Forfatter Emne: Hverken mand eller kvinde. Andre der har det sådan?  (Læst 1104 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    56.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Hverken mand eller kvinde. Andre der har det sådan?
« Svar #15 Dato: December 20, 2017, 03:13:24 pm »
Hvordan havde du tænkt dig at Carlo eller nogen her skulle kunne hjælpe og med hvad ?
Vi vil da gerne hjælpe, men hvordan ?

Tag en pige med til ham fra Filippinerne. Sådan noget var han inde på tidligere. Til at frelse ham.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Mak

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: December 20, 2017, 06:44:49 pm »
................. carlo? vil du ikke nok hjælpe mig?

Kanikkehjælpe dig. Gå til din kommunes behandlingstilbud. Disse centre har både læge, psykolog, psykiater og socialrådgiver tilknyttet.

Alternativet har din læge fortalt dig.

Hvordan havde du tænkt dig at Carlo eller nogen her skulle kunne hjælpe og med hvad ?

fedt det er jeg da glas ror at høre, kan du ikke låne mig nogle penge så jeg har råd tuil at leje en lejlighed? Jeg kan betale tilbate når jeg arver?

Jeg bor hos en kammetay der også drikker nu, jeg siger jeg ikke vil dfrikke mere men hver mårgen har han stillet en masterbrew frem? det er a helveds til.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: December 20, 2017, 08:53:46 pm »
................. carlo? vil du ikke nok hjælpe mig?

Kanikkehjælpe dig. Gå til din kommunes behandlingstilbud. Disse centre har både læge, psykolog, psykiater og socialrådgiver tilknyttet.

Alternativet har din læge fortalt dig.

fedt det er jeg da glas ror at høre, kan du ikke låne mig nogle penge så jeg har råd tuil at leje en lejlighed? Jeg kan betale tilbate når jeg arver?

Jeg bor hos en kammetay der også drikker nu, jeg siger jeg ikke vil dfrikke mere men hver mårgen har han stillet en masterbrew frem? det er a helveds til.

Jo hvorfor ikke ? Det er da synd du ikke har noget sted at bo, men hvor mange penge skal du bruge til sådan en lejlighed og hvem skal jeg sende dem til ?

Sikke da en dårlig kammerat, sådan at stille øl frem til dig, når du nu har fortalt ham du ikke vil drikke.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    56.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: December 21, 2017, 05:22:08 am »
fedt det er jeg da glas ror at høre, kan du ikke låne mig nogle penge så jeg har råd tuil at leje en lejlighed?

Du har da lige haft en lejlighed, som du blev smidt ud fra, p gr a din opførsel. Hvis du vitterligt skulle få en ny lejlighed, vil der ske nøjagtigt det samme der.

Citér
Jeg kan betale tilbate når jeg arver?

Du har ikke arvet endnu. Din far lever nok mange år endnu. Og du aner ikke om der er noget at arve.

Citér

Ja, du hænger på den. Eneste mulighed i sigte, er at du daffer op til din kommunes behandlingstilbud og følger deres rådgivning. De har også socialrådgiver tilknyttet.

Men se i øjnene at en totalt alkoholfri fremtid venter dig. Du vil aldrig kunne tåle at dufte til så meget som en ølkapsel.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."