Forfatter Emne: Nu skal jeg nok sørge for, der bliver lagt mærke til de konstante løgne om mig  (Læst 824 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Jeg har aldrig i hele mit liv skrevet noget positivt om islam. Der er ikke noget jeg kan lide ved islam overhovedet - og det har der aldrig været.

Jeg har derfor heller aldrig nogen sinde forsvaret islam - jeg forsvarer borgerrettighederne i Grundloven - og de gælder for alle.

Jeg kan heller ikke lide politiske løgne - uanset hvad de handler om.
Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Det er fint at du skriver det, men når du kalder folk for islamofober så har jeg nogle spørgsmål

1. Er det rigtigt eller forkert at koranen opfodrer til drab på vantro?

2. Er det rigtigt eller forkert at næsten alle terrorangreb i Europa de seneste år har været fra muslimer imod vantro?

3. Er det en fobi at være bange for en dødskult ''religion'' og dens mange tilhængere imens man ikke ønsker denne dødskult ''religion'' i Europa?

4. Kan du godt se at du undervurdere hvor slem islam er og inddirekte hvidvasker og forsvarer islam med at kalde folk for ''islamofober'' ? 
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
Det er fint at du skriver det, men når du kalder folk for islamofober så har jeg nogle spørgsmål

2. Er det rigtigt eller forkert at næsten alle terrorangreb i Europa de seneste år har været fra muslimer imod vantro?

3. Er det en fobi at være bange for en dødskult ''religion'' og dens mange tilhængere imens man ikke ønsker denne dødskult ''religion'' i Europa?

4. Kan du godt se at du undervurdere hvor slem islam er og inddirekte hvidvasker og forsvarer islam med at kalde folk for ''islamofober'' ?

Jeg blander mig lige. Islamofob kan bruges på to måder. Altså jeg mener der er (minimum) to forskellige definitioner af ordet:

1) Folk der ikke bryder som om islam, baseret på teksterne og/eller effekten af religionen

2) Folk der har en irrationel frygt for islam og/eller islamisk overtagelse af samfundet, og som dermed går ind for tiltag ude af proportioner med problemet, objektivt set.

Jeg antager at anklageren bruger 2. definition.
Jeg synes også selv det er uhyggeligt hvor mange der er villige til at ofre deres frihedsrettigheder og samfundstruktur for at bekæmpe den opfattede trussel. Som jeg ser det er Europa ramt af en form for autoimmun sygdom.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.2%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Ret skal være ret. Jeg betragter ikke Anklageren som Islam-forherliger. Han har altid udtrykt sig kritisk om Islam. Derfor synes jeg til tider også, at højrefløjen kører for hårdt på ham. Selvom jeg da selv har haft mine små kampe med ham.

MEN det, som jeg selv irriteres over ved Anklageren, er hans bagatelisering af faren ved Islam. Det er korrekt, at han ikke kan anses som Islamapologet i den forstand, at han ikke er tilhænger af Islam. Tværtimod. Men jeg mener nok, at han kan betragtes som en delvis Islamapologet i den forstand, at han ofte synes at bagatelisere faren ved muslimerne og Islam. F.eks. afviser han kategorisk, at der er nogen som helst risiko for at vi kommer i undertal i eget land. Men se på Frankrig og Holland, hvordan det er gået der!! Der er snart lige så mange arabere og negere som der er hvide! Ligesom Anklageren konstant bagateliserer og snakker udenom, når talen falder på Islam´s hersken i Sverige.

Så nej, jeg synes heller ikke, at det er fair at kalde Anklageren for Islam-sympatisør. Men jeg synes bare, at han taler en del udenom og bagateliserer for meget, når islamister hærger rundt omkring. Det er farligt sådan at bagatelisere, fordi så risikerer vi at problemerne vokser os over hovedet. Grunden til, at Anklageren møder så megen modstand herinde, er, tror jeg, at han ses lidt på som symbolet på Venstrefløjens stikken-hovedet-i-busken og fornægtelse af tingenes tilstand.

Meget kan man sige om Carlo, som jeg jo ikke er på særligt god talefod med. Men Carlo har dog flere gange i meget skarpe vendinger taget afstand til Islam.
« Senest Redigeret: December 18, 2017, 01:02:10 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
    • Vis profil
''MEN det, som jeg selv irriteres over ved Anklageren, er hans bagatelisering af faren ved Islam. Det er korrekt, at han ikke kan anses som Islamapologet i den forstand, at han ikke er tilhænger af Islam. Tværtimod. Men jeg mener nok, at han kan betragtes som en delvis Islamapologet i den forstand, at han ofte synes at bagatelisere faren ved muslimerne og Islam. F.eks. afviser han kategorisk, at der er nogen som helst risiko for at vi kommer u undertal i eget land. Men se på Frankrig og Holland, hvordan det er gået der!! Der er snart lige så mange arabere og negere som der er hvide! Ligesom Anklageren konstant bagatelisere og snakker udenom, når talen falder på Islam´s hersken i Sverige.''

Der rammer du plet. Ser man flere steder i Europa (Sverige, Frankrig, Tyskland og England især) så har islam taget meget overhånd og stederne er meget mere utrykte da det er islamisk/arabisk kultur der hersker. Som Daniel Carlsen skrev i 2010 der han kaldte det for ''Ghettoiseringen af Danmark'' (læs indlægget her hvis du ikke har gjort det http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7264.msg96897;topicseen#new ) så er det ikke boligstederne der er skyld i at det er ghettoer men dem som bor der. Alle steder bliver som Vollsmose når danskerne er 20% i alle boligsteder.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil

Jeg havde skrevet et langt svar, som jeg tænkte over - men nu er det forduftet op i den klare luft, og den her browser kan ikke bringe det tilbage.

Jeg holder derfor lige en pause, og vender tilbage.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    28.2%
    • Vis profil
En god ide er at gemme det i et tekstdokument så det ikke sker en anden gang.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
F.eks. afviser han kategorisk, at der er nogen som helst risiko for at vi kommer i undertal i eget land. Men se på Frankrig og Holland, hvordan det er gået der!! Der er snart lige så mange arabere og negere som der er hvide! Ligesom Anklageren konstant bagateliserer og snakker udenom, når talen falder på Islam´s hersken i Sverige.

Fakta: Der er mindst tre gange så mange hvide europæere i Europa - som der er arabere i hele verden,

Alene i EU er der flere hvide europæere, end der er arabere i hele verden, så arabere bliver det i hvert fald ikke.

Man glemmer, at befolkningstætheden er meget højere i det frugtbare Europa - end i de tørre sandede områder i Nordafrika og i Mellemøsten.

I Asien bor der masser af mennesker, men ikke i Nordafrika og i Mellemøsten.

« Senest Redigeret: December 18, 2017, 03:29:22 pm af Anklageren »

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
2) Folk der har en irrationel frygt for islam og/eller islamisk overtagelse af samfundet, og som dermed går ind for tiltag ude af proportioner med problemet, objektivt set.

Så er der også dem med en irrationel tro på at andre er irrationelle. 
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
Det er vel godt at advare i god tid. En befolkningsandel på 10-15 % kan sagtens betyde at den våbenføre muslimandel er 20-30%.   Og følgende klassefoto er stadig muligt med en befolkning af muslimer på kun 4%, så vil du tillade det overfor din datter?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
- og så virkeligheden
« Svar #10 Dato: December 18, 2017, 04:14:23 pm »
Det er vel godt at advare i god tid. En befolkningsandel på 10-15 % kan sagtens betyde at den våbenføre muslimandel er 20-30%.   Og følgende klassefoto er stadig muligt med en befolkning af muslimer på kun 4%, så vil du tillade det overfor din datter?

De muslimer, som er bevæbnede er banderne, og de er bevæbnede med lette håndvåben som pistoler, som de har svært ved at ramme nogen med. Hvis de tilsammen har et lille antal automatvåben gemt et eller andet sted, så vinder det heller ikke en krig.

Et ringe match for frømandskorpset, som har adgang til NATO's lagre med moderne våben i alle afskygninger.

Derfor må du undskylde, at den "mulige" trussel engang i en tænkt fremtid ikke får mig til at krybe i et musehul.

Jeg er selvfølgelig heller ikke interesseret i, at der kan komme en andel på 20% muslimer engang i fremtiden - og jeg udtaler mig bare om, at muslimerne ikke vil overtage "det hele".

Ikke andet og mere, end det - som jeg rent faktisk skriver.
« Senest Redigeret: December 18, 2017, 04:27:27 pm af Anklageren »

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
Men kære Anklager, hvor er der en frømandskorpsmand når man endelig har brug for en? Politiet er jo sparet væk.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Men kære Anklager, hvor er der en frømandskorpsmand når man endelig har brug for en? Politiet er jo sparet væk.

Det kan da også godt være, at der vil ske noget særdeles grimt, selvom vi ikke bliver slaver.

Det er svært at spå.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
Øh, nej Hvis der skulle være en andel på 20-30% af mænd med muslimsk andel, når det kun er 10-15% af befolkningen som var muslimer skulle samtlige muslimer være mænd.

Med hensyn til nedenstående klassefoto, kan det ikke betegnes som "normalt" når der kun er 10-15 af udenlands oprindelse.
... Derudover vil jeg påpege at det meste af Afrika er Kristent og ikke muslimsk.

Er hende her ikke våbenfør?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil

Jeg blander mig lige. Islamofob kan bruges på to måder. Altså jeg mener der er (minimum) to forskellige definitioner af ordet:

1) Folk der ikke bryder som om islam, baseret på teksterne og/eller effekten af religionen

Jeg antager at anklageren bruger 2. definition.

Det er helt rigtigt.

Danskerne lærer nogen normer som helt små børn, som følger dem resten af livet - så de livet igennem ved, hvad der er rigtigt og hvad der er forkert i Danmark.

Der er så kommet nogen indvandrere, der har mange af de samme normer, men som også har nogen andre normer på nogen områder.

De støder selvfølgelig an imod de danske normer, og danskerne reagerer imod det, fordi det gør dem usikre, at de ikke forstår de fremmede.

Det er helt naturligt, og er ikke en fobi.

Fordi danskerens normer ikke er noget, som de har tænkt over og besluttet sig til - men har lært som små børn - så er der en fare for, at de kan udvikle en irrationel frygt for det ukendte. Nogen frygter med andre ord noget, som er ikke-eksisterende, fordi de fantaserer om "det ukendte".

Det kalder jeg en fobi - selvom det næppe er et helt lægelig korrekt udtryk.

Jeg beklager at jeg føler mig nødt til at bruge dette sprog, som jeg har brugt her, men det er meget svært at debattere normalitet.
« Senest Redigeret: December 18, 2017, 05:22:29 pm af Anklageren »