Forfatter Emne: Er islamofobien mere interessant end islam?  (Læst 633 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Er islamofobien mere interessant end islam?
« Dato: December 22, 2017, 07:06:56 pm »
Det synes jeg, den er.

Islamofobien er meget mere interessant end en gammel ørkenreligion fra historiens barndom.

Der er ingen reel erstatning for viden

Man kan tælle hvor mange tændstikker der er i en tændstikæske, men man kan ikke diskutere det - blot tælle efter, hvis man stadig er i tvivl, når man først har talt dem.

Alligevel går islamofober i selvsving, hvor der er flere forsamlet, og konkurrerer om, hvem der kan komme med de de højeste tal for noget - som ellers for andre er faktabaseret viden ligesom antallet af tændstikker i en æske.

Den der kan nævne det højeste tal for muslimer i Danmark, de højeste udgifter til indvandrere, og flest voldtægter, får den højeste status i gruppen. "Måden" muslimerne skal smides ud på, giver også høj status. Den der kan komme med de laveste tal for, hvor mange muslimer som arbejder, er også en af de vellidte i gruppen, lige som dem der kan nævne de højeste tal for, hvor mange børn, som kommer ud af en muslimsk livmoder. Børn burde man ellers let kunne tælle.

Omvendt skal dem der kommer med for små tal forfølges.

Hvad er det, der får nogen til at opføre sig på den måde?

Jeg ved godt, at dette vil blive tiet ihjel, for der er ingen islamofober, som selv har en logisk forklaring på den underlige adfærd - men nu får det da lov til kunne ses et par timer  :smile1:

« Senest Redigeret: December 22, 2017, 07:15:18 pm af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    59%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Er islamofobien mere interessant end islam?
« Svar #1 Dato: December 22, 2017, 07:12:19 pm »
Hvorfor ønsker du at der er muslimer i Danmark? Alle de nationalsindede brugere her (og Carlo sjovt nok også) har kommet med mange gode grunde til at de skal smides ud af landet, imens har du ikke kommet med nogen gode grunde til at muslimerne skal blive i landet. Er det fordi du godt ved at det er en tabersag?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 22, 2017, 07:17:39 pm »
Hvorfor ønsker du at der er muslimer i Danmark? Alle de nationalsindede brugere her (og Carlo sjovt nok også) har kommet med mange gode grunde til at de skal smides ud af landet, imens har du ikke kommet med nogen gode grunde til at muslimerne skal blive i landet. Er det fordi du godt ved at det er en tabersag?

Jeg er ikke muslim, jeg bliver heller aldrig muslim, så jeg ønsker selvfølgelig ikke, at der skal være muslimer i Danmark.

Det underlige er, at du tror, det er noget, som jeg bestemmer. Jeg forstår dig derfor slet ikke.

Muslimerne er i Danmark, og intet tyder på, at de alle sammen vil blive smidt ud. Det kan ingen af os to ændre.

Nogen fantaserer meget om verden ligesom dem, der har en usynlig ven - og man har selvfølgelig lov til at drømme - hvis man vil lade være med at ville tvinge andre ind i en drømmeverden.

« Senest Redigeret: December 22, 2017, 07:27:28 pm af Anklageren »

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    59%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 22, 2017, 07:27:43 pm »
Jeg går ind for en politik hvor korandyrkerne bliver smidt ud af Danmark. Det er jeg ikke alene om, men det virker som om at du går ind for en politik hvor korandyrkerne skal blive i Danmark.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Der er ingen reel erstatning for viden
« Svar #4 Dato: December 22, 2017, 07:52:59 pm »
Jeg går ind for en politik hvor korandyrkerne bliver smidt ud af Danmark. Det er jeg ikke alene om, men det virker som om at du går ind for en politik hvor korandyrkerne skal blive i Danmark.

Jeg ved godt, at Tordenskjolds soldater stormer frem, men så længe ingen af Tordenskjolds soldater stormer i retning af Folketinget, så vil jeg blive ved med at kalde det for en drøm.

Danskerne ønsker ikke at smide indvandrere ud, som har været her længe, og som måske er født her - hvis de er lovlydige, og gør hvad de skal.

Det er ikke frugtbart at ville en politik, som befolkningen ikke vil - og så angribe alle dem, som ikke er enige med én selv.

