Forfatter Emne: En god og en dårlig nyhed om julehjælp  (Læst 413 gange)

Online Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    49%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
En god og en dårlig nyhed om julehjælp
« Dato: December 19, 2017, 05:22:54 pm »
Den gode. Kun julehjælp til halvt så mange

Dansk Folkehjælp må sige nej til fem af hver seks ansøgere til julehjælp, fordi der er færre penge at gøre godt med.

Viborg: Sidste år kunne den humanitære organisation, Dansk Folkehjælps Viborg-Skive-afdeling, uddele julehjælp til godt 50 enlige forsørgere. Men i år rækker pengene kun til, at 27 familier - fordelt med 14 i Viborg og 13 i Skive - kan få deres ønske om en økonomisk håndsrækning opfyldt.

- Vi har fået færre donationer fra både private og virksomheder, og der er også kommet færre penge i de indsamlingsbøsser, vi har stående i mange dagligvarebutikker. Jeg tror simpelthen, at vi er blevet for mange om budet, og folk er generelt trætte af at give penge til de mange indsamlinger, der efterhånden er året igennem, siger Michael Adamsen, der formand for lokalafdelingen.

Den dårlige. Disse to nyheder er helt sikkert relateret

Kvindelig konvertit med ti børn får julepakke fra Dansk Folkehjælp: “Jeg har fire heste. … Jeg avler…”

Hun fandt en libaneser, da hun var 15 år og konverterede til Islam. Siden blvv hun gift med en pakistaner, og har i dag akkumuleret ti børn, der alle ‘er muslimer’, som hun stolt fortæller det. Klart hun skal have julehjælp, for ellers kan det godt være svært lidt stramt at holde heste som studerende. Et juleeventyr fra JyskeVestkysten – Mor til 10 glædede sig over julehjælpen.

“Marianne Khan skammer sig ikke over sin situation, så hun har ikke noget imod at fortælle om den julehjælp, hun lørdag var nede at hente på Café Paraplyen i Varde, fra Dansk Folkehjælp.

Jeg er i gang med at uddanne mig til social- og sundhedsassistent, så jeg kan forsørge mig selv og mine børn. Jeg blev færdig med hjælperuddannelsen i oktober, og læser videre fra januar – så i november og december skal jeg leve på ‘overlevelsesydelse’, eller 5000 kroner om måneden, siger hun. …

De seneste fem måneder har hun været enlig med fem hjemmeboende børn, men selvom hun er skilt, er hun stadig muslim og bærer tørklæde. Det har jeg vænnet mig til, og alle mine børn er muslimer siger hun…

Jeg har fire heste. Det er derfor vi bor ved Nordenskov, fordi jeg skulle have et sted, hvor jeg kunne have mine heste. Dem har jeg altid haft. Jeg avler, siger hun glad.”

http://www.uriasposten.net/archives/89941
https://www.jv.dk/varde/Mor-til-10-glaedede-sig-over-julehjaelpen/artikel/2570421

Det er idiotisk af give korandyrkere som ikke hører til i Danmark julehjælp. Men det er jo meget godt at danskerne ikke giver så meget julehjælp mere, helt sikkert fordi at det meste af hjælpen går til muslimer. Mon der kommer flere eller færre penge til Dansk Folkehjælps julehjælp næste år?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: En god og en dårlig nyhed om julehjælp
« Svar #1 Dato: December 19, 2017, 06:19:54 pm »
10 børn. Som alle er muslimer. Hun er en langsomt eksploderende atombombe.

Nu hænger Anklageren vist på tørresnoren. Vi var tidligere været inde på at i DK er der "kun" 5 000 der er konverteret til islam. Jeg hævdede at konvertiter, som overvejende er kvinder, får muslimske børn. Her ser vi beviset. Konverteringer er også en gren af Europas islamisering over nogle generationer
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Hjerter ES

• Gæst
Sv: "Vi føder jer kaput!"
« Svar #2 Dato: December 19, 2017, 06:44:22 pm »

Nu hænger Anklageren vist på tørresnoren. Vi var tidligere været inde på at i DK er der "kun" 5 000 der er konverteret til islam. Jeg hævdede at konvertiter, som overvejende er kvinder, får muslimske børn. Her ser vi beviset. Konverteringer er også en gren af Europas islamisering over nogle generationer

"Tiden arbejder for os. Vore kvinder har altid tyk mave.
De kristne får stadig færre børn. Grundloven skal væk og Koranen regere.
De regerende skal være muslimer. At få børn er meget vigtigt for at indtage landet, det sker gennem børnefødsler, og socialkontoret betaler jo.
Hvad de (vore) mænd ikke klarede, da de skulle indtage Wien, det klarer vi nu. Det er vi Allah skyldig.
Vi føder jer kaput! "

(M.A. Rassoul, islamisk forfatter.)

Jeg kom til at tænke på disse udtalelser, mens jeg stod og ventede på en - som sædvanlig - meget forsinket bybus for et par timer siden.

Ved stoppestedet var vi et par danske kvinder. Vi havde ikke børn med, vi kom fra vores arbejde.
Resten af de ventende var "slørugler". Én af dem havde en dreng til at rende rundt om sig selv med en legetøjspistol, som han sigtede på os to vantro med. På armen havde muslimkvinden en lille pige, og ved siden af hende stod en klapvogn med et barn i, og ved siden af den endnu et lille barn og holdt ved klapvognen. Kvinden så ud til at være omkring 23-25 år.

Stoppestedet var desuden beriget af et ungt muslimsk par (mellemøstligt udseende som de andre), og de var ikke perlevenner, tør jeg sige. Manden skældte den unge kone ud på en meget ubehagelig, støjende måde. Jeg tænkte på, hvordan hun har det, når de er kommet hjem....

Men rigtigt nok. De er på vej til at føde os kaput.
Barnevognsinvasionen.
« Senest Redigeret: December 19, 2017, 06:47:09 pm af Hjerter ES »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: "Vi føder jer kaput!"
« Svar #3 Dato: December 19, 2017, 07:16:31 pm »
Og Socialkontoret betaler hele vejen til enden ... :ermm:
« Senest Redigeret: December 19, 2017, 07:47:38 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sv: En god og en dårlig nyhed om julehjælp
« Svar #4 Dato: December 19, 2017, 08:34:42 pm »

Det skal ikke skille os ad, at du påstår, at der er 5.010 - men indvandrernes fertilitetsrate er altså meget tæt på danske kvinders fertilitetsrate, så deres andel vokser ikke af den grund - men jeg ved dog godt, at du er allergisk overfor fakta, fordi du har så dybe følelser (som en slags fattig erstatning for viden).

Ikke-vestlige indvandreres fertilitet var 1.947 i 2015 - så de kan ikke engang vedligeholde deres antal, hvis det kun kunne ske gennem fødsler. Somalierne udgør dog som de eneste en klar undtagelse, for deres fertilitetsrate er på 3,233.

Det er familiesammenføring, der er hovedårsagen til det voksende antal muslimer (bortset fra somalierne).

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor