Forfatter Emne: Kategorien: "Alt det andet"  (Læst 730 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Kategorien: "Alt det andet"
« Dato: Januar 01, 2015, 05:08:05 am »
Den kategori på Din Debat er jeg da selv flittig bruger af, når jeg har noget jeg godt selv ved er lidt pjattet og jeg skønner kun kan have begrænset interesse. Ingen tvivl om at alle her vil være enige om at det er fair nok. Eller som jeg egentligt ikke selv vil deltage i debat af. Det kan f eks være sådan noget som at der har været et færgeforlis ved Equador som har kostet 212  mennesker livet, og som alle i forvejen har læst om i alle medier. Eller en ligegyldighed om at unge mennesker får for meget medicin. Eller en undersøgelse som viser at i den nuværende regerings tid er der blevet mere druk. Underforstået: Vi må hellere stemme blåt næste gang. Det kunne iøvrigt bedre anbringes under debatkategorien "Reklamer", men ikke prominent under "Fri debat". Tager jeg helt fejl her?
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Floridor

• Gæst
Denne her slår alt andet..!
« Svar #1 Dato: Januar 01, 2015, 06:43:43 am »
"11.000 fisk dræbt på landevej"......

http://ekstrabladet.dk/112/11000-fisk-draebt-paa-landevej/5379390

- læg mærke til brugen af ordene 'dræbt' og 'afgået ved døden'...... - SÅDAN skal det skrives, EB...!

Chafutten slap med småknubs...... - og der kom lidt skrammer på vejbanen...

- der opstod nogle dage senere en rigtig kedelig fiskelugt i en radius af 1500 meter øst for 'katastrofeområdet'......

F :Laie_48:
« Senest Redigeret: Januar 01, 2015, 06:50:03 am af Floridor »