Hvorfor ønsker du at der er muslimer i Danmark? Alle de nationalsindede brugere her (og Carlo sjovt nok også) har kommet med mange gode grunde til at de skal smides ud af landet, imens har du ikke kommet med nogen gode grunde til at muslimerne skal blive i landet. Er det fordi du godt ved at det er en tabersag?
Jeg går ind for en politik hvor korandyrkerne bliver smidt ud af Danmark. Det er jeg ikke alene om, men det virker som om at du går ind for en politik hvor korandyrkerne skal blive i Danmark.
Hvorfor ønsker du at der er muslimer i Danmark? Alle de nationalsindede brugere her (og Carlo sjovt nok også) har kommet med mange gode grunde til at de skal smides ud af landet,.............
..................... imens har du ikke kommet med nogen gode grunde til at muslimerne skal blive i landet.
Hvordan går det til, at Carlo kan absorbere ændringer i danskernes fertilitet uden problemer - men ikke at muslimers fertilitet er ændret - og hvad er det for nogen mekanismer i hjernen, som bestemmer forskellen?
Min holdning om muslimernes fertillitet, får jeg ved at se ud i den store verden. Hvor der er islam er der overbefolkning. Så simpelt er det. Hvorfor skulle de lige pludselig holde op med at opformere sig?
Hvor der er islam er der overbefolkning. Så simpelt er det.Hjernens sorteringsmekanismer er specielt interessant for filosofferVi er ved at komme på sporet af, hvad der får Carlos hjerne til at sortere typiske billeder fra, når han danner sig et billede af fertiliteten.
Den islamofobiske hjerne fungerer slet ikke sammen med naturvidenskabelige metoderBegrundelse:Den naturvidenskabelige hjerne vil forsøge at indsamle data, for at belyse fertilitetsudviklingen.Det betyder først og fremmest, at den naturvidenskabelige hjerne vil se på udviklingen i børnefødsler og på dødsraten for nyfødte
- Fra psykologien har vi robuste undersøgelser, der viser, at vi mennesker har en tendens til at fokusere på de fakta, der bekræfter vores politiske eller ideologiske identitet.
Jeg tror, at et verdenskort over befolkningstætheden er for "matematisk" til, at Carlos hjerne kan bruge det til noget i denne forbindelse.Det ses tydeligt på figuren, at de mest overbefolkede områder i verden er Europa og det sydlige Asien øst for Iran
Blandt de store lande er Tyskland, Italien, Pakistan, Indien og Kina de mest overbefolkede.
Matematik - og at tælle en, to, tre osv. - fungerer bare dårligt i forbindelse med følelser.Kan der være noget om det?