Forfatter Emne: Flad vand på en 33,78 km strækning!  (Læst 1044 gange)

Offline Convex Earth (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    22.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Flad vand på en 33,78 km strækning!
« Svar #15 Dato: Maj 25, 2018, 03:38:53 pm »
Hvad er det jeg ikke har forstået, Bro? De sender en læser afsted i 1½ meters højde fra den ene bred, som rammer træ-toppene på den anden bred.
Det matcher en krumning. Hvis vandet var fladt ville de have modtaget det i 1½ meters højde på den anden bred.

Det lykkedes dem at lave et eksperiment der viste at jorden krummede.
Så... Jeg er godt nok mere en Jern-e type end Hjerne type (Fik i den? Haha!), men jeg fatter ikke de viser det som et bevis for en flad jord.

Målingen blev foretaget i 1,5 meter over vand niveau, og der var ingen krumning af vandet, da laseren gik igennem!

Alle deres eksperimenter med lasere i forskellige højder over hav niveau gik igennem til den samme højde over hav og vand!

Med den etablerede videnskabs jordkrumnings beregning over de pågældende strækninger, ville det ikke kunne lade sig gøre, idet en vandkrumning ville have blokeret laserne i at nå modtager apparaterne på den anden side af havet eller søerne!

Også derfor er jorden fladt, for laser målinger over sø- og hav vand er de bedste beviser for en flad jord! :yes:

Jorden er konveks og flad

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.8%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Maj 25, 2018, 08:05:02 pm »

Sikkerhedskopieret

Er du sikker på det er lovligt med den nye persondatalov der lige er trådt i kraft?

Offline Lorenz

• Senior medlem
  • Activity:
    16.8%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Maj 26, 2018, 09:24:38 am »
De siger noget andet selv i deres video.
https://www.youtube.com/watch?v=5pKec78VXEk

Alle deres eksperimenter med lasere i forskellige højder over hav niveau gik igennem til den samme højde over hav og vand!

Sikkerhedskopieret

Offline Marius, the giraffe

• Fuld medlem
  • Activity:
    4.4%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Maj 26, 2018, 11:24:07 am »
Convex Earth

Gentag laserforsøget, men øg afstanden med faktor 100, f.eks. fra Europa til Amerika…

Dette vil ikke kunne lade sig gøre grundet det krumme vand!!!

Hvis det viser sig at du får ca. samme resultat som målingen ved det tidligere forsøg, smider jeg mig fladt (hehe) på maven og anerkender den flade jord.

Omvendt sværger du på at være Rund Jord tilhænger, hvis målingen ikke kan foretages grundet jordens krumning.

Jeg vil foreslå at målingen foretaget fra Portugal til North Carolina  - der er nemlig godt vejr begge steder  :hyper:
//MTG

Offline Convex Earth (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    22.2%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Juni 19, 2018, 11:01:32 am »
Convex Earth

Gentag laserforsøget, men øg afstanden med faktor 100, f.eks. fra Europa til Amerika…

Dette vil ikke kunne lade sig gøre grundet det krumme vand!!!

Hvis det viser sig at du får ca. samme resultat som målingen ved det tidligere forsøg, smider jeg mig fladt (hehe) på maven og anerkender den flade jord.

Omvendt sværger du på at være Rund Jord tilhænger, hvis målingen ikke kan foretages grundet jordens krumning.

Jeg vil foreslå at målingen foretaget fra Portugal til North Carolina  - der er nemlig godt vejr begge steder  :hyper:

Selvfølgelig er det bevist at vand ikke kan krumme.

Det er ligegyldigt hvad du hælder vand i så bliver det fladt i alle retninger.

Du kan jo selv prøve at hælde vand i en beholder som er skæv/står på skrå derhjemme - og du vil opdage at vandet bliver vandret og fladt alligevel.

Vand finder altid sit vandrette og flade plan uanset hvilken container du hælder det i - om det er en sø eller et hav er også ligegyldigt - det bliver fladt mellem kontinenterne.

At en laser ikke kan nå fra Europa til Amerika er fordi selve bølgerne i horisonten dækker for det, ikke på grund af nogen havkrumning.

Du behøver kun at kende rundjord teoriens krumnings grad over en vis strækning, for at kunne bevise om en laserstråle ville kunne nå fra et bestemt punkt A til B.

Videnskabelige målinger viser at der ingen krumninger er af havet over mange kilometer, idet laserstrålen går igennem fra A til B.

Ergo - hvis der var en krumning af havet som rundjords teorien foreskriver, ville laserstrålen ikke kunne fra A til B.

Sådan er det bare - jorden er flad på én skive! :smile1:   

Jorden er konveks og flad

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det bedste, du kan gøre, er at tage et kursus i logik
« Svar #20 Dato: Juni 19, 2018, 11:43:24 am »
Der er lang vej, hvis du skal lære at tænke logisk, men du skal bare holde ud og tage små skridt af gangen

:negative:

Selvfølgelig er det bevist at vand ikke kan krumme.

Der mangler et komma, som i: "Selvfølgelig er det bevist, at vand ikke kan krumme."

Du har to valg, når du sætter tegn. Det ene er at finde udsagnsled og grundled. Det magter du ikke, men pausekommatering er ikke lettere at bruge, for der er også regler.

Derfor er det bedste, du kan gøre, at tage et kursus i logik.

Det næstbedste, du kan gøre, er at finde et nyt emne, som du magter

Ikke sandt?

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor