Forfatter Emne: Er nazifobi fanatisme?  (Læst 1947 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Er nazifobi fanatisme?
« Dato: December 25, 2017, 08:02:12 pm »
Der er nok højst 200-300 nazister i Danmark, hvoraf 99,9% af dem bare sætter klistermærker op, deler flyveblade ud og skriver på internettet. Men der er stadigvæk rigtig mange der GYSER omkring de mange ''nynazister'' i Danmark.

Fanatisme, fra fransk fanatique eller latin fanaticus "drevet til vanvid" - er en følelse af at blive fyldt af en usædvanlig stor iver, her specielt af ekstreme politiske årsager.

Meget tyder på, at nazifobi i det mindste er beslægtet med fanatisme, fordi mange bliver fyldt med en usædvanlig stor iver i tråde, der handler om nazisme - sammenlignet med andre tråde. Ellers så trækker de nazikortet i tråde der ikke har noget med nazisme at gøre, fordi de ser nazister alle steder.

Er det virkelig en stor trussel at der er nogle få nazister der sætter klistermærker op i Danmark? Eller er nazifoberne bare fanatikere?

https://www.nordfront.dk/category/kamprapporter/ det kan jeg godt se er en stor trussel for Danmark. Især i forhold til de rigtig mange shariatilhængere her https://www.youtube.com/watch?v=1NEe26oAg-c
« Senest Redigeret: December 25, 2017, 09:40:08 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Er nazifobi fanatisme?
« Svar #1 Dato: December 25, 2017, 09:02:34 pm »
Uanset at jeg mener, at nogle af terrorangrebene som tilskrives muslimerne ER false flag operationer, så ændrer det ikke ved, at Islam er til fare for vort demokrati. Og der er i mit sind ingen tvivl om, at frygten for Islam er langt mere velbegrundet end frygten for nazismen. Islam ER fascisme - også langt værre end den oprindelige nazisme. Og der er langt langt flere islamister end der er nazister både her i Danmark og i Europa generelt.

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 25, 2017, 09:39:41 pm »
Du kan sikkert godt regne ud hvem dette indlæg er mest henvendt til. Indlægget minder meget om et andet nyt indlæg her...
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: December 25, 2017, 09:47:55 pm »
Du kan sikkert godt regne ud hvem dette indlæg er mest henvendt til. Indlægget minder meget om et andet nyt indlæg her...

Ja, jeg så nok, at Anklageren skrev et indlæg for et par dage siden, hvor han stillede spørgsmålet om, hvad der er mest interessant. Islamismen eller Islamofobien.

Så stiller du nu spørgsmålet, hvad der er mest interessant. Ny-nazismen/nazismen eller nazifobien.

Og mit svar er, at Islamismen er en langt mere reel fare end nazismen. Men det er Anklageren måske uenig i.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 25, 2017, 09:49:44 pm »
Det er tydeligt, at Licensnægteren kalder det fanatisme at være modstander af, at nazisterne har kastet Europa ud i ufattelige lidelser med millioner og atter millioner døde.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 25, 2017, 09:53:11 pm »
Det er tydeligt, at Licensnægteren kalder det fanatisme at være modstander af, at nazisterne har kastet Europa ud i ufattelige lidelser med millioner og atter millioner døde.

''Det er tydeligt, at Anklageren kalder det fanatisme at være modstander af, at islamisterne og islam har kastet verdenen ud i ufattelige lidelser med millioner og atter millioner døde.''

Men du GYSER over at der er 200-300 nazister der sætter klistermærker op og deler flyveblade ud på internettet? Det er tydligt at se at du er besat af nazismen og at din nazifobi er meget tydlig. I kan selv læse kampreporterne i den eneste nazistiske bevægelse i Danmark og så se om det er noget man behøver at GYSE over. Især i forhold til hvad de lav-iq ikke-vestlige har gjort i Danmark

Er det sandt eller falsk at du er lidt fanatisk overfor nazismen ligesom dem du beskylder for at være fanatisk overfor islam?
« Senest Redigeret: December 25, 2017, 09:59:43 pm af Licensnægteren »

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 25, 2017, 09:57:19 pm »

Hvad med alle de krige startet af NWO-globalisterne som var startet af nykonsevative i USA? Socialdemokraterne stemte også for både Irakkrigen, Afganistankrigen og Syrienkrigen som også har kostet rigtig mange menneskeliv.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
Lyver du?
« Svar #7 Dato: December 25, 2017, 10:00:38 pm »

''Det er tydeligt, at Anklageren kalder det fanatisme at være modstander af, at islamisterne og islam har kastet verdenen ud i ufattelige lidelser med millioner og atter millioner døde.''

Så må du lige give de undrende læsere nogen kontante årstal for, hvornår de millioner og atter millioner europæere døde?

Desuden handler tråden vistnok om nazisme.

« Senest Redigeret: December 25, 2017, 10:03:21 pm af Anklageren »

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 25, 2017, 10:05:24 pm »
Jeg nævnte verdenen. Men ser man på hvor mange AQ/ISIS/ANF/Osv har dræbt i Syrien, Irak, Afganistan og andre steder så er jeg overbevist om at vi kommer op på flere millioner døde. Men det store spørgsmål er nu hvor du elsker at trække nazikortet og fordi hvad jeg har set så virker du meget fanatisk overfor nazismen, så er du nazifob. Fordi det er en unaturlig ting at være bange for at 200-300 nazister deler flyveblade ud og sætter klistermærker op. Bliver du bange og GYSER hvis en nazist sætter et klistermærke op tæt på dig?
« Senest Redigeret: December 25, 2017, 10:12:14 pm af Licensnægteren »

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 25, 2017, 10:50:22 pm »

Ja, det gjorde for en del år siden. Nu handler indlægget om de ganske få nynazister, der er. Jeg mener ikke de er noget videre problem. De kaster ikke meget væsen af sig og de er ikke særlig talstærke. Jeg ser ingen grund til at man skal frygte dem overhovedet som det er nu, nok nærmere ryste lidt på hovedet, grine af dem og så komme videre.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 25, 2017, 10:55:40 pm »
Jeg er vokset op i skyggen af 2. verdenskrig, og El_Nino kan huske krigen.

For os er det ikke en pissekonkurrence, og der er hverken død flere eller færre under nazismens åg på grund af - hvad nogen helt andre har gjort i nogen andre tidsaldre.

Holocaust er noget af det, som jeg har imod nazismen, og jeg mener at kunne føre bevis for at nationalisme fører til krig.

Desuden mener jeg ikke, at nazisternes racebegreb hviler på et intelligent grundlag.

Hitler var storslem. I kapitel 11. Folk og race i Mein Kampf skriver Hitler:

"Således vandrer menneskene rundt i naturens have, bilder sig ind at kende og vide næsten alt og går dog, på enkelte undtagelser nær, som blinde forbi en af de mest iøjnefaldende grundsætninger for dens virke: at samtlige levende væsener på jorden slutter sig hver til sin art.
Selv den mest overfladiske betragtning viser som et næsten jernhårdt princip for alle de forskellige udtryksformer for naturens livsvilje dens artsbegrænsede forplantningsform. Ethvert dyr parrer sig kun med et af samme slags. Mejse går til mejse, finke til finke, markmus til markmus, ulv til ulvinde osv."

...

Endvidere: "Det er kun alt for naturligt:
Enhver krydsning mellem to ikke lige højtstående væsener resulterer i en mellemting mellem de to forældre. Det vil altså sige: afkommet kommer til at stå på et højere niveau end den racemæssigt laverestående halvdel af forældreparret, men ikke så højt som den højeststående. Følgelig vil dette afkom senere hen bukke under i kampen mod de højeststående. En sådan parring strider mod naturens vilje til avlens forbedring. Forudsætningen derfor ligger ikke i at forbinde det højeste og det laveste, men i at det første ubetinget sejrer. Den stærkeste skal herske og ikke smelte sammen med den svage, så at den derved ofrer sin egen storhed. Kun den fødte svækling opfatter dette som grusomhed, thi han er jo også kun et svagt og indskrænket menneske; men hvis denne lov ikke er herskende, ville enhver forbedring af organiske levende væsener være utænkelig.

