En fængselsstraf på 30 år er blevet opretholdt mod en salvadoransk kvinde, der i 2007 fødte et dødfødt barn.____Flere kvinder fængsletTeodora Vasquez er en af 27 kvinder, som sidder fængslet i El Salvador for brud på landets drakoniske abortlovgivning.Citat slut
Vi har ikke plads til hele verden - og det er et argument, som jeg kan forstå.Jeg kan derimod ikke forstå, at en kristen taler imod næstekærlighed - og du kalder dig da kristen.
Vi har ikke plads til hele verden skrev du ... Rart at du efterhånden har forstået det ...
Flygtninge og migranter er ligesom Maria og Josef, der ikke kunne finde et sted at bo i Betlehem. Og troen kræver, at udlændinge hilses velkommen.
Citat fra: lyjse efter December 25, 2017, 10:33:43 pmFlygtninge og migranter er ligesom Maria og Josef, der ikke kunne finde et sted at bo i Betlehem. Og troen kræver, at udlændinge hilses velkommen.Paven pønser nok på at blive kalif af Bagdad.
Jeg kan derimod ikke forstå, at en kristen taler imod næstekærlighed - og du kalder dig da kristen.
Er det kristen næstekærlighed, at lade de forbrydere, voldtage kvinderne - i flygtningelejrene ?Ville det ikke være næstekærlighed, at beskytte de uskyldige mod dem, ved at udrydde dem fra lejrene, og sende dem retur ?
Ved du i det hele taget hvad næstekærlighed går ud på. Jeg tvivler.
Hvordan vil du bære dig ad med at udrydde dem fra lejrene?
Næstekærlighed kan ikke være, at du ikke engang vil hjælpe små børn i den yderste nød
Citat fra: anti-rød. efter December 27, 2017, 09:44:12 amVed du i det hele taget hvad næstekærlighed går ud på. Jeg tvivler.Mon ikke paven ved lige så meget om næstekærlighed, som du gør. Du tror, at næstekærlighed er at elske dem - som man ville elske alligevel, selvom man ikke var kristen.Næstekærlighed kan ikke være, at du ikke engang vil hjælpe små børn i den yderste nød.