Så simpelt er det. Man bør vælge sine kampe med omhu - og undgå dem man med sikkerhed taber. Det er da frustrerende at sætte hundreder af timer af til at ville opbygge et parti - og så bide skuffelsen i sig, når det bliver opløst igen.

Hvis man havde taget ud at fiske i stedet for, så ville der være lige mange muslimer - og man havde haft meget mere kvalitetstid.

Det er realistisk at ville begrænse indvandringen i fremtiden, så det er et bedre politisk mål at have, da det muligvis vil bære frugt.

« Senest Redigeret: December 22, 2017, 10:27:39 pm af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.4%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 23, 2017, 02:55:48 am »
Hvorfor ønsker du at der er muslimer i Danmark? Alle de nationalsindede brugere her (og Carlo sjovt nok også) har kommet med mange gode grunde til at de skal smides ud af landet,.............

Nej, jeg mener de skal smides ud af universet.

Citér
..................... imens har du ikke kommet med nogen gode grunde til at muslimerne skal blive i landet.

Som jeg har skrevet til Anti-rød og andre, tidligere. Den eneste måde at få dem ud på, er at gøre dem helvede endnu mere hedt end det er i deres hjemlande. Myanmar har vist vejen for hvordan det skal gøres.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Et af de mest interessante forhold ved islamofober
« Svar #6 Dato: December 23, 2017, 03:32:34 am »
- Fra psykologien har vi robuste undersøgelser, der viser, at vi mennesker har en tendens til at fokusere på de fakta, der bekræfter vores politiske eller ideologiske identitet.

Så hvis vi på forhånd er modstandere af fx islam, frasorterer vi de fakta, som fremhæver positive aspekter ved islam.

Enhver kan iagttage det sjove fænomen i debatter. Carlo er typisk. Han ved godt, at danskernes fertilitet er ændret, og der er ingen problemer i det - men han er ude af stand til at absorbere at indvandrernes fertilitet også er ændret. Noget lignende vedrørende vedvarende energi, hvor Carlo f.eks. er ude af stand til at absorbere ændringer i udgifterne til at producere en kilowattime elektricitet med vindmøller.

Debatten om sådan noget som indvandreres fertilitet kører derfor stadig med 30-40 år gamle tal - ja man skal ligefrem være meget robust, hvis man drister sig til at fokusere på fakta i debatter.

Er det ikke bare et sjovt fænomen ved islamofoberne?

Interessant for filosoffer

Hvordan går det til, at Carlo kan absorbere ændringer i danskernes fertilitet uden problemer - men ikke at muslimers fertilitet er ændret - og hvad er det for nogen mekanismer i hjernen, som bestemmer forskellen?

Carlo er altså ikke værre end så mange andre - eller forskellig på det punkt. Det er bare et eksempel.

For Carlo er langtfra den eneste

Det gælder ikke kun vedrørende islam, og nu starter der et nyt forskningsprojekt ved Københavns Universitet, som skal forklare den modstand i befolkningen, som lovende nye gen-teknologier ofte bliver mødt med, når de bliver præsenteret for offentligheden.

https://www.dr.dk/nyheder/viden/teknologi/folkelig-teknologi-modstand-skal-undersoeges-af-filosoffer

« Senest Redigeret: December 23, 2017, 03:56:52 am af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.4%
    • Vis profil
Sv: Et af de mest interessante forhold ved islamofober
« Svar #7 Dato: December 23, 2017, 06:40:40 am »
Hvordan går det til, at Carlo kan absorbere ændringer i danskernes fertilitet uden problemer - men ikke at muslimers fertilitet er ændret - og hvad er det for nogen mekanismer i hjernen, som bestemmer forskellen?

Min holdning om muslimernes fertillitet, får jeg ved at se ud i den store verden. Hvor der er islam er der overbefolkning. Så simpelt er det. Hvorfor skulle de lige pludselig holde op med at opformere sig?

Deres opformering skyldes ikke kun overfertillitet, men også deres krav om at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke muslimsk mand. Mens mændene godt må få fat i lyse, frie kvinder for at besvangre dem med muslimsk afkom.

Hende med de ti børn, med en masse arabiske mænd. Uha, hun tæller ikke engang med i statistikken. Hendes døtre skal giftes med en muslim, helst hentet fra et muslimsk land og hendes sønner skulle, ideelt set, have vantroende kvinder til at besvangre med nye, små muslimer. Jeg er en gammel mand, men gyser lidt ved, hvad det kan nå at blive til i år 2050. Tjuhej hvor det går med islamiseringen.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Kan matematik være følelsesladet?
« Svar #8 Dato: December 23, 2017, 11:55:54 am »
Min holdning om muslimernes fertillitet, får jeg ved at se ud i den store verden. Hvor der er islam er der overbefolkning. Så simpelt er det. Hvorfor skulle de lige pludselig holde op med at opformere sig?

- Fra psykologien har vi robuste undersøgelser, der viser, at vi mennesker har en tendens til at fokusere på de fakta, der bekræfter vores politiske eller ideologiske identitet.

Hvor der er islam er der overbefolkning. Så simpelt er det.

Hjernens sorteringsmekanismer er specielt interessant for filosoffer

Vi er ved at komme på sporet af, hvad der får Carlos hjerne til at sortere typiske billeder fra, når han danner sig et billede af fertiliteten.

Carlo siger selv, at han har et billede inde i hjernen af - at hvor der er muslimer, er der overbefolkning.

Jeg tror, at et verdenskort over befolkningstætheden er for "matematisk" til, at Carlos hjerne kan bruge det til noget i denne forbindelse.

Det ses tydeligt på figuren, at de mest overbefolkede områder i verden er Europa og det sydlige Asien øst for Iran

Blandt de store lande er Tyskland, Italien, Pakistan, Indien og Kina de mest overbefolkede.

Her er den islamofobiske hjerne fuldt ud i stand til at sortere Tyskland, Italien, Indien og Kina fra - og kun fokusere på Pakistan - når den danner sig et helhedsindtryk.

Matematik - og at tælle en, to, tre osv. - fungerer bare dårligt i forbindelse med følelser.

Kan der være noget om det?

« Senest Redigeret: December 23, 2017, 12:45:15 pm af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.4%
    • Vis profil
Sv: Kan matematik være følelsesladet?
« Svar #9 Dato: December 23, 2017, 01:01:25 pm »
Hvor der er islam er der overbefolkning. Så simpelt er det.

Hjernens sorteringsmekanismer er specielt interessant for filosoffer

Vi er ved at komme på sporet af, hvad der får Carlos hjerne til at sortere typiske billeder fra, når han danner sig et billede af fertiliteten.

OK, så ny formulering. I den islamiske verden er der enten overbefolkning eller tørt sand. Der er vild kamp om hver eneste milimeter dyrkbar jord. Ægypten ser tyndt befolket ud, men hele befolkningen er koncentreret på et areal på størrelse med Danmark.

Hinduerne trænger også til at blive tyndet ud. Især yngre kvinder.

Kineserne har fået stoppet befolkningstilvæksten.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Den islamofobiske hjerne - børnefødsler, følelser og matematikken
« Svar #10 Dato: December 23, 2017, 02:33:55 pm »

Carlos hjerne tænker på den måde - at hvis der er mange med et tog - så må deres døtre nødvendigvis føde lige så mange børn, som deres mødre gjorde.

Det er naturligvis ikke muligt at begrunde den opfattelse ved hjælp af naturvidenskabelige metoder.

Det fører frem til vores første egentlige konklusion.

Den islamofobiske hjerne fungerer slet ikke sammen med naturvidenskabelige metoder

Begrundelse:

Den naturvidenskabelige hjerne vil forsøge at indsamle data, for at belyse fertilitetsudviklingen.

Det betyder først og fremmest, at den naturvidenskabelige hjerne vil se på udviklingen i børnefødsler og på dødsraten for nyfødte

Den naturvidenskabelige hjerne følger også udviklingen i antallet af børn på andre alderstrin.

Det er oplysninger, som den islamofobiske hjerne sorterer fra til fordel for billeder af overfyldte tog og lignende - som den samler på - og deler med andre islamofobiske hjerner.

Den naturvidenskabelige hjerne vil krydschecke oplysningerne om overlevende nyfødte med andre kilder. Det kan f.eks. være, om produktionen og salget af svangerskabsforbyggende midler som P-piller og kondomer falder sammen med fertilitetsudviklingen. Det sidste er blevet meget aktuelt i forbindelse med at undgå AIDS.

Alt sammen noget, som den islamofobiske hjerne overhovedet ikke beskæftiger sig med.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Vi har lært, at islamofobien ikke er kompatibel med naturvidenskabelig tankegang
« Svar #11 Dato: December 23, 2017, 05:34:52 pm »
Vi har nu fået lært, at islamofobisk tankegang f.eks. går ud på, at fertiliteten i muslimske lande ikke kan falde, så længe de har overfyldte tog og lignende - uafhængig af - hvor meget prævention de bruger.

Nu er vi vist færdige med islamofobers måde at frasortere videnskabelige data på - så jeg vil foreslå at vi går over til at se på, hvordan islamofober alternativt danner sig deres meninger.

Er der nogen indvendinger?

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Sv: Er islamofobien mere interessant end islam? - Nej men det hænger sammen!!
« Svar #12 Dato: December 25, 2017, 04:04:39 pm »

Postet af: Anklageren
« Dato: December 23, 2017, 05:34:52 pm »

Indsæt -:
Citér
Den islamofobiske hjerne fungerer slet ikke sammen med naturvidenskabelige metoder

Begrundelse:

Den naturvidenskabelige hjerne vil forsøge at indsamle data, for at belyse fertilitetsudviklingen.

Det betyder først og fremmest, at den naturvidenskabelige hjerne vil se på udviklingen i børnefødsler og på dødsraten for nyfødte
Ztja - jeg er nu ikke helt sikker - men jeg er sikker på at generelt KAN jeg ikke fordrage Islam, men der er (sikkert) mange muhamedanere, her i landet, som arbejder, betaler skat, og IKKE er kriminelle. . :skull: :queen: :patsak: :nhl_checking:

Citér
Jeg ved ikke om det er psykologien lige, men nok så meget nyhederne om div. overgreb på den lokale befolkning fra indvandrendes side, som danner antipati overfor denne gruppe... :super: :poke: :orc:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Islamofobisk tankegang
« Svar #13 Dato: December 26, 2017, 12:08:29 pm »
Mener du også, at Verdensbankens tal om at fertiliteten er faldet ikke kan være rigtige, hvis togene er overfyldte?

Man skulle da tro, at hvis togene var overfyldte i 1980'erne, så kan togene stadig være overfyldte, hvis befolkningen ikke er faldet - ja selv da - hvis nogen togstammer er på værksted eller er gået i stykker.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.4%
    • Vis profil
Sv: Kan matematik være følelsesladet?
« Svar #14 Dato: December 26, 2017, 05:05:34 pm »

Det gør du også selv. Var der ikke noget med at så skal vi også forbyde julemænd?

Citér
Jeg tror, at et verdenskort over befolkningstætheden er for "matematisk" til, at Carlos hjerne kan bruge det til noget i denne forbindelse.

Det ses tydeligt på figuren, at de mest overbefolkede områder i verden er Europa og det sydlige Asien øst for Iran

Det er u-matematisk at give et billede af hvor står befolkningstætheden er, land for land. Det ville være langt mere retvisende at give et billede af hvor befolkningerne er koncentreret. Her som grafik. Desværre kun et lille billede.

Citér
Blandt de store lande er Tyskland, Italien, Pakistan, Indien og Kina de mest overbefolkede.

Øh, var der ikke noget med at EU gav braklægningsstøtte? Det tyder ikke på overbefolkning i forhold til produktionsgrundlaget for fødevarer.

I ørkenlandet Pakistan er befolkningen koncentreret i nogle frugtbare sletter, og der er vild kamp om hver millimeter dyrkbar jord. Kina er et strengt diktatur og fødevareproduktionen er styret. Befolkningen i Kina har været voksende fordi folk bliver ældre og ældre. Ikke fordi de får mange børn. Indien er et land der burde sænkes i jordens glødende magma.

Pakistan har en årlig befolkningsvækst på 1,43 % og fertilitetsraten er 2,62 barn per kvinde.

https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/pk.html

Citér
Matematik - og at tælle en, to, tre osv. - fungerer bare dårligt i forbindelse med følelser.

Kan der være noget om det?

Fint fra min side - med matematik, selv om teorien er noget rusten. Men for 50 siden var der stort set nul muslimer i Danmark. I dag er der 200 000 - 400 000. Plus skyggetallet med danske kvinder der konverterer til islam og får 10 muslimske børn. Med 8 forskellige arabiske gutter.