Forfatter Emne: Skal jeg bures inde?  (Læst 1358 gange)

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.6%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Landboen og Carlo bør nok mødes
« Svar #15 Dato: December 12, 2017, 03:46:42 pm »
Landboen, du er pinlig ud over alle grænser.

Vedrørende Lummer-Carlo, så har jeg tidligere givet min mening til kende og offentliggjort en ufuldstændig link-liste over hans mange svinske bemærkninger. F.eks. her:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4447.msg53216#msg53216

Hvis ikke Lummer-Carlo havde fået lov til (af administrator, for sådan er det jo) at tilsvine en god debattør som Åse Dane, havde vi haft hende endnu her på DD, det er jeg ret sikker på. Hans stalking har også været rettet mod profilerne Tinglev og Front Helle.
Sådan har han gået 'Brovterne's uhumske ærinde gang på gang:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4325.msg50914#msg50914

Hvordan kan det iøvrigt være, at denne klamme person har kunnet anvende DD som sin private dating-side? Er det i orden ifølge DDs regler?

Hvad mener I andre om dette:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5186.msg65819#msg65819

Møgsvinet Carlo er den værste pestilens herinde, fordi han chikanerer på to måder. 1. Forstyrrer og irriterer (bevidst) ved at bryde ind i etablerede debat-tråde med sit bavl, herunder kvindestalking. 2. Afsporer seriøs debat, som ikke interesserer ham.

Og det værste er næsten, at idioter som politisk ukorrekt og Landkoen bakker ham op ved at skrive, at det da "bare er humor" (!), det Carlo skriver, eller at det er os nationalsindede, der bare "ikke fatter Carlos måde at agere på" (!!)

Landboen, spring ud i det. Kontakt Carlo og aftal noget med ham med en huggeblok eller et stille afsides liggende motel!   :bad:
Og husk nu, Landko, at han har sympati for voldtægt og at han er allermest interesseret i gifte kvinder.

Du er, som forventet, så stor en klaphat.

Carlo har ikke brugt DD til andet end det du gør; at lave indlæg. Jeg anser dog Carlos indlæg for at være mere læseværdige end dine, som for de flestes vedkommende er så fyldt med had, at det er til at brække sig over.

At du, og andre af din slags, ser hans indlæg som en direkte trussel, og stalking mod din elskede Åse Danefæ, er jeres problem.
Og når nu du, Nazi-Rudi, begynder at bruge øgenavne mod mig, ja så må jeg jo gøre det samme mod dig.

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: December 13, 2017, 10:50:14 am »
Landboen - skriver til DerRudi:
Citér
Carlo har ikke brugt DD til andet end det du gør; at lave indlæg. Jeg anser dog Carlos indlæg for at være mere læseværdige end dine, som for de flestes vedkommende er så fyldt med had, at det er til at brække sig over.

Nå det har han ikke!:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5186.msg65819#msg65819

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4325.msg50914#msg50914

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4862.msg61127#msg61127

Jeg synes ikke, at der er nogen herinde, som skriver mere hadefuldt end dig, Landboen. Og dit forsmået skolepige-lignende "din elskede Åse Danefæ" stammer jo fra den periode, hvor du kaldte hende bl.a. "white trash" - du, der jævnligt irettesætter andre for deres sprog!!

Jeg er sikker på, at en gut som Rudi er fløjtende ligeglad med, hvad du kalder ham; du er jo ikke andet end en svagt begavet åndspygmæ. Du må hellere end gerne kalde mig "nazi-Langgaard". Det må nærmest være en kompliment, når det kommer fra din side.

Tilbage står det, vi er nogle, der mener. At Luder-Carlo er komplet uegnet til at være bruger på en seriøs debatside.
Dit problem, Landboen -eller et af dem - er, at du ikke fatter hvad stalking på nettet er.    :connie_22:

Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    79.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: December 13, 2017, 11:58:45 am »

Jeg er sikker på, at en gut som Rudi er fløjtende ligeglad med, hvad du kalder ham; du er jo ikke andet end en svagt begavet åndspygmæ. Du må hellere end gerne kalde mig "nazi-Langgaard". Det må nærmest være en kompliment, når det kommer fra din side.

Der er ingen tvivl om, at DerRudi er fanatiker, så alt hvad der kan forstyrre hans mission, tager han alvorligt.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: Skal jeg bures inde?
« Svar #18 Dato: December 13, 2017, 12:03:18 pm »
Derudover skal vi lige huske på, at Lundin også slog kvindens to drenge ihjel. Så det er ikke bare en naiv kvinde, han har slået ihjel...

Der er noget helt galt i roen på dig, når du mener at en psykopatisk massemorder skal være straffri.

Jeg er faktisk tilbøjelig til, delvist, at give Carlo ret, når han skriver;
"Og så mener jeg også Peter Lundin bør være straffri. Ud fra et darwinistisk synspunkt, er det en god ide, at kvinder der bliver tiltrukket af det værste afskum, ryddes af vejen og deres gener ikke videreføres."

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.4%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: December 15, 2017, 11:04:57 am »
Selvfølgelig kommer Carlos adfærd overfor flere forskellige kvinder på Din-debat.dk ind under stalking.

"The Honey" som nyoprettet debattør, med 13 indlæg, har været grundig med at læse den gamle debat, fra før hun blev oprettet. Eller "The Honey" er slet ikke så ny som hun prøver at give indtryk af.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

The Honey

• Gæst
« Svar #20 Dato: December 15, 2017, 12:52:01 pm »
Selvfølgelig kommer Carlos adfærd overfor flere forskellige kvinder på Din-debat.dk ind under stalking.

"The Honey" som nyoprettet debattør, med 13 indlæg, har været grundig med at læse den gamle debat, fra før hun blev oprettet. Eller "The Honey" er slet ikke så ny som hun prøver at give indtryk af.

Sølle og forgæves forsøg på trådafsporing.
Jeg kunne jo bare læse Der Rudis liste over svinerierne, som der har været linket til i denne tråd! (Og den er endda ufuldstændig, skrev han.)

Du synes, at du opførte dig pænt og ordentligt i de indlæg, du skrev?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    79.8%
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: December 15, 2017, 01:58:35 pm »

Jeg kunne jo bare læse Der Rudis liste over svinerierne, som der har været linket til i denne tråd! (Og den er endda ufuldstændig, skrev han.)

Du behøver ikke at spille komedie.
Citér

Du synes, at du opførte dig pænt og ordentligt i de indlæg, du skrev?

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.4%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: December 15, 2017, 03:06:34 pm »

Hvordan går det med sportscenteret, som du tidligere har oplyst, du driver på Østerbro?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: December 16, 2017, 06:06:22 pm »
................ flere forskellige kvinder .....................

Hold op med den komedie.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    79.8%
    • Vis profil
DerRudi er en lykkens pamfilius
« Svar #24 Dato: December 16, 2017, 06:14:53 pm »
................ flere forskellige kvinder .....................

Hold op med den komedie.

Han har igennem alle årene tiltrukket kvindelige filmskuespillere og supermodeller - der trofast giver ham en like, hver gang han sætter fingrene på tastaturet  :big_grin: