Forfatter Emne: Studerende til fredagsbøn i Grimhøjmoskéen  (Læst 388 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Studerende til fredagsbøn i Grimhøjmoskéen
« Dato: December 13, 2017, 10:01:52 am »
"Så starter showet, en slags degn begynder at synge, eller hvad det kaldes, når der nærmest bliver råbt ud i mikrofonen, så min gamle tinnitus begynder at vibrere.
Imamen går på talerstolen. En meget hidsig mand, som på deres uforståelige sprog begynder talen, som ikke på nogen måde handler om religion, men som eneste budskab er den frygtelige mand, Donald Trump, som har stjålet deres jord."

Sådan skriver Thomas Kold, som har været til fredagsbøn i den berygtede Grimhøjmoské ved Aarhus.

https://denkorteavis.dk/2017/jeg-deltog-i-fredagsboenne-i-grimhoejmoskeen-og-det-overbeviste-mig-om-at-islam-ikke-hoerer-hjemme-i-danmark/

Her kunne artiklens forfatter få et indblik i, hvad der foregår i disse "islams kaserner" (Erdogan).
En aggressiv imam råber og skælder på den amerikanske præsident. Dette er dagens "prædiken".
Atter ser vi, at islam mere er en politisk ideologi end en religion.

Thomas Kold forlod moskéen i den overbevisning, at islam i hver fald intet har at gøre i Danmark.
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    93%
  • Country: gl
    • Vis profil
Sv: Studerende til fredagsbøn i Grimhøjmoskéen
« Svar #1 Dato: December 13, 2017, 10:32:38 am »
Det er helt utroligt, så meget Thomas Kold fik ud af "deres uforståelige sprog".

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: December 13, 2017, 11:01:41 am »
Jepz! de er ret højtråbende disse troens vogtere ... Så er det jo rart med mikrofoner og højtaleranlæg som de vantro har opfundet ... :ahappy:

Dette og så meget andet fra Vesten bruger de imod os og jeg behøver vel ikke at nævne at også selve Demokratiet bliver (mis)brugt til at fremme deres sag ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 13, 2017, 11:05:24 am »
Anklageren:
Citér
Det er helt utroligt, så meget Thomas Kold fik ud af "deres uforståelige sprog".

Nej, det er ikke spor utroligt.
Længere nede i artiklen står der:

"Da bønnen er færdig kommer en muslimsk mand fra deres organisation og snakker med os som aftalt."
Her synes jeg, det er let at regne ud, at de har snakket om bønnens indhold. ("Bønnen"!! - der ikke havde det fjerneste med religiøs bøn at gøre. Prøv at tænke over, hvor ofte fredagsbønner er religiøse i almindelig forstand, og hvor ofte de er frådende, politiske raserianfald mod os i den vestlige verden!)

Men Thomas Kold forstår også at bruge øjne og ører. Da han spørger til, hvorfor man ingen kvinder så, får han at vide, at de ikke behøver at komme der; de sad i et rum for sig, og deres opgave er først og fremmest at lave mad, passe hjem etc. !

Men alt det ved en islam-håndlanger som Anklageren. Han er her bare for at forsøge at mistænkeliggøre eller gøre nar af kritikere.

Jeg er helt enig med Thomas Kold: Islam har intet at gøre i Danmark.  :thumbsup:
« Senest Redigeret: December 13, 2017, 11:09:45 am af J. Langgaard-Nielsen »
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
TRUMP TRÆKKER USA UD AF FN-FLYGTNINGEAFTALE
« Svar #4 Dato: December 13, 2017, 11:23:23 am »
Anklageren:
Citér

"Da bønnen er færdig kommer en muslimsk mand fra deres organisation og snakker med os som aftalt."
Her synes jeg, det er let at regne ud, at de har snakket om bønnens indhold. ("Bønnen"!! - der ikke havde det fjerneste med religiøs bøn at gøre. Prøv at tænke over, hvor ofte fredagsbønner er religiøse i almindelig forstand, og hvor ofte de er frådende, politiske raserianfald mod os i den vestlige verden!)

Men Thomas Kold forstår også at bruge øjne og ører. Da han spørger til, hvorfor man ingen kvinder så, får han at vide, at de ikke behøver at komme der; de sad i et rum for sig, og deres opgave er først og fremmest at lave mad, passe hjem etc. !

Men alt det ved en islam-håndlanger som Anklageren. Han er her bare for at forsøge at mistænkeliggøre eller gøre nar af kritikere.

Jeg er helt enig med Thomas Kold: Islam har intet at gøre i Danmark.  :thumbsup:

TRUMP TRÆKKER USA UD AF FN-FLYGTNINGEAFTALE

"Vi vil selv bestemme, hvordan vi kontrollerer vores grænser og hvem, der får lov at komme ind i vores land,”

“Vi vil fortsætte med at udfordre FN på en række fronter. I dette tilfælde handler det om, at vi simpelthen ikke kan være med i noget, der underminerer vores lands suverænitet og mulighed for selv at bestemme vores politik, når det gælder udlændinge og grænser.”

