Forfatter Emne: Blokering?  (Læst 1443 gange)

Vintersne

• Gæst
Blokering?
« Dato: December 31, 2014, 11:12:29 am »
Blokering?

Kan man i dette system blokere et andet medlem i at se og kommentere, hvad man laver af/i egne trådoplæg?

Hvis ja - hvordan gør man dette konkret?

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    1%
  • Country: bs
    • Vis profil
Sv: Blokering?
« Svar #1 Dato: December 31, 2014, 12:18:01 pm »
Nej, naturligvis kan du ikke det.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Vintersne

• Gæst
« Svar #2 Dato: December 31, 2014, 04:39:46 pm »

Det er nu ikke "naturligvis kan man ikke det", for det kan man faktisk i så godt som alle andre sociale medier!

Men du mener, at det kan man ikke her - ok!

Godt Nytår til dig!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det var du nok ikke Mera
« Svar #3 Dato: December 31, 2014, 06:53:05 pm »

Det er nu ikke "naturligvis kan man ikke det", for det kan man faktisk i så godt som alle andre sociale medier!

Men du mener, at det kan man ikke her - ok!

Godt Nytår til dig!

Nu fik du lige en tak op med tommeltotten, men hvor er jeg glad for man ikke kan, så var jeg ud med de samme
Mera

Hvis dine "modstandere" kunne blokere for, at de kan se det, som du skriver - så ville du få frit spil til at sætte dem til vægs - for andre kan jo stadig se - hvad du skriver.

De, der kunne og ville blokeret dig, vil også kunne se andres svar til dig - så det vil stort set kun medføre, at de afskærer sig selv fra at kunne kommentere det, som du skriver.

Du skal bare ignorere, hvis nogen forsøger på at lave en aftale om, at I ikke kommenterer hinandens indlæg - så har du altid fat i den lange ende :biggrin:

Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Det var du nok ikke Mera
« Svar #4 Dato: Januar 01, 2015, 02:02:55 am »
Hej Anklageren
Nu var det mest den "lille" bemærkning i "egne tråde" jeg fald over, i et debats forum er der ikke noget som hedder egne tråde mener jeg.
Men jeg må sige at jeg har lært en del, og jeg ved godt at der er et etableret samfund out there som holder sammen
og på en måde er det komisk og sigende,  jeg lærer en del fra dig og andre erfaren debattører, jeg er glad for DD, og bekymrer mig ikke ret meget om de er glad for mig, men prøver generelt  at opføre mig ordentlig  :blum:
Ha et godt nytår
Mera

Jeg tror ikke, at Vintersne mener, at man ejer tråden, men bare - at man har skrevet debatoplægget.

Hvis man skriver et debatoplæg, så forpligter man lidt sig selv til at svare i tråden, når folk gør sig den umage at kommentere det, som man skriver.

Du klarer dig helt fint, og det er alfa og omega, at man ikke lader sig hidse op og prøve at jorde modstanderen, og den tendens er du behagelig fri for.

Der er faktisk ikke en måde, som man kan lukke munden på nogen på, hvis de ellers har noget på hjerte, som nogen gider at læse -  holder en god tone, er oprigtige og ikke lader sig gå på af angreb.

Viden er magt - og hvis der er nogen som blokerer dig (hvis det ellers havde været muligt), så er det deres eget problem, at de afskærer sig selv fra at følge med i debatten (og det kan faktisk få dem til at virke lidt dumme, når de ikke kan følge med).

Man skal huske på, at ingen kan blokere for, at andre kan læse det, som de skriver, fordi Internettet kan læses af alle. Det havde været ubehageligt at blive blokeret på den måde - men det kan altså ikke lade sig gøre.

Her er flere gæster, end der er debatdeltagere, så man skriver aldrig for døve øren.

« Senest Redigeret: Januar 01, 2015, 02:16:50 am af Anklageren »
Er det muligt at beskæftige sig med et politisk emne på Din-Debat uden at blive beskyldt for at forsvare noget?

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #5 Dato: Januar 05, 2015, 03:15:10 pm »
Der er jo svaret, men for god ordens skyld: nej, det kan man ikke.
.
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning