Forfatter Emne: Nu skal jeg nok sørge for, der bliver lagt mærke til de konstante løgne om mig  (Læst 1825 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Hvordan er dit menneskesyn?
« Svar #30 Dato: December 22, 2017, 11:14:25 am »
Jeg mener, at mennesket bliver født med nogen sociale egenskaber.

Har jeg givet

Citér
Mener du, at mennesket bliver født ondt, og at det derfor er nødvendigt at tugte det lille menneske?

Hvor har jeg skrevet det? En lille nyfødt muslim der bliver adopteret til en dansk familie, bliver som os. Men vokser samme barn op hos sine muslimske forældre, lærer han at tæve sin lillesøster fra 6-årsalderen. At rapse fra han er tolv og når han er er 14, er "kneppe" det mest benyttede ord i hans ordforråd. Under hele opvæksten bliver han lært at islamisk ære er noget der skal håndhæves.

Jeg forstår ikke helt dine svar.

Jeg spørger om du mener, at mennesket bliver født ondt, og at det er nødvendigt at tugte det lille menneske for at lede det ind på den rigtige sti - fordi jeg ikke ved det. Så er det da underligt at svare på mit spørgsmål ved at stille et nyt spørgsmål.

Så skrev jeg, at jeg mener, at mennesket bliver født med nogen sociale egenskaber. Dertil bemærker du: "Har jeg givet" - og det lyder underligt.

Hvis mennesket bliver født med nogen sociale egenskaber, så er det selvfølgelig noget medfødt og ikke noget, som man får gennem opdragelse. Det giver gode muligheder for forældrene, og jeg er også meget stolt over den måde, mine børn har klaret sig på indtil videre.

Det modsiger du ved at skrive: "En lille nyfødt muslim der bliver adopteret til en dansk familie, bliver som os. Men vokser samme barn op hos sine muslimske forældre, lærer han at tæve sin lillesøster fra 6-årsalderen. At rapse fra han er tolv og når han er er 14, er "kneppe" det mest benyttede ord i hans ordforråd. Under hele opvæksten bliver han lært at islamisk ære er noget der skal håndhæves."

Nok om de kedsommelige evindelige gentagelser og tilbage til emnet. Jeg kan forstå på det hele, at dit menneskesyn går ud på, at du betragter den nyfødte som en tabula rasa - og det gør jeg ikke.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.8%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: December 27, 2017, 07:44:18 am »
Jeg kan forstå på det hele, at dit menneskesyn går ud på, at du betragter den nyfødte som en tabula rasa - og det gør jeg ikke.

Jeg er ikke stærk i sådan noget, men mennesket har været et flokdyr gennem hele dets evolution over millioner af år. Det ville være logisk at den evolution begunstiger sociale egenskaber gennem arven.

Men jeg forstår ikke hvor du vil hen? Er det mon en arvelig egenskab at være muslim? Eller er det noget man bliver gennem opdragelsen?

Du kan få en ide om hvordan de får djævelskaben ind i knolden på dem, i Tigermandens indlæg her:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3035.0

Og sådan skal kællingerne have det i islam.

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-02-23-21-aarige-merva-blev-tvangsgift-og-taesket-til-ufrivillig-abort

Udøvet af 299 brødre, fætre og onkler.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: December 27, 2017, 03:36:55 pm »
Der er ikke meget, der interesserer mig mindre end indholdet af Tigermandens trollerier

Det er fantasifostre

Man er først og fremmest menneske, som har nogen biologiske forudsætninger - og oven på det - er der et tyndt lag fernis af kultur herunder religion.

Nogen er ganske vist fremmedgjorte - så vi har høje selvmordrater - men det beviser bare, at mennesker ikke slipper godt fra at fornægte sin natur.

Nu håber jeg på, at du tager det alvorligt, og ikke benytter lejligheden til at ride nogen kæpheste.

Jeg kan forstå på det hele, at dit menneskesyn går ud på, at du betragter den nyfødte som en tabula rasa - og det gør jeg ikke.

Jeg er ikke stærk i sådan noget, men mennesket har været et flokdyr gennem hele dets evolution over millioner af år. Det ville være logisk at den evolution begunstiger sociale egenskaber gennem arven.

Men jeg forstår ikke hvor du vil hen? Er det mon en arvelig egenskab at være muslim? Eller er det noget man bliver gennem opdragelsen?

Du kan få en ide om hvordan de får djævelskaben ind i knolden på dem, i Tigermandens indlæg her:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=3035.0

Og sådan skal kællingerne have det i islam.

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2016-02-23-21-aarige-merva-blev-tvangsgift-og-taesket-til-ufrivillig-abort

Udøvet af 299 brødre, fætre og onkler.
« Senest Redigeret: December 27, 2017, 03:48:39 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor