Har Pølle ikke fortalt en historie om at han blev holdt fanget og seksuelt misbrugt af tre kvinder i adskillige dage? Er der ikke en der har et link til den historie?
Hvorfor mener nogen fyre at de kan få lov til at røre ved en kvinde uden at hun har givet lov?! Det er ikket et kompliment, at fyren godt er klar over at kvinden ville sige nej, og derfor bare rør bagdelen uden at spørge.Med hensyn til sex krænkelser af mænd; Det bliver ikke taget nær så seriøst, fordi når en pige på 65 kg gør noget jeg ikke vil have, risikerer hun at jeg på 95 kg klapper hende sådan en...Når en pige på 65 kg, møder en fyr på 95 kg, som viser at han er ligeglad med hvad om hun vil sige nej til at blive gramset lidt på... risikerer hun at blive klappet sådan en af fyren hvis hun siger nej.
Der tolker du lidt frit. Det er forklaringen på at det ikke bliver taget nær så seriøst - det gør det IKKE acceptabelt at gøre.
Hvis du mener hun ville kunne gennem prygle dig, og du tog chancen, så vil folk tage det mindre seriøst at hun følte sig krænket.Det gør det IKKE ok at du har gjort det.
I øvrigt bør du ikke forsøge at være morsom, med alle dine mærkelige overbevisninger, tror man at du mener det og virkelig ikke fatter at det er forkert at tage på kvinder. Du kaldte det for et kompliment i dit syge første indlæg at tage en kvinde på røven.[/b]
Enten må man også acceptere det som en krænkelse, hvis en mand udsættes for et klap bagi eller at nogen kommenterer hans attributter. Eller også må kvinderne lade være med at pyldre så meget og tage det som en kompliment, hvis mænd er lidt nærgående overfor dem. Noget for noget.
Jeg var lidt ironisk fordi jeg ville have dig til at skrive det, du skriver nu. Fordi det lød for mig bare som om, at du mente, at det var mere acceptabelt at rage på én, der er større end en selv. Men en stor person kan vel føle sig lige så meget krænket som en mindre person.