Forfatter Emne: Svenskerne lader sig chippe for at købe togbillet som det første land i verdenen  (Læst 348 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
En artikel som Politisk Ukorrekt vil elske at læse. Jeg har ikke sat mig 100% ind i teorien men hvad jeg ved så er jeg enig med ham i at chipsamfundet hvor alle skal tvinges til at chippes er noget NWO-globalisterne ønsker rigtig meget og er noget som skal bekæmpes. Dette er bare starten

Første land i verden: Få din togbillet skudt ind under huden i Sverige

De svenske statsbaner tilbyder en ny billettype i form af en mikrochip i hånden.

På Stockholms Centralstation står Christoffer Löfquist og venter på toget mod Malmø.
Billetten ligger inde under huden i hans hånd.
- På chippen i min hånd er mit loyalitetsnummer registreret, forklarer han og trykker højre pegefinger ned mod huden på venstre hånd.
Hvis man kigger godt efter, kan man se mikrochippen dukke op under huden i området mellem tommeltot og pegefinger.

https://www.dr.dk/nyheder/udland/foerste-land-i-verden-faa-din-togbillet-skudt-ind-under-huden-i-sverige

NWO-globalisterne er super glade fordi svenskerne lader sig chippe frivilligt. Jeg er spændt på at høre hvad Politisk Ukorrekt har at sige til denne nyhed

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Den moderne udgave af at tro på nisser og trolde
« Svar #1 Dato: December 28, 2017, 07:04:46 pm »
NWO-globalisterne er super glade fordi svenskerne lader sig chippe frivilligt. Jeg er spændt på at høre hvad Politisk Ukorrekt har at sige til denne nyhed

Nå - du mener verdens hemmelige ledelse, som ingen kender.

Det virker som om, du har et stort behov for at blive reddet - om det så er af politikere, der kommer og redder verden (selvom politikere aldrig har reddet den før)  :big_grin:

« Senest Redigeret: December 28, 2017, 07:13:44 pm af Anklageren »
Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    75.6%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
NWO chipper snart jer allesammen!
« Svar #2 Dato: December 28, 2017, 07:25:02 pm »
Jeg har advaret imod microchipping af befolkningen i årevis. Men ingen har taget det seriøst. Måske folk bør vågne op, inden det er for sent og de selv bliver microchipped.😝 For det ER NWO-elitens plan.😐

NWO:

Microchipping af alle.
Kontantløst samfund.
Afskaffelse af nationalstaterne gennem mega migrationsbølger.
Oprettelse af et NWO-diktatur under One World Government.
På sigt indførelse af Luciferianismen som One World Religion.
« Senest Redigeret: December 28, 2017, 07:32:51 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Vi ved alle sammen hvordan den svenske stat behandler NMR
« Svar #3 Dato: December 28, 2017, 07:50:42 pm »

Nå - du mener verdens hemmelige ledelse, som ingen kender.

Det virker som om, du har et stort behov for at blive reddet - om det så er af politikere, der kommer og redder verden (selvom politikere aldrig har reddet den før)  :big_grin:
Forskel dig hvis alle der var medlem i NMR eller bare var nationalist i det hele taget bliv chippet på en måde så alle kunne se at de var nationalister. Det NWO-diktatur sm NWO-globalisterne ønsker er 100 gange værre end den styreform som NMR ønsker. Så ville der være tankekontrol og personerne vil miste deres arbejde og kunne ikke betale med deres kort fordi de kunne se de var nationalister. Det er slutspillet hos NWO-globalisterne.

Microchipping af alle.
Kontantløst samfund.
Afskaffelse af nationalstaterne gennem mega migrationsbølger og dermed skifte orginalbefolkningen ud med en lav iq befolkning som er meget nemt at styre.

Det er min udgave af det. Jeg ved ikke om alle er satanister, men de er alle NWO-globalister der ønsker et NWO-diktatur. Det er så skræmende at det ville gøre det meget nemt for mig at stemme NMR hvis jeg var svensk statsborger. Fordi de er de eneste der for alvor tager kampen imod NWO-globalisterne seriøst i Sverige.

Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    75.6%
    • Vis profil
Sv: Hitler var en søndagsskoledreng i forhold til NWO-globalisterne
« Svar #4 Dato: December 28, 2017, 07:56:44 pm »
Jeg er enig i, at NWO-diktaturet er langt værre end det, som nogen nazist står for. Så det er hykleri, når folk er imod nazismen, men ikke vil tage kampen op imod NWO. Altså tage kampen op imod microchipping af befolkningen, et totalt kontantløst samfund, et Danmark overtaget af indvandrere og som dermed på sigt ikke længere vil være Danmark. Nazisterne er den rene børnehave i forhold til NWO-diktaturet.

Hitler var en lille flink søndagsskoledreng i forhold til NWO-globalisterne. :hyper:
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    75.6%
    • Vis profil
Sv: Reptiltossen har nu lavet en video om sagen
« Svar #5 Dato: December 28, 2017, 09:00:15 pm »
Ok, jeg lod mig lige inspirere til at lave en kort video om sagen:

Er Sverige prøveklud for New World Order?

https://www.youtube.com/watch?v=7tgjhdgS9Tc
« Senest Redigeret: December 28, 2017, 09:07:06 pm af politisk ukorrekt »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
Sv: NWO chipper snart jer allesammen!
« Svar #6 Dato: December 28, 2017, 09:51:23 pm »
Jeg har advaret imod microchipping af befolkningen i årevis. Men ingen har taget det seriøst. Måske folk bør vågne op, inden det er for sent og de selv bliver microchipped.😝 For det ER NWO-elitens plan.😐

NWO:

Microchipping af alle.
Kontantløst samfund.

Johannes' Åbenbaring 13

v16  Det får alle, store og små, rige og fattige, frie og trælle, til at sætte et mærke på deres højre hånd eller deres pande, v17  så ingen kan købe eller sælge undtagen den, der bærer dette mærke, dyrets navn eller dets navns tal. v18  Her kræves der visdom! Den, der har forstand, må regne på dyrets tal, for det er et mennesketal. Dets tal er 666.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Nu skal jeg fortælle, hvad jeg tror politisk ukorrekt og Licensnægteren
« Svar #7 Dato: December 28, 2017, 09:54:48 pm »
I er vokset op i en familie, hvor far eller måske mor har bestemt, og i skolen bestemte lærerne. I blev ældre og kommunen bestemte, hvad I skal betale i skat osv., og i færdslen bestemte politiet, og I har måske fået en bøde.

Uden at har tænkt over det, så er i vokset op med, at der er en ledelse i den verden, som I har kendt.

Derfor kan I ikke rumme den tanke, at i international politik hersker der anarki, hvor de stærkeste bestemmer, og hvor der sagtens kan udbryde kaos (krig), uden at nogen kan forhindre det.

Fordi I ikke forstår, at ingen kan styre hele verden - i modsætning til den verden, som I er vokset op med, og har lært at begå jer i - så er I nødt til at opfinde en skjult ledelse af verden.

I kan ikke rumme tanken om, at det er rent anarki (kaos).

Hellere en fjende end kaos - men verden har ikke nogen ledelse! (der er bare nogen, som "slås" for at få en større bid af kagen).
« Senest Redigeret: December 28, 2017, 10:39:34 pm af Anklageren »

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
Anklager... Bibelen fik ret, men det kan du ikke lide  :boast:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil

Damplokomotivet blev også udråbt til at være dyret i apokalypsen, da den var nymodens. Se damplokomotivets hvæsen og sprutten osv.

Det er noget tidstypisk, og nu er det så computerens tur.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
    • Vis profil
I kan kalde mig et blindt får, men jeg ville gerne trodse Johannes' Åbenbaring for at benytte en teknologi som kan gøre mit liv lettere. Illuminati kan jo alligevel holde øje med mig når jeg benytter mit rejsekort, så det gør vel ikke den store forskel om de holder øje med mig gennem en chip.

Online politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    75.6%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 29, 2017, 01:31:39 am »

NWO:

Microchipping af alle.
Kontantløst samfund.

Johannes' Åbenbaring 13

v16  Det får alle, store og små, rige og fattige, frie og trælle, til at sætte et mærke på deres højre hånd eller deres pande, v17  så ingen kan købe eller sælge undtagen den, der bærer dette mærke, dyrets navn eller dets navns tal. v18  Her kræves der visdom! Den, der har forstand, må regne på dyrets tal, for det er et mennesketal. Dets tal er 666.

Ja. Det hele stemmer skam da.

Illuminati er Lucifer-dyrkere, der ofrer babyer til djævlen. Og de vil microchippe folk. Mark Of The Beast.😐
« Senest Redigeret: December 29, 2017, 01:34:12 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: December 29, 2017, 01:58:48 am »
Ja. Det hele stemmer skam da.

Illuminati er Lucifer-dyrkere, der ofrer babyer til djævlen. Og de vil microchippe folk. Mark Of The Beast.😐

Husk nu, at man ikke brugte ti-talssystemet dengang, og så ser tallet 666 ikke særlig smart ud.

Nyere forskning tyder på, at dyrets tal ikke var 666, men 616.

Alligevel har Nero, flere paver, Martin Luther, Jean Calvin, Napoleon I, Prins Charles, Ronald Reagan, Henry Kissinger, profeten Muhammed, Adolf Hitler, Internettet, stregkoder og EU været udregnet som "Dyret i Åbenbaringen".

:tatice_03:

Hvad om du laver nogen nye forudsigelser for 2018, så vi kan konstatere, om dit altseende øje stadig er sygt - eller om det er blevet bedre?

« Senest Redigeret: December 29, 2017, 02:16:47 am af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    39.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil

Dommedag er over os.

Jeg troede du hadede Vagttårnet.

Hørt noget fra SK for nylig?
Anti-rød: " Der skulle helst brede sig en frygt i befolkningen ............."

Offline 12:30

• Fuld medlem
  • Activity:
    7%
    • Vis profil
En artikel som Politisk Ukorrekt vil elske at læse. Jeg har ikke sat mig 100% ind i teorien men hvad jeg ved så er jeg enig med ham i at chipsamfundet hvor alle skal tvinges til at chippes er noget NWO-globalisterne ønsker rigtig meget og er noget som skal bekæmpes. Dette er bare starten

Første land i verden: Få din togbillet skudt ind under huden i Sverige

De svenske statsbaner tilbyder en ny billettype i form af en mikrochip i hånden.

På Stockholms Centralstation står Christoffer Löfquist og venter på toget mod Malmø.
Billetten ligger inde under huden i hans hånd.
- På chippen i min hånd er mit loyalitetsnummer registreret, forklarer han og trykker højre pegefinger ned mod huden på venstre hånd.
Hvis man kigger godt efter, kan man se mikrochippen dukke op under huden i området mellem tommeltot og pegefinger.

https://www.dr.dk/nyheder/udland/foerste-land-i-verden-faa-din-togbillet-skudt-ind-under-huden-i-sverige

Chip alle somaliere, der render rundt og klør sig i røven!

:hyper: