Forfatter Emne: Anklagerens store ven er død  (Læst 660 gange)

Offline 12:30 (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Du er hjernedød
« Svar #1 Dato: December 29, 2017, 05:20:16 pm »
Jeg har ikke den fjerneste ide om, hvem min "ven" er.

Danskerne er ikke muslimer, og danskerne bliver heller aldrig muslimer. Jeg gør da slet ikke, fordi jeg er overbevist ateist.

Jeg har tænkt over, om jeg kan se noget godt ved islam. Det kan jeg ikke.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Du er hjernedød
« Svar #2 Dato: December 29, 2017, 05:39:36 pm »

Danskerne er ikke muslimer, og danskerne bliver heller aldrig muslimer. Jeg gør da slet ikke, fordi jeg er overbevist ateist.

Det burde du da ellers, for der er ingen tvivl om muslimerne ser en masse godt i dig og alt det du skriver her, - det siger tigermanden jo osse.
Så burde det ikke være bare lidt gensidigt ? - sådan for høflighedens skyld ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    55.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 29, 2017, 08:02:00 pm »

Kan du ikke lige deres modstand imod renter? Politisk Ukorrekt har sagt at det er noget at det eneste som han godt kan lige med islam?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    59%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
Sv: Anklagerens store ven er død
« Svar #4 Dato: December 29, 2017, 08:09:40 pm »
Jeg kan se meget godt ved islam :) Der er vi så forskellige. Men jeg ønsker ikke en eneste muslim i Vesten.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 29, 2017, 08:53:38 pm »
Det burde du da ellers, for der er ingen tvivl om muslimerne ser en masse godt i dig og alt det du skriver her, - det siger tigermanden jo osse.

Det kan jeg ikke forestille mig, og det ville hurtigt gå over, hvis der kom en muslim og debatterede tro med mig.

Tigermanden er en højreorienteret troll, som har skrevet 4328 kommentarer, der går ud på at sætte islam i et dårligt lys i danskernes øjne - alt mens han så falskt udgiver sig for at være muslim.

For eksempel har Tigermanden lavet et oplæg med overskriften: Vi er moralsk forpligtede til at lade danmark islamisere

I tråden bringer Tigermanden et link til http://www.holgerdanske-nu.dk/ for at bevise sin påstand.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5232.msg66729#msg66729

Du skal ikke bilde mig ind, at en ægte muslim ville bruge HolgerDanskes artikel som sandhedsbevis for det, han selv som muslim går ind for - en artikel, der handler om, og nu citerer jeg ordret fra HolgerDanske: "en detaljeret og veldokumenteret rapport om Islams offensive overtagelse af Europa og den øvrige verden".

En ægte muslim ville tværtimod forsøge at sætte islam i et positivt lys.

Har man derimod en mission om at vække danskerne til kamp imod muslimernes magtovertagelse - så er Tigermanden ikke mindre end en gave - som har gjort så mange rasende på islam.

Ingen har nogen sinde holdt med Tigermanden, som kun har fået 86 likes for 4,328 kommentarer, fordi han er så ubehagelig en troll.

Selv du har fået 598 likes  :wink:

« Senest Redigeret: December 29, 2017, 09:09:46 pm af Anklageren »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 29, 2017, 08:57:32 pm »
Jeg kan se meget godt ved islam :) Der er vi så forskellige. Men jeg ønsker ikke en eneste muslim i Vesten.

Hvad skulle det dog være.

At de er skøre nok til at have en usynlig ven?

Online PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    59%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #7 Dato: December 29, 2017, 09:08:19 pm »
Muslimerne har: Stærke familier. De accepterer ikke sodomi. De har et stærkt gruppetilhørsforhold.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 29, 2017, 09:17:19 pm »

Det kan jeg ikke forestille mig, og det ville hurtigt gå over, hvis der kom en muslim og debatterede tro med mig.

Tigermanden er en højreorienteret troll, som har skrevet 4328 kommentarer, der går ud på at sætte islam i et dårligt lys i danskernes øjne - alt mens han så falskt udgiver sig for at være muslim.

For eksempel har Tigermanden lavet et oplæg med overskriften: Vi er moralsk forpligtede til at lade danmark islamisere

I tråden bringer Tigermanden et link til http://www.holgerdanske-nu.dk/ for at bevise sin påstand.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5232.msg66729#msg66729

Du skal ikke bilde mig ind, at en ægte muslim ville bruge HolgerDanskes artikel som sandhedsbevis for det, han selv som muslim går ind for - en artikel, der handler om, og nu citerer jeg ordret fra HolgerDanske: "en detaljeret og veldokumenteret rapport om Islams offensive overtagelse af Europa og den øvrige verden".

En ægte muslim ville tværtimod forsøge at sætte islam i et positivt lys.

