, dui diam consectetur enim, sed lobortis mauris tortor sit amet mi.

Donec turpis enim, commodo nec dapibus quis, eleifend eu nisl. Nulla egestas risus velit, sed dignissim quam vehicula nec. Fusce sed risus non quam feugiat facilisis non ac lorem. Nunc bibendum lorem lorem, sit amet mattis enim faucibus sed. Praesent ut convallis tortor. Phasellus varius sagittis justo iaculis aliquet. Mauris tempus enim at lobortis sollicitudin. Pellentesque finibus, nulla vel malesuada rhoncus, lacus turpis iaculis sem, vel tempus augue ex ac augue. Aliquam vel tellus erat. Suspendisse potenti. Pellentesque fringilla tempus gravida. Proin bibendum aliquam rutrum. Vivamus risus sem, tempor quis lobortis non, volutpat sit amet orci. Phasellus quis odio risus.

Pellentesque posuere condimentum odio eu hendrerit. Sed posuere nulla laoreet libero tempor, ut euismod felis mollis. Integer fermentum sollicitudin dui ut malesuada. Ut quis diam ipsum. Suspendisse sed purus dui. Fusce egestas turpis in lorem hendrerit interdum. Vestibulum luctus augue a ipsum pulvinar eleifend. Sed et mauris consectetur, efficitur ipsum et, pellentesque diam. Praesent massa nisl, tempor vel risus ac, scelerisque ornare lacus. Phasellus dictum semper leo, et interdum nunc pharetra pulvinar. Praesent erat ex, lacinia ac volutpat ut, interdum vitae ligula. Suspendisse ac tempus risus. Proin eget leo vel nulla dictum lobortis vel eget arcu. Quisque sit amet imperdiet est, non interdum lorem.

« Senest Redigeret: Januar 12, 2018, 10:37:46 pm af Anklageren »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: Januar 12, 2018, 10:43:41 pm »

Er du blevet træt af debatten?

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.4%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: Januar 13, 2018, 12:26:20 am »
Jeg vidste ikke, at du taler latin, Anklageren. Men det er måske bare noget, du har copypastet fra nettet....

Hvis det gælder om at gøre sig uforståelig, kan jeg dog også lege med. Jeg skriver skam da både spansk og italiensk.

ITALIANO: E no, io non ho bisogno di google translate per esprimermi in italiano, perché lo parlo in modo fluido anche senza dover ricorrere a certi trucchi. Il segreto é che ho lavorato per alcuni anni in un negozio italiano dove avevo la possibilitá di parlare l´italiano ogni giorno con gli italiani che lavoravano in quell´azienda. Anche se va detto che la maggior parte di loro erano siciliani ed a volte facevo un pochino fatica a comprendere il loro pesante dialetto. :yes:

SKRALDE-SPANSK: Si es verdad que mi espanol no es perfecto, tambíen es verdad que lo comprendo bastante bien, aunque tengo que admitir que no lo escribo demasiado bien. Todavía soy capaz de leer articulos en el idioma espanol y de ver Youtube-videos en este idioma. Pero aún me falta mucho para hablar un espanol perfecto.
« Senest Redigeret: Januar 13, 2018, 12:38:18 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Der findes skam en Lorem Ipsum generator på nettet
« Svar #53 Dato: Januar 13, 2018, 12:43:23 am »
https://www.lipsum.com/

Jeg vidste ikke, at du taler latin, Anklageren. Men det er måske bare noget, du har copypastet fra nettet....

Hvis det gælder om at gøre sig uforståelig, kan jeg dog også lege med. Jeg skriver skam da både spansk og italiensk.

ITALIANO: E no, io non ho bisogno di google translate per esprimermi in italiano, perché lo parlo in modo fluido anche senza dover ricorrere a certi trucchi. Il segreto é che ho lavorato per alcuni anni in un negozio italiano dove avevo la possibilitá di parlare l´italiano ogni giorno con gli italiani che lavoravano in quell´azienda. Anche se va detto che la maggior parte di loro erano siciliani ed a volte facevo un pochino fatica a comprendere il loro pesante dialetto. :yes:

SKRALDE-SPANSK: Si es verdad que mi espanol no es perfecto, tambíen es verdad que lo comprendo bastante bien, aunque tengo que admitir que no lo escribo demasiado bien. Todavía soy capaz de leer articulos en el idioma espanol y de ver Youtube-videos en este idioma. Pero aún me falta mucho para hablar un espanol perfecto.

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #54 Dato: Januar 13, 2018, 08:36:31 am »

Er du blevet træt af debatten?
Jeg læser en del på din-debat men har ikke så mange tråd ideer lige nu. Der er ingen der siger man skal skrive hele tiden.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Massey

• Fuld medlem
  • Activity:
    20%
    • Vis profil
« Svar #55 Dato: Januar 13, 2018, 09:10:16 am »

Hvis din mail blive misbrugt, så er det da bare at trykke på glemt adgangskode, og få tilsendt en ny på mailen, så har du overtaget profilen, så den slags stopper.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: Januar 13, 2018, 09:19:59 am »
Jeg fatter ikke hvorfor manden har sat min email på hans profil , hvad har han gang i ,  og så få den slettet poul , mærkelig ide du har .

Offline Massey

• Fuld medlem
  • Activity:
    20%
    • Vis profil
« Svar #57 Dato: Januar 13, 2018, 09:23:08 am »
Jeg fatter ikke hvorfor manden har sat min email på hans profil , hvad har han gang i ,  og så få den slettet poul , mærkelig ide du har .

Der har været adskillige indlæg, som bevis på manden ikke er rigtig  i hoved, så det forklare det vel.
Istedet for at brokke dig, så gør som jeg skriver,hvis fjolset har brugt din mail, så sidder du med mailen hvor linket til at ændre kode kommer ind på.
Så skifter du koden, så er han vel færdig med at bruge andres mail så dumt.

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    78.4%
    • Vis profil
« Svar #58 Dato: Januar 13, 2018, 11:13:57 am »
Jeg læser en del på din-debat men har ikke så mange tråd ideer lige nu. Der er ingen der siger man skal skrive hele tiden.

Det er også i perioder, at jeg er meget aktiv. I denne uge har jeg skrevet mindst 100 indlæg. Andre uger skriver jeg måske kun 10 indlæg.

Om jeg skriver, handler også om, hvor vidt de emner, der er oppe på debatten, fanger min interesse. I denne uge har der været enkelte interessante diskussioner. Andre gange synes jeg debatten bliver intetsigende.

Offline Henrijette

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    8.8%
    • Vis profil
« Svar #59 Dato: Januar 13, 2018, 05:43:56 pm »
De gule "fagforeninger" er ikke rigtige fagforeninger, fordi de ikke laver overenskomster for medlemmerne.

Dansk Arbejdsgiverforening vil nemlig ikke røre de gule fagforeninger med så meget som en ildtang.

Det er det ultimative pamperi, fordi de ansatte i "fagforeningen" får en høj løn for at være en slags selskabelig forening.

Med mindre du har prøvet både en gul og en rød, så giver jeg intet for din fordom.
Jeg er flyttet fra FOA til det faglige hus. De faglige går lige i kødet på arbejdsgiver og lønkontor. Hvor FOA sagde man selv skulle tage fat i dem. FOA  er ikke en pot pos værd. Jeg bliver hos den. Nu har jeg betalt til de røde i 35 uden at få en skid for det dyre kontigrnt så jeg har ikke dårlig samvittighed
Jeg kan kun anbefale  dem til hver en tid i forhold til pamperne FLÅ.