Følgen af denne i naturen almengyldige trang til racerenhed er ikke blot den skarpe afgræsning af de enkelte racer udadtil, men også deres ensartede væsen indadtil. Ræven er altid ræv, gåsen altid gås, tigeren en tiger osv., og forskellen kan højst ligge i et forskelligt mål af kraft, klogskab, behændighed, udholdenhed osv. hos de enkelte eksemplarer. Man vil derimod aldrig finde en ræv, som ifølge sit indre sindelag nærer humane følelser over for en gås, ligesom der ikke findes nogen kat med venlige tilbøjeligheder for mus."

I Hitlers forvirrede hjerne blander han altså arter sammen med racer, selvom arten betegner de egenskaber som individerne er fælles om, og racen betegner forskellene.

Jeg ville i ethvert tilfælde huske det længere, hvis jeg så en gås parre sig med en ræv - end hvis jeg så en stor stærk hanhund parre sig med en lille svag tæve.

Teksten er meget længere, men jeg springer ned til:

"Resultatet af enhver racekrydsning er altså ganske kort udtryk følgende:
a)   sænkning af den højere races niveau,
b)   legemlig og åndelig tilbagegang og dermed begyndelsen til en langsomt, men sikkert fremadskridende hensygnen.
At hidføre en sådan udvikling vil sige det samme som at synde mod den evige skabers vilje."

Det er noget forvirret vås, for i naturen parrer den stærkeste han sig med ALLE de hunner af den samme art, som hannen kan komme af sted med at parre sig med - så de stærkeste individer blander helt systematisk gener med de svageste individer, og det er på den måde, arterne bliver stærkere.

Hos mange arter er det så udtalt, at de stærkeste hanner holder haremmer, hvor f.eks. den stærkeste kronhjort kæmper sig frem til retten til at parre sig med ALLE hunnerne i området - og den skelner på ingen måde mellem, om disse hunner er stærke eller svage.

Hvis der udvikler sig en ny race, så skyldes det i naturen, at en gruppe individer bliver forhindret i at parre sig med hele bestanden (som f.eks. ved at de bliver isoleret på en ø, adskilt af en høj bjergkæde eller en ørken.)

Hvordan kan en så uoplyst - subsidiært meget dum person - som Hitler - dog forføre en hel nation?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 25, 2017, 11:01:47 pm »

Ja, det gjorde for en del år siden. Nu handler indlægget om de ganske få nynazister, der er. Jeg mener ikke de er noget videre problem. De kaster ikke meget væsen af sig og de er ikke særlig talstærke. Jeg ser ingen grund til at man skal frygte dem overhovedet som det er nu, nok nærmere ryste lidt på hovedet, grine af dem og så komme videre.

Jeg frygter dem da ikke, og har aldrig givet udtryk for, at jeg gør det - og har tværtimod kaldt dem for Tordenskjolds soldater og lignende, og påstået, at de ikke bliver valgt ind.

Jeg lever i nuet, og kan ikke spå. Derfor ser jeg heller ikke en fremtid for mig, hvor nazisterne er kommet til magten.

Når jeg ikke tror, at nazisterne kommer til magten, så kan jeg heller ikke have udviklet en fobi - som forudsætter, at der er noget, som jeg er bange for.

Jeg er nogenlunde tilfreds med verden, som den er nu. Meget var værre, da jeg var dreng.

- men tråden er oprettet til mig.

« Senest Redigeret: December 25, 2017, 11:24:14 pm af Anklageren »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Er nazifobi fanatisme?
« Svar #12 Dato: December 25, 2017, 11:17:20 pm »

Så må du lige give de undrende læsere nogen kontante årstal for, hvornår de millioner og atter millioner europæere døde?

Desuden handler tråden vistnok om nazisme.

Nej, - tråden handler ikke om nazisme, men om nazifoberne, de interne landsforræddere, og deres GYSE kampagne, der ignorerer og prøver at nedtone at truslen mod frihed og demokrati fra islam i dag er tusind gange større en truslen fra et par forkølede nazister.

Men der er ingen tvivl om at det er den massive muslimske invasion og dens følger, der har fået mere eller mindre halv nazistiske grupper som gyldent daggry og andre til at springe frem og få fremgang i disse tider i hele Europa, og de vil sandsynligvis kun få endnu større fremgang de kommende år og til sidst munde ud i borgerkrigslignende konfrontationer, begyndende i sydeuropa og bredende sig nordpå.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at stille et, foreløbig teoretisk, spørgsmål til alle debatdeltagerne her

Hvis i nu skulle vælge side, og vælge hvilket samfund i ville leve i, - islamisternes eller nazisternes, - demokratiet var definitivt tabt, knald eller fald, der var ingen tredie udvej, ingen steder at flygte hen, hvilken (af to onder) ville i så trods alt vælge (og hvorfor) ?

« Senest Redigeret: December 25, 2017, 11:20:48 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
    • Vis profil
Er du ved at skrive et teaterstykke?
« Svar #13 Dato: December 25, 2017, 11:28:24 pm »
Når jeg ikke tror, at nazisterne kommer til magten, så kan jeg heller ikke have udviklet en fobi - som forudsætter, at der er noget, som jeg er bange for.

Det gør en ret stor forskel, om man tror på, at nazisterne får noget at skulle have sagt - ikke sandt    :smile1:

Det er en ommer.

Desuden er det meget svagt, at du ikke engang kan debattere nazifobi - uden at det også handler om islam  :tatice_03:

Det viser bare meget om, hvor fanatisk du er.

Nej, - tråden handler ikke om nazisme, men om nazifoberne, de interne landsforræddere, og deres GYSE kampagne, der ignorerer og prøver at nedtone at truslen mod frihed og demokrati fra islam i dag er tusind gange større en truslen fra et par forkølede nazister.

Men der er ingen tvivl om at det er den massive muslimske invasion og dens følger, der har fået mere eller mindre halv nazistiske grupper som gyldent daggry og andre til at springe frem og få fremgang i disse tider i hele Europa, og de vil sandsynligvis kun få endnu større fremgang de kommende år og til sidst munde ud i borgerkrigslignende konfrontationer, begyndende i sydeuropa og bredende sig nordpå.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at stille et, foreløbig teoretisk, spørgsmål til alle debatdeltagerne her

Hvis i nu skulle vælge side, og vælge hvilket samfund i ville leve i, - islamisternes eller nazisternes, - demokratiet var definitivt tabt, knald eller fald, der var ingen tredie udvej, ingen steder at flygte hen, hvilken (af to onder) ville i så trods alt vælge (og hvorfor) ?

« Senest Redigeret: December 25, 2017, 11:47:39 pm af Anklageren »

• Hyper medlem
  • Activity:
    21%
    • Vis profil
GYYYYYYYYYYSSSSSSS
« Svar #14 Dato: December 25, 2017, 11:28:49 pm »
Jeg er vokset op i skyggen af 2. verdenskrig, og El_Nino kan huske krigen.

For os er det ikke en pissekonkurrence, og der er hverken død flere eller færre under nazismens åg på grund af - hvad nogen helt andre har gjort i nogen andre tidsaldre.

Holocaust er noget af det, som jeg har imod nazismen, og jeg mener at kunne føre bevis for at nationalisme fører til krig.

Desuden mener jeg ikke, at nazisternes racebegreb hviler på et intelligent grundlag.

Hitler var storslem. I kapitel 11. Folk og race i Mein Kampf skriver Hitler:

"Således vandrer menneskene rundt i naturens have, bilder sig ind at kende og vide næsten alt og går dog, på enkelte undtagelser nær, som blinde forbi en af de mest iøjnefaldende grundsætninger for dens virke: at samtlige levende væsener på jorden slutter sig hver til sin art.
Selv den mest overfladiske betragtning viser som et næsten jernhårdt princip for alle de forskellige udtryksformer for naturens livsvilje dens artsbegrænsede forplantningsform. Ethvert dyr parrer sig kun med et af samme slags. Mejse går til mejse, finke til finke, markmus til markmus, ulv til ulvinde osv."

...

Endvidere: "Det er kun alt for naturligt:
Enhver krydsning mellem to ikke lige højtstående væsener resulterer i en mellemting mellem de to forældre. Det vil altså sige: afkommet kommer til at stå på et højere niveau end den racemæssigt laverestående halvdel af forældreparret, men ikke så højt som den højeststående. Følgelig vil dette afkom senere hen bukke under i kampen mod de højeststående. En sådan parring strider mod naturens vilje til avlens forbedring. Forudsætningen derfor ligger ikke i at forbinde det højeste og det laveste, men i at det første ubetinget sejrer. Den stærkeste skal herske og ikke smelte sammen med den svage, så at den derved ofrer sin egen storhed. Kun den fødte svækling opfatter dette som grusomhed, thi han er jo også kun et svagt og indskrænket menneske; men hvis denne lov ikke er herskende, ville enhver forbedring af organiske levende væsener være utænkelig.

Følgen af denne i naturen almengyldige trang til racerenhed er ikke blot den skarpe afgræsning af de enkelte racer udadtil, men også deres ensartede væsen indadtil. Ræven er altid ræv, gåsen altid gås, tigeren en tiger osv., og forskellen kan højst ligge i et forskelligt mål af kraft, klogskab, behændighed, udholdenhed osv. hos de enkelte eksemplarer. Man vil derimod aldrig finde en ræv, som ifølge sit indre sindelag nærer humane følelser over for en gås, ligesom der ikke findes nogen kat med venlige tilbøjeligheder for mus."

I Hitlers forvirrede hjerne blander han altså arter sammen med racer, selvom arten betegner de egenskaber som individerne er fælles om, og racen betegner forskellene.

Jeg ville i ethvert tilfælde huske det længere, hvis jeg så en gås parre sig med en ræv - end hvis jeg så en stor stærk hanhund parre sig med en lille svag tæve.

Teksten er meget længere, men jeg springer ned til:

"Resultatet af enhver racekrydsning er altså ganske kort udtryk følgende:
a)   sænkning af den højere races niveau,
b)   legemlig og åndelig tilbagegang og dermed begyndelsen til en langsomt, men sikkert fremadskridende hensygnen.
At hidføre en sådan udvikling vil sige det samme som at synde mod den evige skabers vilje."

Det er noget forvirret vås, for i naturen parrer den stærkeste han sig med ALLE de hunner af den samme art, som hannen kan komme af sted med at parre sig med - så de stærkeste individer blander helt systematisk gener med de svageste individer, og det er på den måde, arterne bliver stærkere.

Hos mange arter er det så udtalt, at de stærkeste hanner holder haremmer, hvor f.eks. den stærkeste kronhjort kæmper sig frem til retten til at parre sig med ALLE hunnerne i området - og den skelner på ingen måde mellem, om disse hunner er stærke eller svage.

Hvis der udvikler sig en ny race, så skyldes det i naturen, at en gruppe individer bliver forhindret i at parre sig med hele bestanden (som f.eks. ved at de bliver isoleret på en ø, adskilt af en høj bjergkæde eller en ørken.)

Hvordan kan en så uoplyst - subsidiært meget dum person - som Hitler - dog forføre en hel nation?

Fotoet er taget i Bergen-Belsen efter at britiske tropper befriede lejren. Da selv holocausttroende kilder ikke påstår at der var massegasninger i denne lejr  https://www.thestar.com/news/2007/09/20/bergenbelsen_death_camp_did_not_have_gas_chambers.html så er det et rigtigt dårligt foto at bruge. USSR og USA havde også lejre hvor der døde mange af sult og tyfus.

http://www.whale.to/b/holocaust_prop_p.html

''Holocaust er noget af det, som jeg har imod nazismen, og jeg mener at kunne føre bevis for at nationalisme fører til krig.''
Da tråden ikke handler om holoGYSET (som er meget vigtig for GYSEindustrien men det er til en anden tråd) så kan jeg fortælle at nationalister har startet mange færre krige end neocons og NWO-globalisterne. Man kan også sige at nazisme er overtro som du mener at iSLAM er (det er rigtigt nok) og at det ikke har noget med politik at gøre. Nationalister i dag er modstander af krig imens Socialdemokraterne har stemt for 3 krige i de seneste 20. Men du beskylder stadigvæk nationalismen for at være krigssyg.