Forfatter Emne: Atter STENKAST fra motorvejsbro  (Læst 1036 gange)

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Atter STENKAST fra motorvejsbro
« Svar #15 Dato: December 26, 2017, 01:00:50 pm »
Ha ha, det er faktisk meget sjovt, at i nat indgik selveste Trollerik i min drøm. Jeg kan ikke huske, at jeg før har drømt om Trollerik. Men i nat var han med. Jeg kan ikke huske hele drømmen, for drømme har det jo med at stå lidt i tåger. Men det var noget med, at Trollerik skrev til mig "du tør ikke møde mig i virkeligheden, reptiltosse". Og så skrev jeg "jo da!". Og så endte det med at jeg mødte Trollerik. Stedet er jeg usikker på, men det var et sted mellem Køge og Næstved, tror jeg. Fordi vi aftalte at mødes på et neutralt sted ude i en by (kan have været Køge eller Næstved eller måske Vordingborg. Men det var lidt nord for Krønge, i hvert fald :yes:).

Jeg ved ikke, hvordan Trollerik ser ud i virkeligheden, men i drømmen havde han en blå trøje på og ligende en på ca. 50 år og havde almindeligt kommunefarvet hår. Nu aner jeg jo ikke, hvordan han ser ud i virkeligheden, som sagt, men jeg fortæller bare, hvordan han præsenterede sig i min drøm. Det sjove var, at da jeg mødte ham, havde han en knap på sin trøje. Han fortalte mig, at når jeg trykkede på knappen, gik han i troll-modus. Og hvis jeg ville snakke med ham uden at han var en troll, skulle jeg huske at slukke for trolleknappen igen. Så jeg eksperimenterede med at tænde og slukke for knappen. Og skiftesvist var han høflig og venlig, når han var sig selv, og meget troll-agtig og drillesyg, når han var i trollemodus.

Ha ha, en lidt spøjs drøm.
« Senest Redigeret: December 26, 2017, 01:06:20 pm af politisk ukorrekt »

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: December 26, 2017, 01:14:09 pm »
Politisk U, det ender med at dd- går dig på hjernen,  :girl_impossible:

Ps, var det ikke noget med en  Tiger troll nu vi er inde på trollene, den har enda en knap på maven,  :girl_smile:

« Senest Redigeret: December 26, 2017, 01:23:42 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Hjerter ES

• Gæst
« Svar #17 Dato: December 27, 2017, 05:49:30 pm »
Politiet har i julen fået omkring 170 henvendelser om stenkastningerne efter det seneste fra motorvejsbroen ved Sæby.

Jeg vil meget håbe, at det vil lykkes at fange disse gale motorvejs-terrorister. Når det lykkes, må det være muligt at stillenogle af dem for retten anklaget for forsøg på manddrab. Husk på, at de typer allerede har slået en kvinde fra Tyskland ihjel.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    77.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: December 27, 2017, 07:29:01 pm »
Politiet har i julen fået omkring 170 henvendelser om stenkastningerne efter det seneste fra motorvejsbroen ved Sæby.

Jeg vil meget håbe, at det vil lykkes at fange disse gale motorvejs-terrorister. Når det lykkes, må det være muligt at stillenogle af dem for retten anklaget for forsøg på manddrab. Husk på, at de typer allerede har slået en kvinde fra Tyskland ihjel.

Så er der da noget, vi er enige om  :smile1:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    49%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: December 27, 2017, 07:33:08 pm »
Jeg håber at lige meget om det er en dansker eller en indvander så vil politiet nævne hvilken  etnicitet(er) de skyldige er.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)