Forfatter Emne: Bitcoin?  (Læst 961 gange)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.8%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Bitcoin?
« Svar #30 Dato: December 19, 2017, 09:51:32 am »
Jeg vil forsøge, om jeg kan huske dine kommentarer, den dag bitcoins bliver mere eller mindre værdiløse på grund af spekulation.

Phil skal være finansminister i Anti-rød-land. Sikke et slaraffenland. Ingen skal nogensinde arbejde mere, men det meste af livet forgår under Sydens sol. Financieret af værdistigninger på Bitcoins.

Ta dog for f..... og læs hvad folk skriver. Jeg har hele tiden sagt at investering i bitcoin er som at købe en lodseddel.

Bitcoin er en sving-valuta, - nogle mennesker har tjent millioner på stigningen og om nogen tid vil andre mennesker tabe millioner på et næsten lige så voldsomt kursfald, - derefter stiger den lige så vildt igen o.s.v. - efterfulgt af et nyt fald. Men jeg tror aldrig den bliver helt værdiløs før den dag internettet bliver lukket ned. Internettet og nyhedsstrømmen vil jo være det første der ryger hvis der kommer en ny verdenskrig.

I øvrigt syntes jeg "debatten" her er ved at være temmelig værdiløs, - det virker mere som om folk bare leder efter nogen at skændes med end en egentlig fornuftig og givende debat der kan bruges til noget.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: December 22, 2017, 11:03:51 am »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: December 23, 2017, 07:13:58 pm »
Er boblen ved at briste nu?

Det ser det meget ud til til Torsken. faldet fortsætter, og alene i dag er e-valutaens værdi faldet med 14 procent.

Det kan ikke være en valuta, som er egnet til lyssky handler, når man ikke aner, hvad den er værd samme aften.

Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Offline PU (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #33 Dato: December 25, 2017, 02:22:00 pm »
Sælg, sælg sælg!!
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.