Forfatter Emne: Her er historien  (Læst 819 gange)

Offline Konrad (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Her er historien
« Dato: December 15, 2017, 02:36:14 pm »
Her er historien om dengang jeg nærmest blev bortført og forsøgt seksuelt udnyttet af en kvinde i New York.

I 2001 boede jeg i New York som en del af min ph.d og var tilknyttet Columbia University. Her prøvede jeg at net-date, idet der var kommet en tjeneste (som jeg forlængst har glemt hvad hed), som nok var en af de første af sin art.

Så jeg skulle på date med en kvinde, som jeg kun kendte fra et billede og hendes egen beskrivelse af sig selv. Hun kom galant og hentede mig i sin bil der hvor jeg boede i et lille værelse på Lower East Side. Hun tog mig hen på en særlig bar i Brooklyn, hvor hun tilsyneladende var stamkunde og vi drak et par drinks og snakkede, og det var sådan set hyggeligt nok, men jeg fandt hurtigt ud af, at der ikke skulle ske mere.

Klokken blev mange, og efter nogle timer uden flirteri fra min side spurgte hun ligeud, om jeg var til noget. Jeg sagde på en venlig, men klokkeklar måde, at det var jeg ikke, men at det havde været hyggeligt og at jeg gerne ville hjem. Hun tilbød at køre mig hjem.

Så vi sad i hendes bil og det var midt om natten og sommeren var på vej og jeg døsede lidt. Jeg vågnede ved at hun skruede op for musikken på bilradioen. Jeg prøvede at orientere mig, og syntes at det så ud som om, hun kørte nordpå, og at det var Queensboro Bridge, vi kørte over og ikke Williamsburg Bridge, så jeg spurgte til det, og hun kom med en eller anden forklaring om, at det bedre kunne betale sig at køre den vej - en forklaring, jeg burde have studset mere over end jeg gjorde, men jeg var ikke så skarp og skulle ikke gøre mig klog på biltrafikken på Manhattan.

Jeg faldt i søvn igen og vågnede ved at bilen standsede, og hun sagde, at nu var vi der. Men det var vi ikke. Slet ikke. Vi var et sted, som jeg ikke anede hvor var, men som må have været en af de bydele i det nordlige Manhattan, man ikke rigtig kender - Baychester, Wakefield, whatever. I hvert fald havde hun en villa, altså et hus. Ganske vist et lille hus, men dog noget så eksotisk i New York City som et etplanshus med have til. Hun må have tjent godt.

Jeg var så forbløffet over hendes manøvre, at det tog mig noget tid at gå fra forbløffelse til vrede. Hun agerede som om, alt var i den skønneste orden. Jeg sagde, at hun havde lovet at køre mig hjem. Hun sagde, at nu var vi hér og at jeg kunne sove her og om jeg ville have noget at drikke eller spise. Min forbløffelse blev til irritation, men stadig iblandet forvirring. Jeg burde have slået i bordet og forlangt at hun kørte mig hjem med det samme, men jeg var samtidig megatræt og havde en klar fornemmelse, at det ville tage måske en time at køre hjem. Så jeg gik under gnavne protester med til at sove der. Men understregede, at det var SOVE.

Så vi lå i hendes dobbeltseng, og på trods af sine forsikringer om, at vi bare skulle sove, forsøgte hun på noget andet i flere omgange. Jeg sagde klart fra og havde nu ingen anden følelse over for hende end vrede over at hun ikke respekterede mine grænser. "It's not gonna happen!" sagde jeg meget bestemt og lagde mig til at sove yderst i sengen. Hun erkendte sit nederlag og lod mig sove. Mærkeligt nok lykkedes det mig at få sovet et par timer.

Næste dag gav hun mig morgenmad og kørte mig hjem til Lower East Side. Jeg var gnaven og fåmælt.

Hvad der skete i hendes hoved den nat, ved jeg ikke. Enten kunne hun ikke respektere et nej eller også led hun af den kulturelt understøttede vrangforestilling, at mænd altid har lyst, men måske bare lige skal overtales. Under alle omstændigheder var det grænseoverskridende og småpsykopatisk adfærd. Det var slet ikke i orden, og jeg burde have reageret mere resolut på det.

Jeg har ikke brugt et vist hashtag om denne oplevelse, da jeg ikke føler mig som et offer og da jeg ikke føler mig traumatiseret af det. Det skyldes dels, at der ikke "skete noget" og frem for alt, at jeg var hende fysisk overlegen som mand, så jeg var ikke bange for at blive voldtaget. Men hvis jeg havde været en kvinde og hun en mand, havde denne historie nok været mere foruroligende. Og hvis hun nu havde været endnu mere psycho end hun var, kunne hun have truet mig med et våben eller noget, så jeg påstår på ingen måde, at mænd ikke kan udsættes for overgreb af kvinder. Det kan vi.

https://www.facebook.com/torben.sangild/posts/10155364377849926

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Her er historien
« Svar #1 Dato: December 15, 2017, 06:19:52 pm »
Selvfølgelig findes der kvindelige sexkrænkere. Men der er bare et stort mørketal for disse, fordi der er en tendens til, at dreng og mænd ikke anmelder sexkrænkelser. Fordi det anses som pyldret og umandigt. Drenge opdrages jo til, at rigtige mænd skal score en masse damer, så en mand der siger nej til en dame er ikke en rigtig mand (sådan er det jo lidt underforstået!).

Jeg vil vædde med, at hvis ti mænd bliver raget på af en fremmed kvinde midt på gaden, vil højest den ene anmelde hende. Resten vil enten tage det som en kompliment eller ligefrem prøve at score hende. Hvis ti kvinder bliver raget på af en fremmed mand, vil måske halvdelen råbe op ELLER anmelde manden. Resten vil bare ryste på hovedet. MÅSKE vil den ene tage det som en kompliment. Men så skal manden saftsuseme være heldig!

Jeg vil da også indrømme, at hvis en fremmed kvinde lagde an på mig midt på gaden, ville jeg tage det som en kompliment. Uden tvivl. Der tror jeg bare vi mænd har en anden indstilling til det end kvinder, der er mere sarte. :yes:

Vi ser også, at sådan et begreb som MILF forherliges. Det anses som frækt, hvis en kvinde, der kan være mor til en teendreng eller ung fyr i 20´erne, lægger an på ham og vil have sex med ham. Derimod forherliges DILF overhovedet ikke. Altså Dad I would Like to Fuck, fordi det anses IKKE som cool, hvis en mand lægger an på én eller dyrker sex med én, der kunne være hans datter! Underforstået: 40 årig kvinde dyrker sex med 20 årig ung fyr = pissefrækt! Men 40 årig mand dyrker sex med 20 årig ung pige = det er klamt og han har nok udnyttet hende!

« Senest Redigeret: December 15, 2017, 06:22:47 pm af politisk ukorrekt »

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 15, 2017, 07:00:23 pm »
Her er historien om dengang jeg nærmest blev bortført og forsøgt seksuelt udnyttet af en kvinde i New York.

Hvis du på det tidspunkt så ud som på profilbilledet her er jeg dybt imponeret ...  :w00t:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 15, 2017, 07:52:15 pm »
Selvfølgelig findes der kvindelige sexkrænkere. Men der er bare et stort mørketal for disse, fordi der er en tendens til, at dreng og mænd ikke anmelder sexkrænkelser. Fordi det anses som pyldret og umandigt. Drenge opdrages jo til, at rigtige mænd skal score en masse damer, så en mand der siger nej til en dame er ikke en rigtig mand (sådan er det jo lidt underforstået!).

Det er ikke længe siden jeg skrev om, at en kvinde som jeg kun kendte flygtigt, tog mig på røven, mens jeg gik i mine egne tanker henne i den lokale butik.

Det var en mærkelig fornemmelse, men det er altså ikke det samme, som hvis det var en kvinde, som med rette kan frygte for at blive voldtaget en dag.

De fleste voldtægter bliver begået af nogen, som kvinderne kender i forvejen.

Jeg ville til enhver tid kunne stikke hende et par på kassen, som ville sende hende til drømmeland - men det kan kvinder jo ikke.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Konrad (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 15, 2017, 09:21:49 pm »
Jeg ville til enhver tid kunne stikke hende et par på kassen, som ville sende hende til drømmeland - men det kan kvinder jo ikke.

https://www.youtube.com/watch?v=KDHqAqmFMkc

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 15, 2017, 09:44:38 pm »

Det kan godt være, du tror, at kvinderne er de fysisk stærkeste   :big_grin: :big_grin: :big_grin:

- men skal vi ikke blive nede på jorden

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 16, 2017, 09:22:23 pm »

Postet af: Konrad
« Dato: December 15, 2017, 09:21:49 pm »

Indsæt -:
Citér

--------og lige hvem er du lige så ???.. :JC_finger: :JC_ghey:

Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Konrad (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 16, 2017, 10:48:17 pm »

Postet af: Konrad
« Dato: December 15, 2017, 09:21:49 pm »

Indsæt -:
Citér

--------og lige hvem er du lige så ???.. :JC_finger: :JC_ghey:

Det er Anklageren du citerer.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 17, 2017, 11:19:19 am »
Jo, men det var et citat du brugte først!
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Konrad (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 17, 2017, 09:33:47 pm »
Jo, men det var et citat du brugte først!

Nej, det var Anklageren, der brugte det først. Hvem er du, navn og adresse, og hvad er det du ønsker at udgive?

Offline Konrad (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 17, 2017, 09:36:36 pm »

Det kan godt være, du tror, at kvinderne er de fysisk stærkeste   :big_grin: :big_grin: :big_grin:

- men skal vi ikke blive nede på jorden

Du skrev at kvinder ikke kan slå mænd ud, og det passer ikke.

Selv ligger jeg et sted midt imellem, så jeg ved ikke hvor jeg står.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 18, 2017, 12:30:31 am »

Du skrev at kvinder ikke kan slå mænd ud, og det passer ikke.

Vi har nok bare forskellige erfaringer  :yes:

Offline Konrad (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: December 18, 2017, 10:07:00 am »
Det var noget jeg så i en video på Utube?

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #13 Dato: December 18, 2017, 12:08:46 pm »
Jeg køber heller ikke rigtigt den der med, at kvinder er åh, så svage og derfor ikke kan forsvare sig. Efterhånden er der jo mange kvinder, som er fysisk stærke og godt kan forsvare sig. Især i disse tider, hvor næsten alle unge eller yngre mennesker er fitnessfanatikere, ja, der ser man mange kvider, der har en rigtigt god fysik. I sidste uge var der jo Håndbold VM for kvinder. Lagde I ikke mærke til, hvor store nogle af disse kvinder var? De lignede jo de rene kæmper!! Der er da flere på det danske hold der er omkring 190 cm. høje og sagtens ville kunne tæve mange fyre.

Selvfølgelig. Hvis vi tager 100 mænd og 100 kvinder, så vil mændene i snit være stærkere. Bevares. Men der er bare mange undtagelser. Der FINDES svagelige kvinder. Men du finder da også mange svage mænd, der ikke kan slås og ikke kan kampsport o.s.v. Prøv at kigge på helt unge fyre. Mange unge fyre i 20 års-alderen er utroligt spinkle at se på. De kan f.eks. være 180 cm. høje og veje 65 kg. Og have spaghettiarme. Mange af disse unge fyre ville ikke kunne tæve en stor kvinde.

Fordi der er en hel del stærke kvinder og også en hel del fysisk svage mænd, synes jeg det er lidt tendensiøst at generalisere og sige, at kvinder ikke kan forsvare sig overfor mænds tilnærmelser. For man kan sagtens finde mange undtagelser, hvor en kvinde står overfor en fysisk svagere fyr. Og de mænd, der krænker kvinder, tror jeg faktisk ikke nødvendigvis er de stærke mænd. Fordi de store stærke og veltrænede mænd kan jo godt få sex. Fordi de anses som hotte af kvinderne. Det er mere de tynde spinkle mænd og de fede eller kvabsede mænd, der ikke kan få sex med kvinder. Og de er bare typisk ikke særligt fysisk stærke.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: December 18, 2017, 06:27:30 pm »
Jeg køber heller ikke rigtigt den der med, at kvinder er åh, så svage og derfor ikke kan forsvare sig. Efterhånden er der jo mange kvinder, som er fysisk stærke og godt kan forsvare sig. Især i disse tider, hvor næsten alle unge eller yngre mennesker er fitnessfanatikere, ja, der ser man mange kvider, der har en rigtigt god fysik. I sidste uge var der jo Håndbold VM for kvinder. Lagde I ikke mærke til, hvor store nogle af disse kvinder var? De lignede jo de rene kæmper!! Der er da flere på det danske hold der er omkring 190 cm. høje og sagtens ville kunne tæve mange fyre.

Selvfølgelig. Hvis vi tager 100 mænd og 100 kvinder, så vil mændene i snit være stærkere. Bevares. Men der er bare mange undtagelser. Der FINDES svagelige kvinder. Men du finder da også mange svage mænd, der ikke kan slås og ikke kan kampsport o.s.v. Prøv at kigge på helt unge fyre. Mange unge fyre i 20 års-alderen er utroligt spinkle at se på. De kan f.eks. være 180 cm. høje og veje 65 kg. Og have spaghettiarme. Mange af disse unge fyre ville ikke kunne tæve en stor kvinde.

Fordi der er en hel del stærke kvinder og også en hel del fysisk svage mænd, synes jeg det er lidt tendensiøst at generalisere og sige, at kvinder ikke kan forsvare sig overfor mænds tilnærmelser. For man kan sagtens finde mange undtagelser, hvor en kvinde står overfor en fysisk svagere fyr. Og de mænd, der krænker kvinder, tror jeg faktisk ikke nødvendigvis er de stærke mænd. Fordi de store stærke og veltrænede mænd kan jo godt få sex. Fordi de anses som hotte af kvinderne. Det er mere de tynde spinkle mænd og de fede eller kvabsede mænd, der ikke kan få sex med kvinder. Og de er bare typisk ikke særligt fysisk stærke.

Jeg tror, at store stærke og smukke mænd lige så tit har en psykisk brist eller en dårlig opdragelse, der får dem til at krænke kvinder - som små svage mænd med spaghettiarme eller fede kvabsede mænd.

Jeg tror slet ikke, det afhænger af udseende eller fysik.

« Senest Redigeret: December 18, 2017, 06:29:54 pm af Anklageren »