Forfatter Emne: Krigerisk facebook-opslag fra Asmaa Abdol-Hamid  (Læst 764 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen (OP)

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Krigerisk facebook-opslag fra Asmaa Abdol-Hamid
« Dato: December 09, 2017, 12:20:45 pm »
Islamisten, den ubehagelige palæstinenser Asmaa Abdol-Hamid, som er ansat ved Fyns Politi som "brobygger" mellem politi og borgere af anden etnisk baggrund, har gjort sig uheldigt bemærket mange gange.
Nu er den gal igen.

Torsdag aften lagde hun et opslag ud på facebook. Det blev senere slettet, men der var taget kopi. Asmaa A.-H reagerede på USAs anerkendelse af Jerusalem som Israels hovedstad, og skrev:

"Blot et lille udpluk af de militære styrker, som samler støv."

Det var efterfulgt af en liste over otte islamiske landes militære kapacitet med præcis angivelse af tropper, flyvevåben etc.

Meningen var ikke rigtig til at tage fejl af. Hun vil have krig mod Israel.

Nu kontakter MF Pernille Bendixen (DF) justitsminister Søren Pape Poulsen (K), og det er ikke første gang i forbindelse med den infame islamist ved Fyns Politi (hvis idé var den ansættelse egentlig?)
Bendixen udtaler, at Asmaa A.-H ikke fungerer som brobygger men tværtimod som ophidser.

Gad vide, om Pernille Bendixen får noget ud af et eventuelt samråd? Jeg synes, at det gennem årene har virket som om den palæstinensiske sæk (det er påklædningen, jeg hentyder til   :sarcastic:) er fredet, lige meget hvad hun finder på.

« Senest Redigeret: December 09, 2017, 06:03:31 pm af J. Langgaard-Nielsen »
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

The Honey

• Gæst
Sv: Krigerisk facebook-opslag fra Asmaa Abdol-Hamid
« Svar #1 Dato: December 09, 2017, 12:45:56 pm »
Og Asmaa Abdol-Hamid er jo ikke ene om det krigeriske had til jøderne:

https://nyheteridag.se/vi-ska-skjuta-judarna-intifada-utlyses-fran-malmo/
« Senest Redigeret: December 09, 2017, 12:48:08 pm af The Honey »

Hjerter ES

• Gæst
« Svar #2 Dato: December 09, 2017, 05:55:41 pm »
Nu kontakter MF Pernille Bendixen (DF) justitsminister Søren Pape Poulsen (K), og det er ikke første gang i forbindelse med den infame islamist ved Fyns Politi (hvis idé var den ansættelse egentlig?)
Bendixen udtaler, at Asmaa A.-H ikke fungerer som brobygger men tværtimod som ophidser.

Gad vide, om Pernille Bendixen får noget ud af et eventuelt samråd? Jeg synes, at det gennem årene har virket som om den palæsinensiske sæk (det er påklædningen, jeg hentyder til   :sarcastic:) er fredet, lige meget hvad hun finder på.

Jeg bifalder, at Pernille Bendixen gerne vil have hystaden Asmaa A.-H. fyret. denne rabiate muslim kører sit eget løb, det har vi set før.
Personen har et loyalitetsproblem, både overfor Danmark som nation og i forhold til sit job som offentligt ansat under justitsministeriet.

Asmaa A.-H. har bedrevet en del.
Så ville hun ikke give mænd hånd til goddag.
Som folketingskandidat for Enhedslisten proklamerede hun at ville holde ordførertaler fra folketingets talerstol iklædt slør.
Hun var talsperson for de 11 islam-organisationer, der i 2005 politianmeldte Jyllands-Posten for blasfemi og "racediskrimination" efter bladets offentliggørelse af de såkaldte Muhammed-tegninger - og meget mere.

Jeg ville ønske, at hun blev fyret men tvivler på, at hun kan røres. Der skal nok være nogle håndlangere, eller hvad de kaldes, der redder hende.
For f..... folkens! Hun er islamist til fingerspidserne og burde slet ikke opholde sig i Danmark. Hun kan passende sammen med ligesindede kæmpe sin store kamp dernede, hvor hun har opfordret andre til krigshandlinger.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 09, 2017, 06:15:45 pm »
En passende straf for Asmaa A H ville være tre måneder som russisk kaserneluder. Når de tre måneder var omme, ville hun blive indkaldt til et møde med hendes 300 onkler og fætre for at tale om islamisk ære.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 09, 2017, 08:06:43 pm »

Gad vide, om Pernille Bendixen får noget ud af et eventuelt samråd? Jeg synes, at det gennem årene har virket som om den palæsinensiske sæk (det er påklædningen, jeg hentyder til   :sarcastic:) er fredet, lige meget hvad hun finder på.

Jeg bifalder, at Pernille Bendixen gerne vil have hystaden Asmaa A.-H. fyret. denne rabiate muslim kører sit eget løb, det har vi set før.
Personen har et loyalitetsproblem, både overfor Danmark som nation og i forhold til sit job som offentligt ansat under justitsministeriet.

Asmaa A.-H. har bedrevet en del.
Så ville hun ikke give mænd hånd til goddag.
Som folketingskandidat for Enhedslisten proklamerede hun at ville holde ordførertaler fra folketingets talerstol iklædt slør.
Hun var talsperson for de 11 islam-organisationer, der i 2005 politianmeldte Jyllands-Posten for blasfemi og "racediskrimination" efter bladets offentliggørelse af de såkaldte Muhammed-tegninger - og meget mere.

Jeg ville ønske, at hun blev fyret men tvivler på, at hun kan røres. Der skal nok være nogle håndlangere, eller hvad de kaldes, der redder hende.
For f..... folkens! Hun er islamist til fingerspidserne og burde slet ikke opholde sig i Danmark. Hun kan passende sammen med ligesindede kæmpe sin store kamp dernede, hvor hun har opfordret andre til krigshandlinger.

Kan hun ikke drønet Yt-Av-Hier, vraltende sæk, som hun er. Noget må kunne findes omkring hendes kontakter, opførsel, etc., så Inger S, kan få hende til udsendelseslejren (et og andet sted). :hang1: :hang2: :hang3: :fear:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.4%
  • Country: 00
  • Jeg er Muslim og Kommunist.
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #5 Dato: December 10, 2017, 12:08:59 pm »
Kan hun ikke drønet Yt-Av-Hier, vraltende sæk, som hun er. Noget må kunne findes omkring hendes kontakter, opførsel, etc., så Inger S, kan få hende til udsendelseslejren (et og andet sted). :hang1: :hang2: :hang3: :fear:

Det der kunne nemt dømmes som ærekrænkende udtalelser.  :aww: :Cherna_29:
Anklageren er sidens allerbedste debattør, det er godt, vi har ham som forummets leder og ansigt udadtil. :)

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 11, 2017, 09:42:19 am »

Det der kunne nemt dømmes som ærekrænkende udtalelser.  :aww: :Cherna_29:

Følte du dig truffet ??
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Hjerter ES

• Gæst
Sv: Nu er hun politianmeldt igen
« Svar #7 Dato: December 14, 2017, 10:38:33 am »
Citér

Asmaa Abdol-Hamids krigsopfordringer på facebook har nu fået den konsekvens, at hun er blevet anmeldt til politiet - dvs. hendes arbejdsgiver. Det sker med henvisning til straffelovens § 114 om terrorisme og opfordring til terrorisme.

Det er ikke første gang, at islamisten Asmaa Abdol-Hamid bliver anmeldt:

I juli 2007 anmeldte Rasmus Jarlev (K) hende for landsforræderi på grund af hendes udtalelser om, at det var helt legitimt for irakiske oprørere at skyde danske soldater! Tre andre anmeldte hende også i den periode.

https://denkorteavis.dk/2017/nu-er-politiansatte-asmaa-abdol-hamid-for-femte-gang-blevet-anmeldt-til-politiet-tidligere-har-rasmus-jarlov-anmeldt-hende-for-landsforraederi/

For mig ser det ud, som om hun er beskyttet. Fredet i klasse A.
Pernille Bendixen m.fl. vil igen have justitsministeren i samråd - men jeg tror ikke, det hjælper det mindste.

Men anmeldelsen blev afvist af chefanklageren ved Fyns Politi....
« Senest Redigeret: December 14, 2017, 10:44:15 am af Hjerter ES »