Forfatter Emne: Hverken mand eller kvinde. Andre der har det sådan?  (Læst 942 gange)

Offline Konrad (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Hverken mand eller kvinde. Andre der har det sådan?
« Dato: December 18, 2017, 10:16:08 pm »
Er der andre der har det sådan her? Jeg er født som en dreng men føler mig ikke som det. Jeg er heller ikke en kvinde, men er måske mere kvinde inden i end mand. Udenpå ligner jeg en mand med en lille penis, men jeg har også fået kvindelige træk med en slags bryster på grund af meget krops fedt. Da jeg var stor teenager havde jeg lidt kropsbehåring, men det hele er næsten forsvundet af sig selv nu.

Det er ikke mig på billedet, men det ligner faktisk meget godt. Jeg voksede op i en lille by i Vestjylland, men jeg flyttede til København så snart jeg fik muligheden for det. Her kan jeg for det meste være mig selv, og der er et stort miljø for os der ikke passer ind i de almindelige kønsroller.

Jeg har overvejet at få fat i nogle kvindelige kønshormoner, fordi jeg gerne vil have min krop endnu mere kvindelig.

Seksuelt kan jeg være sammen med begge køn og synes, det er dejligt.

Er der nogen her på debatten, der har det lidt som mig?

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Hverken mand eller kvinde. Andre der har det sådan?
« Svar #1 Dato: December 18, 2017, 11:04:52 pm »
Er der andre der har det sådan her? Jeg er født som en dreng men føler mig ikke som det.

Jeg er født som en dreng og har altid følt mig som en sådan og havde som dreng almindelige drengeinteresser som fodbold og biler. Så nej, ikke rigtigt.

Jeg er heller ikke en kvinde, men er måske mere kvinde inden i end mand. Udenpå ligner jeg en mand med en lille penis, men jeg har også fået kvindelige træk med en slags bryster på grund af meget krops fedt.

Uden at jeg er læge, gætter jeg som lægmand på, at du har for lidt mandligt kønshormon. Symptomerne på  det er netop lille penis, ringe kropsbehåring og kvindelige træk med "mandebryster". Den slags er blevet mere almindeligt efterhånden, hvilket måske skyldes alt det skidt og lort, som ILLUMINATI kommer i maden. :yes:

Da jeg var stor teenager havde jeg lidt kropsbehåring, men det hele er næsten forsvundet af sig selv nu.

Selvom fordommen er, at teenagedrenge er glatte som ål, så er det faktisk meget normalt, at man er mere behåret i den alder end senere i livet. Fordi hormonerne bomber løs i kroppen (de mandlige hormoner). Men igen lyder det jo som om, at du har for lidt mandligt kønshormon. Men du burde måske få det undersøgt hos en læge. For jeg aner det jo ikke, jeg gætter bare. :yes:

Det er ikke mig på billedet, men det ligner faktisk meget godt. Jeg voksede op i en lille by i Vestjylland, men jeg flyttede til København så snart jeg fik muligheden for det. Her kan jeg for det meste være mig selv, og der er et stort miljø for os der ikke passer ind i de almindelige kønsroller
.

Sådan er det jo desværre. Der er ikke så højt til loftet i det mørke Jylland, så derfor flytter mange mennesker med alternative lyster og livsstil jo til København, fordi de ikke rigtigt passer ind i de snævre rammer i Jylland. Jeg er selv meget frisindet og det er også en af grundene til, at jeg hele mit voksne liv har boet i storbyen. Fordi jeg ikke kan med de små byers sladder og snævertsyn.

Bare se hvor meget sladder og hvor mange intriger, der er i en by som.....KRØNGE!!! :hyper:

Jeg har overvejet at få fat i nogle kvindelige kønshormoner, fordi jeg gerne vil have min krop endnu mere kvindelig.

Tja, det er vel enten eller. Enten får du mere mandligt kønshormon, så du bliver mere mandig. Eller også går du hele vejen og får endnu mere kvindeligt kønshormon, så du én gang for alle kan føle dig som en rigtig kvinde (med eller uden operation - fordi du kan jo også bare være transseksuel uden operation. Dem er der mange af i det københavnske klubmiljø).

Det er jo fint. Det er ikke mig, der dømmer folk for den slags. Derfor har jeg da skam også altid været tolerant overfor Albert Johansen. :yes: (Albert Johansen er en friluftsbøsse her på siden).

Aner det ikke. Jeg har ikke, men jeg synes at det er fint, at du tør skrive åbent om din situation.
« Senest Redigeret: December 18, 2017, 11:06:23 pm af politisk ukorrekt »

Offline Mak

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 19, 2017, 11:38:10 am »
Er der andre der har det sådan her? Jeg er født som en dreng men føler mig ikke som det. Jeg er heller ikke en kvinde, men er måske mere kvinde inden i end mand. Udenpå ligner jeg en mand med en lille penis, men jeg har også fået kvindelige træk med en slags bryster på grund af meget krops fedt. Da jeg var stor teenager havde jeg lidt kropsbehåring, men det hele er næsten forsvundet af sig selv nu.

Det er ikke mig på billedet, men det ligner faktisk meget godt. Jeg voksede op i en lille by i Vestjylland, men jeg flyttede til København så snart jeg fik muligheden for det. Her kan jeg for det meste være mig selv, og der er et stort miljø for os der ikke passer ind i de almindelige kønsroller.

fuck hcor er du klam dit fuxkingh homo svin jeg skulle fandme gicve dig nogen på munden hjvos jeg mødte dig det kjabn du fandme stole på!

Hold dig lang væk din klamme homo!

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #3 Dato: December 19, 2017, 12:18:16 pm »

fuck hcor er du klam dit fuxkingh homo svin jeg skulle fandme gicve dig nogen på munden hjvos jeg mødte dig det kjabn du fandme stole på!

Hold dig lang væk din klamme homo!

Hvordan kan du forvente, at vi skal udvise sympati og medlidenhed med dig som alkoholiker og misbruger, når du selv er så intolerant overfor andre minoriteter? :blum:

Det er jo værre at være alkoholiker end at være bøsse eller trans. En alkoholiker har nemlig selv valgt at drikke. Mens en bøsse eller en trans ikke har valgt sin egen seksuelle drift.
« Senest Redigeret: December 19, 2017, 12:31:43 pm af politisk ukorrekt »

Offline Mak

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 19, 2017, 06:40:04 pm »
hvad har du bnogensinde gjort for at hjlkpe mig? Du har det sikkert selv fedt, vi er mange der ikke var kluige så heldige

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 19, 2017, 06:52:47 pm »
hvad har du bnogensinde gjort for at hjlkpe mig? Du har det sikkert selv fedt, vi er mange der ikke var kluige så heldige

hvor mange ?

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.6%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 20, 2017, 03:03:05 am »
En alkoholiker har nemlig selv valgt at drikke.

Nej! En alkoholiker har ikke selv valgt at drikke.

Transseksuelle har selv valgt at skabe sig.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Mak

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 20, 2017, 07:41:58 am »
En alkoholiker har nemlig selv valgt at drikke.

Nej! En alkoholiker har ikke selv valgt at drikke.

Transseksuelle har selv valgt at skabe sig.

tak carlo jueg vidste jeg kunne regne med dig. det var heller ikke menuinfen jeg ville dkrive det der til han der bøsserøveb hvordan sletter jeg det? jeg va r smadderfuld

Jeg har det helt forsærdelig fior tiden, rysteriet er hrelt forfærdelig. intet sted ast bo, hvad skal jef gøre carlo? vil du ikke nok hjælpe mig?

Offline Mak

• Senior medlem
  • Activity:
    3.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 20, 2017, 07:47:30 am »

hvor mange ?

de fleete oåp samfundets bund er da mænd, misbrugere,m fangslede, gældfssatte, pædofile, voldsofre, alle mænd. samfundet er indretter til de stærke kbinder og de feminiserede mænd

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.6%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 20, 2017, 11:49:31 am »
hvor mange ?

5 - 10 % af befolkningen. Der er ganske vist ikke mange der kommer så langt ud som Mak. Men der er meget overforbrug bag ligusterhækkene. Den gruppe der hitter er enlige midaldrende gutter.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 20, 2017, 12:08:37 pm »
hvor mange ?

5 - 10 % af befolkningen. Der er ganske vist ikke mange der kommer så langt ud som Mak. Men der er meget overforbrug bag ligusterhækkene. Den gruppe der hitter er enlige midaldrende gutter.

Det er da en ganske god historie med druksutten og Bitten og hvad mon der sker nu han har bollet hende tyk, det bliver spændende at høre hvad kommunen siger?

Men helt ærligt, tror du sådan en type eksisterer og har en computer han ikke for længst har brækket sig eller hældt øl ud over ?

De par stykker jeg kender af slagsen går langt uden om alt hvad der hedder computere og skæver mistænkeligt til dem når de ser dem.

Men har den her debat ikke forvildet sig over i en forkert tråd ?

Jul i det lille hjem med Max, Bitten og den lille.

« Senest Redigeret: December 20, 2017, 12:15:31 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline 12:30

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Smut til Sverige...
« Svar #11 Dato: December 20, 2017, 12:37:38 pm »

Der er alting politisk korrekt!

Måske du kan få Tryg til at betale PJ.

:hyper:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: December 20, 2017, 12:50:28 pm »
................. carlo? vil du ikke nok hjælpe mig?

Kanikkehjælpe dig. Gå til din kommunes behandlingstilbud. Disse centre har både læge, psykolog, psykiater og socialrådgiver tilknyttet.

Alternativet har din læge fortalt dig.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    26.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: December 20, 2017, 12:53:28 pm »
Det er da en ganske god historie med druksutten og Bitten og hvad mon der sker nu han har bollet hende tyk, det bliver spændende at høre hvad kommunen siger?

Bitten er også druksut. Kommunen vil nok holde øje med hende og tvangsfjernelse ligger lige for.

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: December 20, 2017, 02:03:51 pm »
................. carlo? vil du ikke nok hjælpe mig?

Kanikkehjælpe dig. Gå til din kommunes behandlingstilbud. Disse centre har både læge, psykolog, psykiater og socialrådgiver tilknyttet.

Alternativet har din læge fortalt dig.

Hvordan havde du tænkt dig at Carlo eller nogen her skulle kunne hjælpe og med hvad ?
Vi vil da gerne hjælpe, men hvordan ?