Forfatter Emne: Aldersforskel ved sex. Hvad er den største forskel I har prøvet?  (Læst 1008 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    76.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Aldersforskel ved sex. Hvad er den største forskel I har prøvet?
« Svar #15 Dato: December 21, 2017, 12:27:37 pm »
Citat af Carlo:
"Danskerne har en høj levestandard, men alligevel er de sure og utilfredse. De skulle skamme sig!"

Og hvorfor skulle de så det?

Danskerne er ikke sure over de har en høj levestandard, men over den elendige måde landet styres på.
Der er tusinder af indbrud, overfald, hjemmerøverier, primitiv vold, ældre der ikke får ordentlig pleje,
ventetider på sygehuse, videoovervågning der ikke efter 1 1/2 år er opsat på broer, selvom det er aftalt, og Søren Pape gør sig medskyldig i skader på folk og deres biler, hvilket han vil skide på.
Letbaner der bliver forsinket p.g.a. sjusk og udelighed, uforståelige skemaer fra det offentlige, urimeligt lange ventetider på alt mellem himmel og jord.

jeg kunne blive ved, men mon ikke man forstår hvad det drejer sig om.

Evnen til kun at kunne se det dårlige
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Sv: Pletter
« Svar #16 Dato: December 21, 2017, 01:08:34 pm »
anti-rød.:
Citér
Hvorfor skulle jeg skamme mig? Fordi jeg har en høj moral ?
Der ikke stiller mig tilfreds med, folk der trænger til hjælp, ikke får fuld omsorg, og ikke som dig siger. "hvad rager det mig" Blot fordi jeg har mit på det tørre.

Jeg udnytter heller ikke unge kvinder i Thailand der må prostiture sig, for gamle klamme stoddere.

:clapping:   :good:   :JC_doubleup:
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.