Har man derimod en mission om at vække danskerne til kamp imod muslimernes magtovertagelse - så er Tigermanden ikke mindre end en gave - som har gjort så mange rasende på islam.

Ingen har nogen sinde holdt med Tigermanden, som kun har fået 86 likes for 4,328 kommentarer, fordi han er så ubehagelig en troll.

Selv du har fået 598 likes  :wink:

Nej, - høflighed har jo aldrig været din stærke side, - men tror du ikke bare tigermanden er en ualmindelig dum muslim ? - altså dummere end gennemsnittet selv om det lyder utroligt at det kan lade sig gøre.

Hvorfor skulle en muslim ikke læse Holger Danske, du læser da også "modstandernes" pamfletter og programmer, - du ved da i hvert fald en masse om hvad der står i dem.

Mon ikke du overvurderer både tigermanden og DD`s betydning i den offentlige debat ? - tigermanden og de 7-10 debattører på DD er næppe i stand til at gøre nogen mere rasende på islam end de er i forvejen.

« Senest Redigeret: December 29, 2017, 09:21:48 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 29, 2017, 09:32:31 pm »

Nej, - høflighed har jo aldrig været din stærke side, - men tror du ikke bare tigermanden er en ualmindelig dum muslim ? - altså dummere end gennemsnittet selv om det lyder utroligt at det kan lade sig gøre.

Hvorfor skulle en muslim ikke læse Holger Danske, du læser da også "modstandernes" pamfletter og programmer, - du ved da i hvert fald en masse om hvad der står i dem.

Mon ikke du overvurderer både tigermanden og DD`s betydning i den offentlige debat ? - tigermanden og DD er næppe i stand til at gøre nogen mere rasende på islam end de er i forvejen.

Nu nøjedes Tigermanden jo ikke med at læse Holger-danske - han brugte det som bevis på det, som han selv går ind for.

Den yderste højrefløjs centrale tese er, at muslimerne vil overtage Europa. Det er ikke en tese, som understøttes af Danmarks Statistik eller af andre borgerligt anerkendte institutioner - så det er bemærkelsesværdigt, at Tigermanden har adopteret den yderste højrefløjs tese om magtovertagelsen.

- og nej, jeg synes ikke, at Tigermanden virker dum. Det er ikke hans intelligens, der fejler noget.

Tigermanden har da ikke kun slået sine folder her og på SOL'en - og der er mange andre falske muslimer til stede i debatten - ligesom AFA på den yderste venstrefløj også har falske højreorienterede.

Vi andre har lidt svært ved at forstå det, men sådan er mediekampen altså.

Citat: "- Når jeg går gennem Københavns gader efter fredagsbønnen, griner jeg hele tiden med mine muslimske brødre, når vi ser vantro hjemløse, mens vi får kontanthjælp og knepper danske luderkvinder i vores lejligheder. Allahu Akbar!

Selvom budskabet er ekstremt, viser det sig altså, ifølge DR's research, at være opdigtet af en person med højreradikale holdninger."

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2015-05-19-hoejreradikale-bag-falske-facebook-sider-udgiver-sig-for-at-vaere-islamister

« Senest Redigeret: December 29, 2017, 10:03:34 pm af Anklageren »

Online PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    59%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #10 Dato: December 29, 2017, 09:44:02 pm »
"Danskerne er ikke muslimer, og det bliver de heller aldrig"

Det er forhåbentligt rigtigt i de store træk. Men der er dog danskere, som konverterer.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 29, 2017, 10:02:02 pm »
"Danskerne er ikke muslimer, og det bliver de heller aldrig"

Det er forhåbentligt rigtigt i de store træk. Men der er dog danskere, som konverterer.

Der er cirka 5.000 danskere, der er konverteret til islam, og næsten samtlige er unge kvinder, som er blevet forelsket i en muslim.

Det er altså ikke mange.

Online PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    59%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Dagens Blæser
« Svar #12 Dato: December 29, 2017, 10:08:43 pm »
enig

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #13 Dato: December 29, 2017, 10:28:39 pm »
Utroligt, at der er nogen der stadig tror på at Tigermanden er ægte. Han er da 100% en troll. Det blev i øvrigt afsløret tydeligt, at han kom til at afsløre sig selv som værende den samme, der står bag Albert Johansen...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: December 29, 2017, 11:09:58 pm »
Muslimerne har: Stærke familier. De accepterer ikke sodomi. De har et stærkt gruppetilhørsforhold.

Jeg synes også, at det er positivt, at muslimer tager sig mere af deres gamle, men det anser jeg ikke for at være religion.

Sodomi har måske noget med religion at gøre, men det er heller ikke noget accepteret i vores kultur. Jeg ved måske ikke helt, hvad du mener. Er det seksuel omgang med dyr eller måske analsex?