Forfatter Emne: jul og nytår  (Læst 1077 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Har nogen klaget over den falske Poul Jørgensen
« Svar #15 Dato: Januar 20, 2018, 10:15:10 am »
?

Aner det ikke.

Men ved du om det er den falske eller den rigtige?

Poul Jørgensen har aldrig kunnet lade være med at forsvare sig - men det kan denne udgave.

Mon ikke det er mere angst for banningen bliver effektueret, nu han havde held til at luske sig ind igen hvor han er uønsket.
Det er sikkert bare et spørgsmål om tid før det går som 2 andre gange.

Jeg tror ikke, han er i stand til at styre sig - og vi har før haft en falsk Poul Jørgensen (og flere udgaver på samme tid).

Jeg tror, det fungerer på den måde, at hans stalker lader som om han er Poul Jørgensen, fordi han vil gøre PJ rasende og lokke ham til at oprette en falsk profil.

« Senest Redigeret: Januar 20, 2018, 10:19:58 am af Anklageren »
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: jul og nytår
« Svar #16 Dato: Januar 20, 2018, 10:17:54 am »
Selvfølgelig er det Poul Jørgensen , bare under et nyt nick , når han kan snige sig ind på solen også hvorfor skulle han så ikke gøre det her , han skriver jo også at det er ham ,  nej nu tør han da ikke gå bananas igen , eller så gør han på et tidspunkt , når folk ikke vil give ham ret . 

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 20, 2018, 10:20:54 am »
?

Aner det ikke.

Men ved du om det er den falske eller den rigtige?

Poul Jørgensen har aldrig kunnet lade være med at forsvare sig - men det kan denne udgave.

Mon ikke det er mere angst for banningen bliver effektueret, nu han havde held til at luske sig ind igen hvor han er uønsket.
Det er sikkert bare et spørgsmål om tid før det går som 2 andre gange.

Jeg tror ikke, han er i stand til at styre sig - og vi har før haft en falsk Poul Jørgensen (og flere udgaver på samme tid).

De to andre gange var han også afdæmpet i starten.
Og bortset fra det, så skrev Gubbi sådan set at han ville fjerne klonerne, så den profil skulle væk uanset hvad.
Det der er useriøst.

Offline måneskin

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Januar 20, 2018, 10:25:02 am »
Ja nemlig , det der er useriøst af Gubbi , men der er åbenbart nogen der ikke tror at det er ham , og den anden ole jensen er også ham der har oprettet , har fundet ud af ham

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Januar 20, 2018, 10:34:19 am »
Og bortset fra det, så skrev Gubbi sådan set at han ville fjerne klonerne, så den profil skulle væk uanset hvad.
Det der er useriøst.

Det er dig, der ikke er seriøs.

Om den profil skulle "væk uanset hvad" - siger ikke en dyt om, hvem det er den falske.

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: Januar 20, 2018, 10:39:19 am »
Det der er useriøst.

Det er dig, der ikke er seriøs.

Om den profil skulle "væk uanset hvad" - siger ikke en dyt om, hvem det er den falske.

læs dog hvad Gubbi skrev.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    87.6%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: Januar 20, 2018, 10:48:30 am »

Den kvikke iagttager vil forstå, at hvad enten det er den falske PJ eller den rigtige PJ - burde Gubbe have slettet profilen.

Derfor kan det jo både være den falske og den rigtige vi har nu - ergo er dit argument tomt - og jeg gider ikke deltage i den tossede debat om PJ lige nu.

Offline Massey

• Senior medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: Januar 20, 2018, 10:52:50 am »

Den kvikke iagttager vil forstå, at hvad enten det er den falske PJ eller den rigtige PJ - burde Gubbe have slettet profilen.

Derfor kan det jo både være den falske og den rigtige vi har nu - ergo er dit argument tomt - og jeg gider ikke deltage i den tossede debat om PJ lige nu.

Det må du vide, du har jo påstået du let kunne genkende skrivestilen, og har skrevet privat, så du burde da vide det.
Eller er du den falske Anklager, man kan hurtig blive forvirret.

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #23 Dato: Januar 20, 2018, 12:07:49 pm »
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6285.msg82853#msg82853

Profilen "Nobody" er blevet bannet efter trusler fremført i denne tråd. Jeg har nogen sympati med personen fordi det er klart at han har en plageånd, men jeg har dels ingen beviser for at tørresnoren skulle være hans stalker, og desuden er det ikke første gang at han truer og langer ud efter andre brugere. Derfor er bannet permanent denne gang, og enhver der på forummet giver sig ud for at være ham vil jeg antage er stalkeren og de vil blive slettet.

Hvis man bliver udsat for forbrydelser skal man tage det op med politiet og ikke søge vendetta på dette forum.

GuBBi, har man et standpunkt til man tager et nyt? :smile1:

Personligt er jeg ligeglad med, om PJ og hans stalker vil diskutere i det uendelige. Noget af det har også sin underholdningsværdi, selvom man også af og til bliver træt af alt det ævl og kævl. Blot påpeger jeg, at det er lidt inkonsekvent, at du sagde ét og gør noget andet. Du har været online flere gange den seneste uge uden at gøre noget.

Det er dog helt ok, hvis du har ændret holdning. Men så synes jeg det er bedst, hvis du melder klart ud, så vi ved, hvad vi har at rette os efter. Hvis PJ og hans stalker er velkomne her, er det jo din beslutning. Men du meldte jo bare noget andet ud i citatet ovenover. :yes:

Skal jeg drille lidt, så er det dog vist meget almindeligt for radikale at være vægelsindede og skifte mening. :blum:
« Senest Redigeret: Januar 20, 2018, 12:14:19 pm af politisk ukorrekt »

Offline single females near you

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Januar 20, 2018, 01:06:34 pm »