Forfatter Emne: Muslimerne skal snart genere de vantro piger i Køln!  (Læst 326 gange)

Offline 12:30 (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Muslimerne skal snart genere de vantro piger i Køln!
« Dato: December 11, 2017, 01:13:42 pm »
https://www.b.dk/globalt/tyskland-rystet-efter-indvandrergruppers-sexovergreb

Om 22 dage vil det vise sig - om de omskåret liderlige individere kan holde sig fra de tørklædefrie kvinder - hvilket de ej kan, da det er krængende for muhamzz at kællingerne ikke er iført en sort sæk!

https://www.b.dk/globalt/tyskland-rystet-efter-indvandrergruppers-sexovergreb

:hyper:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
De er da forskellige
« Svar #1 Dato: December 11, 2017, 01:30:20 pm »

To arabiske kvinder uden tørklæde og en franskmand
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Sv: Vi kender godt Ankaglerens kvindesyn
« Svar #2 Dato: December 11, 2017, 03:00:12 pm »
Anklageren:
Citér

'Ankagleren' forsømmer sjældent en chance for at udstille sit forkvaklede syn på kvinder.
Vi har jo læst her på Din-debat., hvordan han har nedgjort ofrene for den islamiske voldtægtskultur, f.eks. i forbindelse med de mange overfald i Köln for små to år siden, det store antal voldtægter i Sverige, eller i forbindelse med chikane af unge piger ved diskotekerne i Thisted og Sydjylland.

Og hvem husker ikke, hvordan han skrev, at nordiske kvinder nok hellere ville voldtages af en muslim end af en landsmand?

I det hele taget får man det indtryk, når 'Ankagleren' skriver om noget, hvor sex og kvinder nævnes, at han egentlig godt selv kunne tænke sig at krænke dem (ikke de eksotiske sorte eller mellemøstlige, naturligvis, men de nordiske som ofte selv 'er ude om det.')
Hvis det skulle lykkes ham at bedække sådan én som den midterste på hans billede, ville han sikkert umiddelbart efter at have fået udløsning op i hende, give sig til at oversvine hende med sprogets værste gloser. Han ejer - som faste læsere herinde ved - ikke et milligram af medfølelse, varme, endsige ømhed.

Han er, som jeg har skrevet før, en afstumpet, iskold psykopattype, hvis eneste mål på hans halv-ældre dage er at dominere et eller andet debatforum ved til ulidelighed for andre at brovte, håne, lyve og fornedre. I en 'krig', hvor de 'højrenationale' skal ned med nakken, koste hvad det vil - også hvis det må ske ved hjælp af falsknerier, profiltyveri, injurier, løgn o.m.a.

Og vi andre er gang på gang for godmodige til at svare et sådant individ.
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 11, 2017, 03:16:04 pm »
Anklageren:
Citér

'Ankagleren' forsømmer sjældent en chance for at udstille sit forkvaklede syn på kvinder.
Vi har jo læst her på Din-debat., hvordan han har nedgjort ofrene for den islamiske voldtægtskultur, f.eks. i forbindelse med de mange overfald i Köln for små to år siden, det store antal voldtægter i Sverige, eller i forbindelse med chikane af unge piger ved diskotekerne i Thisted og Sydjylland.

Og hvem husker ikke, hvordan han skrev, at nordiske kvinder nok hellere ville voldtages af en muslim end af en landsmand?

I det hele taget får man det indtryk, når 'Ankagleren' skriver om noget, hvor sex og kvinder nævnes, at han egentlig godt selv kunne tænke sig at krænke dem (ikke de eksotiske sorte eller mellemøstlige, naturligvis, men de nordiske som ofte selv 'er ude om det.')
Hvis det skulle lykkes ham at bedække sådan én som den midterste på hans billede, ville han sikkert umiddelbart efter at have fået udløsning op i hende, give sig til at oversvine hende med sprogets værste gloser. Han ejer - som faste læsere herinde ved - ikke et milligram af medfølelse, varme, endsige ømhed.

Han er, som jeg har skrevet før, en afstumpet, iskold psykopattype, hvis eneste mål på hans halv-ældre dage er at dominere et eller andet debatforum ved til ulidelighed for andre at brovte, håne, lyve og fornedre. I en 'krig', hvor de 'højrenationale' skal ned med nakken, koste hvad det vil - også hvis det må ske ved hjælp af falsknerier, profiltyveri, injurier, løgn o.m.a.

Hvor du dog virker fanatisk   :blum:

The Honey

• Gæst
Sv: Muslimerne skal snart genere de vantro piger i Køln!
« Svar #4 Dato: December 11, 2017, 03:35:16 pm »
 :santa: Jeg ved ikke hvorfor, men der er et eller andet, der siger mig, at Anklageren måske hellere ville prøve en tur på hende her.
Det ville jo også åbne for den spændende, næsten nølende, pirrende afklædningsakt.

https://denkorteavis.dk/wp-content/uploads/2017/02/asmaa-2-image.jpg

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 11, 2017, 03:45:36 pm »
:santa: Jeg ved ikke hvorfor, men der er et eller andet, der siger mig, at Anklageren måske hellere ville prøve en tur på hende her.
Det ville jo også åbne for den spændende, næsten nølende, pirrende afklædningsakt.

Jeg har en samlever, og jeg er ikke interesseret i at have sex med andre end hende.

Det kan godt være, at du synes det er gammeldags - men som jeg har skrevet tidligere, så giver det bare en masse problemer at dyrke fri sex.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.2%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 11, 2017, 03:49:05 pm »
Anklageren:
Citér

Tak for kaffe. Er han virkeligt sådan? Så må vi hellere holde lidt øje med ham.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

The Honey

• Gæst
« Svar #7 Dato: December 11, 2017, 03:50:58 pm »

Jeg har en samlever, og jeg er ikke interesseret i at have sex med andre end hende.

Det kan godt være, at du synes det er gammeldags - men som jeg har skrevet tidligere, så giver det bare en masse problemer at dyrke fri sex.

Du tog sandelig min lille bemærkning alvorligt, hva'...
Men til det sidste, du skriver: Respekt. Har det selv på samme måde.