Visegrad landene i Europa siger det samme, - mon danskerne vågner op inden det er for sent ?

http://edition.cnn.com/2017/12/03/politics/us-global-compact-migration/index.html
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    93%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 13, 2017, 11:32:07 am »
Anklageren:
Citér

Det lyder ikke usandsynligt, hvis imamen har talt om den amerikanske ambassade i Jerusalem, fordi muslimerne blander religion og politik. Vi kan ikke forbyde at blande religion og politik, men det hører ikke hjemme i dansk kultur at blande religion og politik.

Jeg synes bare, det lyder som det er noget Thomas Kold har fundet på, fordi han ikke forstår arabisk.

Det er også god skik i Danmark, at man angiver den kilde, man har brugt, så man kan kontrollere det, hvis man vil. Jeg kan dog godt lide, at Thomas Kold er gået hen i moskeen, for det er ikke normalt, at nogen prøver at sætte sig så meget ind i det, som de kritiserer ved islam.

Der er i øvrigt ikke noget som helst, der tyder på, at muslimerne vil blive smidt ud af landet. Det sandsynlige forløb er, at den fremtidige indvandring vil blive bremset,

« Senest Redigeret: December 13, 2017, 11:55:24 am af Anklageren »

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Blar blar blar, Ankagleren!
« Svar #6 Dato: December 13, 2017, 12:21:17 pm »
Anklageren:
Citér
Jeg synes bare, det lyder som det er noget Thomas Kold har fundet på, fordi han ikke forstår arabisk.

Hvad tror du, at vi nationalsindede tænker, når vi læser dine oplæg?

Sætning rettet. Tal pænt. - GuBBi

Citér
Det er også god skik i Danmark, at man angiver den kilde, man har brugt, så man kan kontrollere det, hvis man vil.

Så Thomas Kold burde have bedt muslimen, han talte med, om at aflevere navn, adresse og telefonnummer, som han så kunne videregive til Den Korte Avis, mig og dig! Vi ser her for fuld udblæsning, at der er meget mørkt på Grønland nu, hvilket åbenbart afstedkommer ret meget spindelsvæv....

Blar blar blar.

« Senest Redigeret: December 13, 2017, 06:17:08 pm af GuBBi »

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 13, 2017, 12:23:00 pm »

Det lyder ikke usandsynligt, hvis imamen har talt om den amerikanske ambassade i Jerusalem, fordi muslimerne blander religion og politik. Vi kan ikke forbyde at blande religion og politik, men det hører ikke hjemme i dansk kultur at blande religion og politik.

Ergo hører muslimerne ikke hjemme i dansk kultur.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal, i håb om at planeten så har en chance for at overleve.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    93%
    • Vis profil
Sv: Blar blar blar, Ankagleren!
« Svar #8 Dato: December 13, 2017, 12:41:41 pm »

Så Thomas Kold burde have bedt muslimen, han talte med, om at aflevere navn, adresse og telefonnummer, som han så kunne videregive til Den Korte Avis, mig og dig! Vi ser her for fuld udblæsning, at der er meget mørkt på Grønland nu, hvilket åbenbart afstedkommer ret meget spindelsvæv....

Blar blar blar.

Jeg forstår godt, hvorfor det ikke er i din interesse, at gøre det muligt at kontrollere sandhedsværdien - for det vil sende dig ud på Herrens mark.

- der er dog mange problemer forbundet med at erstatte logik med følelser.

Blandt fordelene ved at man kan kontrollere kilden er, at det er sværere at lyve - og denne tradition har også betydet, at vores del af verden har klaret sig bedre end resten af verden, fordi man har truffet beslutninger af bedre kvalitet baseret på fakta, der kan kontrolleres - i modsætning til at træffe beslutninger på grundlag af religiøse eller nationalistiske følelser.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    93%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 13, 2017, 12:46:23 pm »

Ergo hører muslimerne ikke hjemme i dansk kultur.

Det er i hvert fald et af de store problemer, ligesom visse indvandreres gammeldags kønsrollemønstre. Her tænker jeg på kvindernes frihed til at søge ud på arbejdsmarkedet og blive økonomisk uafhængige.

« Senest Redigeret: December 13, 2017, 12:49:20 pm af Anklageren »

Offline Desdicardo

• Senior medlem
  • Activity:
    1.2%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 13, 2017, 03:00:33 pm »

Jeg vil gætte på at manden har fået det 'uforståelige sprog' oversat. ;))
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    93%
    • Vis profil
Nu digter du igen en falsk virkelighed
« Svar #11 Dato: December 13, 2017, 03:16:59 pm »

Visegrad landene i Europa siger det samme, - mon danskerne vågner op inden det er for sent ?

Danmark har indført stop for FN-kvoteflygtninge lang tid før Trump har gjort det.

I august 2016 besluttede regeringen, at vi skulle sige stop for flere kvoteflygtninge, så Danmark har ikke modtaget nogen i mere end et år.

http://politiken.dk/udland/art6095447/Det-er-p%C3%A5-tide-at-Danmark-igen-tager-imod-kvoteflygtninge

« Senest Redigeret: December 13, 2017, 04:38:13 pm af Anklageren »